Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

maandag 26 april 2010 om 19:53
maandag 26 april 2010 om 19:54

maandag 26 april 2010 om 19:55
Kijk bijvoorbeeld naar vijf. Bij alles wat ze doet krijgt ze de wind van voren. Komt ze praten, dan kan dat niet. Komt ze niet, dan krijgt ze te horen dat ze niet komt. Komt ze hier onder haar eigen naam dan krijgt ze te horen dat ze niet onder haar eigen naam moet forummen, en komt ze hier als angel dan krijgt ze te horen dat angels hier niet mogen posten.
Bij alles wat ze doet is er wel iemand die er wat op te zeggen heeft, ik had er echt allang mijn vleugels bij neergegooid en terug naar forumster status waarbij ik wel overal mag posten zonder commentaar op mijn eventuele functie
Bij alles wat ze doet is er wel iemand die er wat op te zeggen heeft, ik had er echt allang mijn vleugels bij neergegooid en terug naar forumster status waarbij ik wel overal mag posten zonder commentaar op mijn eventuele functie
maandag 26 april 2010 om 19:57
maandag 26 april 2010 om 19:57
anoniem ben ik het mee eens, maar ik heb er geen probleem mee wanneer de Angels dingen uitleggen, verduidelijken ed. Het enige waar ik problemen mee heb, is wanneer ze een politiek statement laten zien of meedoen in een discussietopic onder hun angelavatar.
Robots hoeven ze van mij echt niet te worden
Robots hoeven ze van mij echt niet te worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 26 april 2010 om 19:58
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 19:54:
Nou niet snugger, ik vind het provocatie. Een forummert was er onmiddelijk voor geband, maar ja...Angel he...? Dan ben je in Naomi dr ogen onfeilbaar. Dus ze zal er wel mee wegkomen vermoed ik.Ja, laten we het daar weer eens over hebben. Wat zou er gebeurd zijn als jij of ik dat had gedaan...
Nou niet snugger, ik vind het provocatie. Een forummert was er onmiddelijk voor geband, maar ja...Angel he...? Dan ben je in Naomi dr ogen onfeilbaar. Dus ze zal er wel mee wegkomen vermoed ik.Ja, laten we het daar weer eens over hebben. Wat zou er gebeurd zijn als jij of ik dat had gedaan...

maandag 26 april 2010 om 20:01

maandag 26 april 2010 om 20:01
Ploes, als jij die avatar had gekozen en jij was er voor verbannen dan had ik hoogstpersoonlijk weer naar het modtopic geholt. Het is voor sommige mensen idd te ver, voor anderen niet. Het was geenszins bedoeld als provocatie t.o de nabestaanden, het was een gitzwart kutgeintje. En de een kan dat waarderen en de ander niet. Als er iemand daarvoor een ban zou krijgen dan zou ik me werkelijk achter mijn oren krabben waarom diegene wel een ban zou moeten krijgen maar alle anderen die op wat voor manier dan ook op het randje posten ( en dat zijn er nogal wat natuurlijk, inclusief mijzelf) ook een ban moeten krijgen
En dan krijgen we dus Libelle.nl
En dan krijgen we dus Libelle.nl