Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
ik heb het niet gezien dus moet ik er niet toch wat over willen zeggen
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 19:51:

Weet je, dit soort dingen sterken mijn mening alleen maar dat Angels anoniem moeten zijn en blijven. Geen gepimpte avatars. Geen conversaties. Slechts modereren en dat is dat.

Anoniem, en alleen als moderator.Volledig mee eensch
Heb ik dat?!

Weet je, dit soort dingen sterken mijn mening alleen maar dat Angels anoniem moeten zijn en blijven. Geen gepimpte avatars. Geen conversaties. Slechts modereren en dat is dat.

Anoniem, en alleen als moderator.Idd
Nou niet snugger, ik vind het provocatie. Een forummert was er onmiddelijk voor geband, maar ja...Angel he...? Dan ben je in Naomi dr ogen onfeilbaar. Dus ze zal er wel mee wegkomen vermoed ik.
Ok dan is het duidelijk. Maar ik ben het wel eens met DGS, het is gewoon gitzwarte humor ja. Dat waardeert niet iedereen en dat mag
Wil jij niet je posting veranderen als ik er op reageer Suus
Kijk bijvoorbeeld naar vijf. Bij alles wat ze doet krijgt ze de wind van voren. Komt ze praten, dan kan dat niet. Komt ze niet, dan krijgt ze te horen dat ze niet komt. Komt ze hier onder haar eigen naam dan krijgt ze te horen dat ze niet onder haar eigen naam moet forummen, en komt ze hier als angel dan krijgt ze te horen dat angels hier niet mogen posten.

Bij alles wat ze doet is er wel iemand die er wat op te zeggen heeft, ik had er echt allang mijn vleugels bij neergegooid en terug naar forumster status waarbij ik wel overal mag posten zonder commentaar op mijn eventuele functie

Anoniem, en alleen als moderator.Eens.
anoniem ben ik het mee eens, maar ik heb er geen probleem mee wanneer de Angels dingen uitleggen, verduidelijken ed. Het enige waar ik problemen mee heb, is wanneer ze een politiek statement laten zien of meedoen in een discussietopic onder hun angelavatar.

Robots hoeven ze van mij echt niet te worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Five heeft het er ook naar gemaakt in mijn optiek, dat ze overal commentaar op krijgt. Ze is namelijk, veilig en wel als Angel, zelf ook niet vies van een leuk potje commentaar.
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 19:54:

Nou niet snugger, ik vind het provocatie. Een forummert was er onmiddelijk voor geband, maar ja...Angel he...? Dan ben je in Naomi dr ogen onfeilbaar. Dus ze zal er wel mee wegkomen vermoed ik.Ja, laten we het daar weer eens over hebben. Wat zou er gebeurd zijn als jij of ik dat had gedaan...
Jammerdebammer Min, ik zou compleet ongeloofwaardig zijn als ik eerst zeg dat ik het niet heb gezien, dan van een ander hoor wat er stond en er dan commentaar op lever
quote:Pilous schreef op 26 april 2010 @ 19:58:

[...]

Ja, laten we het daar weer eens over hebben. Wat zou er gebeurd zijn als jij of ik dat had gedaan...Eerste avatar waarschuwing, tweede avatar ban.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 19:58:

Jammerdebammer Min, ik zou compleet ongeloofwaardig zijn als ik eerst zeg dat ik het niet heb gezien, dan van een ander hoor wat er stond en er dan commentaar op lever Daar heb ik toch ook schijt aan
Ploes, als jij die avatar had gekozen en jij was er voor verbannen dan had ik hoogstpersoonlijk weer naar het modtopic geholt. Het is voor sommige mensen idd te ver, voor anderen niet. Het was geenszins bedoeld als provocatie t.o de nabestaanden, het was een gitzwart kutgeintje. En de een kan dat waarderen en de ander niet. Als er iemand daarvoor een ban zou krijgen dan zou ik me werkelijk achter mijn oren krabben waarom diegene wel een ban zou moeten krijgen maar alle anderen die op wat voor manier dan ook op het randje posten ( en dat zijn er nogal wat natuurlijk, inclusief mijzelf) ook een ban moeten krijgen

En dan krijgen we dus Libelle.nl
Ik niet Min

mag graag de illusie wekken dat ik echt wel wat te melden heb hiereau
Je krijgt waarschuwingen voor minder hoor dangeensuus, Maar die kan over 2 weken ook nog binnen komen is mijn ervaring dus ik wacht even af.
Heb ik dat?!
Niet om het een of ander hoor, maar ik heb meerdere mensen gezien met dezelfde tekst in hun avatar. Moeten die nu allemaal een waarschuwing krijgen? Of geld dat alleen wanneer ze eerst het Suzuki logo plakken?
Hou op schei uit sgaap... ik ben bekend met het waarschuwings-systeem ( het ontbreken van het systeem that is)
Suus, hoe weet jij zo zeker wat de motivatie van 2 is geweest voor die avatar?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik raak in de war van al die oranje dingen...wilde mijzelf net al quoten met : volledig eensch!!!
Dat weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand een dergelijke avatar maakt om nabestaanden bewust te kakken te zetten. Dat soort mensen bestaat in mijn naieve wereldje niet

( en nee., ik ben twee niet!!!!)
LEVE DE KONINGIN & zonen
Dan geen suus,

Ik probeer het nog maar eens

van een zwarte ava, naar een ava met zoekzoekie logo vlak voor Queensday, daar op gewezen worden en dan viva la Republiek erin plakken. Als dat geen provocatie is?
Heb ik dat?!
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:04:

Ik raak in de war van al die oranje dingen...wilde mijzelf net al quoten met : volledig eensch!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven