Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:Dana schreef op 26 april 2010 @ 19:06:

Sgaapie en Rosanna: storen jullie je nou wél aan een Viva la republique ava en niet oranje ava's? Daar zit namelijk net zo goed een politiek statement in: namelijk leve-de-koningin. Interpreteer ik het goed dat jullie je dáár niet aan storen omdat dát een politieke boodschap is die in jullie straatje te pas komt? Of hadden jullie er gewoon niet bij stilgestaan?

Daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan!

Lang leve de AvatarO van 2!

Ik ben ook tegen de monarchie.
quote:floor72 schreef op 26 april 2010 @ 19:21:

Ik ben ook tegen de monarchie.Join the club
Vanaf nu is 2 mijn lievelings Angel! (sorry 5!)

Delphicat, na het zoekzoekie embleem nu dit statement. Sorry maar ik vind het wat ver gaan voor een Engel. Die zouden toch een bepaalde mate van neutraliteit moeten uitstralen.
Heb ik dat?!
Maar oranje had dus wel gemogen Sgaapie? Want dat is precies eenzelfde politiek statement.
Ik ben voor een marketing machine die reclame maakt voor Nederland maar of dat nu een hele familie moet zijn, daar kun je idd vraagtekens bij zetten .

Republiek of Monarchie als het maar een democratie is.
Heb ik dat?!
2x is te veel
Heb ik dat?!
Delphicat, idd ook dat kun je zien als statement. Maar oranje is een fleurige kleur en iets anders dan expliciete tekst in mijn visie
Heb ik dat?!
Misschien kan Engel 2 haar keuze toelichten???
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 26 april 2010 @ 19:25:

Delphicat, idd ook dat kun je zien als statement. Maar oranje is een fleurige kleur en iets anders dan expliciete tekst in mijn visieMaar je hebt er nota bene ook een kroon op staan
Maar ik ben geen ENGEL. (tenmiste............)
Heb ik dat?!
ik kan er een heel verhaal neer zetten, maar Sgaapie verwoordt het beter dan ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En en leeuw, die staat ook voor het koningshuis.

Vuige orangist!

(weet nog wel dat dat een stroming was in de geschiedenis die ruzie maakten met een andere stroming, maar weet daar de naam niet meer van )
anoniem_26715 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 19:30
Reden: Smiley erbij staat gezelliger
% gewijzigd
Ik ben dol op het koningshuis. A. ze zijn amusant, B. een bezoekje van de koningin doet de internationale betrekkingen errug veel goeds en C. Amerika heeft er geen, en daar balen ze van. Gna!
Dana ik snap het, dit topic is al gauw n vergaarbak van reakties/discussies door mekaar.

Ik zou je OP van het gesloten topic willen knippen en plakken naar hier maar mn mobiel kent die techniek niet (of ik ken mn mobiel niet, kan ook :D )
Joh Sgaapie, ze had ook deze kunnen nemen.

*Die wilde ik eerst eigenlijk, maar er bleef zo weinig van over op dat postzegelformaat*

Ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt eigenlijk. *sorry* Zo opruiend is het toch niet?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Sgaapie schreef op 26 april 2010 @ 19:27:

Misschien kan Engel 2 haar keuze toelichten???

Djezusss..... dan moeten we wéér naar een ander topic.

*trekt wandelschoenen aan*
Dana,

Of iets is of dat iemand iets vindt zijn 2 verschillende dingen.

Omdat ik iets vind betekend dat niet dat dat zo is maar dat ik dat vind.
Heb ik dat?!
Ik zie helegaar geen avatar bij Angel 2...wat was er zo erg aan?
twee had anders een hele goeie gepimpte avatar maar daar werd aanstoot aan genomen dus heeft ze hem gewisseld. Ik vond hem in het kader van sarcasme en satire briljant gevonden...maar anderen niet. Kan ik ook wel weer een beetje snappen maar ik moest toch heul erg lachen toen ik hem zag. Does that make me a bad person?
quote:Sgaapie schreef op 26 april 2010 @ 19:28:

Maar ik ben geen ENGEL. (tenmiste............)Ik ook niet...
Dana, we verwachten met z'n allen dat de engeltjes neutraal zijn en boven de partijen staan. Dan geldt dat toch ook voor hun avatar?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het koningshuis vind ik een poppenkast die naarmate de leden zich meer of minder koninklijk gedragen ik als prettig of minder prettig ervaar.

Ik ben voor een puur ceremonieel koningshuis. En dan nog, noblesse oblige, gedragen ze zich niet koninklijk/onberispelijk dan verdienen ze hun status aparte niet, niet als ceremoniele poppenkast en al helemaal niet als machtsfactor.
Twee had een fantastische avatar gemaakt in het kader van koninginnedag. Eentje met het Seat logo. Ik zag de humor er absoluut van in maar misschien ben ik wel heel simpel wat dat aangaat. Ik zag dat iemand haar verzocht hem te veranderen en ik weet niet of ze dat gedaan heeft en wat ze nu heeft.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 19:35:

twee had anders een hele goeie gepimpte avatar maar daar werd aanstoot aan genomen dus heeft ze hem gewisseld. Ik vond hem in het kader van sarcasme en satire briljant gevonden...maar anderen niet. Kan ik ook wel weer een beetje snappen maar ik moest toch heul erg lachen toen ik hem zag. Does that make me a bad person?Ow....en hoe zag die avatar eruit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven