Napraat, deel 134 (met geklets)
woensdag 5 augustus 2020 om 20:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 134!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 134!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:01
Juist. Maar als je niet kan zingen, kan je beter een gevulde kalkoen in de oven zetten. Uurtje of twee, op 180°.VANTA schreef: ↑12-08-2020 10:42Solo, probeer eens kerstliedjes te zingen en neuriën. Het is een psychologische truc op je beleving van de temperatuur om je heen. Het gevolg is dat je het koud en zelfs kippenvel krijgt. Je moet het wel minstens twee kerstliedjes een kans geven, want het effect op je lichaam moet op gang komen.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:02
Daar heb je een punt.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:05
Maar... jij hebt alleen maar een balkon op het zuiden. Doornroosje is in dat zuiden. Dus...
woensdag 12 augustus 2020 om 11:07
Ik ben ook in het zuiden. En in het oosten. Dus.Wilhetnietweten schreef: ↑12-08-2020 11:05Maar... jij hebt alleen maar een balkon op het zuiden. Doornroosje is in dat zuiden. Dus...
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Roosje niet ook heel zielig is.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 12-08-2020 11:08
14.23% gewijzigd
woensdag 12 augustus 2020 om 11:08
Ja, krijg je het vast heel koud van.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:08
Dan win jij, jij bent op twee plekken tegelijk.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:10
Haha, eindelijk ben ik bijzonder!
woensdag 12 augustus 2020 om 11:13
Het is echt heerlijk in het zkhs, ik hoop dat ze me opnemen.Maud*de*Braose schreef: ↑12-08-2020 10:52Oh, wat lekker. Ik zou gewoon een uurtje eerder gaan.
Ik ben vanmorgen de ah uit gevlucht. Daar stond airco aan.![]()
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 12 augustus 2020 om 11:20
Veel te warm voor neigingen.Luci_Morgenster schreef: ↑12-08-2020 11:15Ik krijg moordneigingen.
Denk ook dat het uitvoeren best mentaal wat positiefs kan brengen. Beetje lekker huiveren van al het bloed daarna.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:26
Luci_Morgenster schreef: ↑12-08-2020 11:15Ik krijg moordneigingen.
Denk ook dat het uitvoeren best mentaal wat positiefs kan brengen. Beetje lekker huiveren van al het bloed daarna.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:39
En dan de boel opruimen in deze hitte?Luci_Morgenster schreef: ↑12-08-2020 11:15Ik krijg moordneigingen.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:42
woensdag 12 augustus 2020 om 11:45
woensdag 12 augustus 2020 om 11:46
Maar moet je dan niet meteen zo’n wit jasje aan? Dat lijkt me dan weer veel te warm.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:48
Ik vind het erg knap dat sommige forumleden haarfijn aanvoelen wie een pseudoniem is van wie. Maar in dit geval zitten een aantal forumleden er toch echt naast. Ik ben hier volledig nieuw op dit forum, ik ben geen pseudoniem van wie dan ook en ik heb hier nooit eerder een registratie gehad.
Veel mannen die actief zijn op dating sites en dating apps, herkennen zich in de situatie dat ze maar heel weinig of zelfs helemaal geen likes krijgen. Het ligt dan ook voor de hand dat als een man op dit forum daar een discussie over begint, andere mannen daarop reageren. Nu kon ik niet meer in die discussie reageren omdat die inmiddels verwijderd was, maar anders had ik dat zeker gedaan. En op een of andere manier was die discussie ook een beetje een trigger om me hier te registreren, wat ik wel al langer wilde.
Verder mogen jullie me uitleggen wat er vrouwonvriendelijk aan is om moslim te worden en vier vrouwen te trouwen, want dat ontgaat mij.
Veel mannen die actief zijn op dating sites en dating apps, herkennen zich in de situatie dat ze maar heel weinig of zelfs helemaal geen likes krijgen. Het ligt dan ook voor de hand dat als een man op dit forum daar een discussie over begint, andere mannen daarop reageren. Nu kon ik niet meer in die discussie reageren omdat die inmiddels verwijderd was, maar anders had ik dat zeker gedaan. En op een of andere manier was die discussie ook een beetje een trigger om me hier te registreren, wat ik wel al langer wilde.
Verder mogen jullie me uitleggen wat er vrouwonvriendelijk aan is om moslim te worden en vier vrouwen te trouwen, want dat ontgaat mij.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:52
Wah?
Het is in ieder geval een bijzondere uitspraak.
Want je wil je alleen moslim worden omdat je dan je 4 vrouwen kan trouwen?
Daarvoor kan je bv ook naar Utah gaan. Het is tegen de wet, maar dat terzijde.
Of wil je moslim worden omdat je het een mooi geloof vind?
Wat hebben die vrouwen daarmee te maken.
Zoveel vragen en eigenlijk geen een, want je komt bijzonder over..Weet niet of ik mijn energie daar perse in zou willen steken.
Het is in ieder geval een bijzondere uitspraak.
Want je wil je alleen moslim worden omdat je dan je 4 vrouwen kan trouwen?
Daarvoor kan je bv ook naar Utah gaan. Het is tegen de wet, maar dat terzijde.
Of wil je moslim worden omdat je het een mooi geloof vind?
Wat hebben die vrouwen daarmee te maken.
Zoveel vragen en eigenlijk geen een, want je komt bijzonder over..Weet niet of ik mijn energie daar perse in zou willen steken.
woensdag 12 augustus 2020 om 11:56
Het zou vooral voor de hand liggend zijn om dit op een mannenforum te bespreken.WitteHaai schreef: ↑12-08-2020 11:48Ik vind het erg knap dat sommige forumleden haarfijn aanvoelen wie een pseudoniem is van wie. Maar in dit geval zitten een aantal forumleden er toch echt naast. Ik ben hier volledig nieuw op dit forum, ik ben geen pseudoniem van wie dan ook en ik heb hier nooit eerder een registratie gehad.