Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

maandag 26 april 2010 om 20:50

maandag 26 april 2010 om 20:52
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 20:32:
[...]
Neem nu mijn motto (die is opeens weg?): die vond ook niemand behalve ik grappig.
Op het moment dat je je avatOr verandert, dan verdwijnt je motto. Dus of meteen je motto weer bevestigen bij wijzig als je een andere avatar neemt, of nu kan je weer naar wijzigen gaan, en dan alsnog op wijzig avatar, en wijzig motto klikken, onderaan op okee en hij staat er weer in.
Dus bij het plaatsen van je oude avatOr idem, weer op wijzig klikken bij je motto, anders is die weer weg.
[...]
Neem nu mijn motto (die is opeens weg?): die vond ook niemand behalve ik grappig.
Op het moment dat je je avatOr verandert, dan verdwijnt je motto. Dus of meteen je motto weer bevestigen bij wijzig als je een andere avatar neemt, of nu kan je weer naar wijzigen gaan, en dan alsnog op wijzig avatar, en wijzig motto klikken, onderaan op okee en hij staat er weer in.
Dus bij het plaatsen van je oude avatOr idem, weer op wijzig klikken bij je motto, anders is die weer weg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 26 april 2010 om 20:54
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:50:
ow tering Ploes heb je onder een steen gelegen???
Een heeft van de week in een heftige reactie 12 mensen een ban gegeven onder het mom van off topic nadat ze zelf een heftige posting deed in haar eigen topic waar inhoudelijk op gereageerd werd. Dus.Oooh, dat... Ik dacht dat zij ook een avatar had geklust die niet kon...
ow tering Ploes heb je onder een steen gelegen???
Een heeft van de week in een heftige reactie 12 mensen een ban gegeven onder het mom van off topic nadat ze zelf een heftige posting deed in haar eigen topic waar inhoudelijk op gereageerd werd. Dus.Oooh, dat... Ik dacht dat zij ook een avatar had geklust die niet kon...