Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Je hebt gelijk Min.
en als 2 al een waarschuwing krijgt, horen wij daar echt niets over hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:41:

Je hebt gelijk Min. Was dat nou zoooo moeilijk?
Nee hoor ging als vanzelf
quote:loomii schreef op 26 april 2010 @ 20:40:

[...]

Precies. In de PC weten we wel wat een leuk pak is.Haha Thijs, kunnen we nu voortaan bij jou terecht voor goed stijladvies?
Flikker op met Thijs. Thijs weet niet eens wat een leuk pak is als het tegen hem schreeuwt
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2010 @ 20:42:

en als 2 al een waarschuwing krijgt, horen wij daar echt niets over hoor Nee, waarschijnlijk niet.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:46:

Flikker op met Thijs. Thijs weet niet eens wat een leuk pak is als het tegen hem schreeuwtEn dat is prima, want schreeuwende pakken zijn helegaar niet leuk.
Next!
Wie is Thijs?
Ik denk dat 1 en 2 nu beiden op het Naughty-stoeltje van Naomi zitten .
Eerst One, toen Two...die Angels toch...wat een rellerts. Zonder Angels...zouden we blijkbaar helegaar geen Angels nodig hebben.

Ik stel voor: Schaf het hele moderatorteam af.
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 20:48:

Ik denk dat 1 en 2 nu beiden op het Naughty-stoeltje van Naomi zitten .Wat had 1 dan?
Maar wie moeten we dan de schuld geven als het mis loopt Min?
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 20:48:

Eerst One, toen Two...die Angels toch...wat een rellerts. Zonder Angels...zouden we blijkbaar helegaar geen Angels nodig hebben.

Ik stel voor: Schaf het hele moderatorteam af.En vervang het team door twee dictators.
ow tering Ploes heb je onder een steen gelegen???

Een heeft van de week in een heftige reactie 12 mensen een ban gegeven onder het mom van off topic nadat ze zelf een heftige posting deed in haar eigen topic waar inhoudelijk op gereageerd werd. Dus.
Zwieb voor dictator
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 20:32:

[...]

Neem nu mijn motto (die is opeens weg?): die vond ook niemand behalve ik grappig.

Op het moment dat je je avatOr verandert, dan verdwijnt je motto. Dus of meteen je motto weer bevestigen bij wijzig als je een andere avatar neemt, of nu kan je weer naar wijzigen gaan, en dan alsnog op wijzig avatar, en wijzig motto klikken, onderaan op okee en hij staat er weer in.

Dus bij het plaatsen van je oude avatOr idem, weer op wijzig klikken bij je motto, anders is die weer weg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En Thijs is onze grote stijlgoeroe Ploes (zie avatar Loomii).
quote:Zwieber schreef op 26 april 2010 @ 20:50:

[...]

En vervang het team door twee dictators.Goed plan!
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:49:

Maar wie moeten we dan de schuld geven als het mis loopt Min?Het Groepje.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:50:

ow tering Ploes heb je onder een steen gelegen???

Een heeft van de week in een heftige reactie 12 mensen een ban gegeven onder het mom van off topic nadat ze zelf een heftige posting deed in haar eigen topic waar inhoudelijk op gereageerd werd. Dus.Oooh, dat... Ik dacht dat zij ook een avatar had geklust die niet kon...
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 20:53:

[...]

Het Groepje.

!!

Briljant! Dat ik daar niet aan gedacht heb! Komt vast door dat ik ongesteld ben. Gelukkig hebben we jou nog om mij even te coveren als ik mijn regels heb...
Aaaah, Loomii
roflol Ploes, nee was het maar zo simpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven