Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
vrijdag 23 april 2010 om 01:47
quote:iry schreef op 23 april 2010 @ 01:46:
[...]
Ze is gewoon strontvervelend Friz.
We gedogen haar verder maar een beetje en knikken soms een keer naar haar.
Verder, tsja.... het zorgt wel een snellere haalbaarheid van 3000 posts, dus we zien het nut van Bam er voorlopig nog van in.Iry het is bedtijd meid, je praat wartaal
[...]
Ze is gewoon strontvervelend Friz.
We gedogen haar verder maar een beetje en knikken soms een keer naar haar.
Verder, tsja.... het zorgt wel een snellere haalbaarheid van 3000 posts, dus we zien het nut van Bam er voorlopig nog van in.Iry het is bedtijd meid, je praat wartaal
vrijdag 23 april 2010 om 01:53
quote:iry schreef op 23 april 2010 @ 01:51:
[...]
Zit er een geschikt stafje voor je bij?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Iry, ik had een heel ander toverstaffen in gedachten.
(klinkt nu best wel lullig na twee keer typen, kan de volgende keer niet meer zonder te denken aan het forum vrees ik '
[...]
Zit er een geschikt stafje voor je bij?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(klinkt nu best wel lullig na twee keer typen, kan de volgende keer niet meer zonder te denken aan het forum vrees ik '
vrijdag 23 april 2010 om 01:55
quote:iry schreef op 23 april 2010 @ 01:53:
Mag ik zo eindelijk gaan plassen trouwens?
Ik knap zowat.
Nou vrut dan maar, omdat je het zo lief vraagt. Plas ze!
En welterusten voor de enkeling die hier nog hangt en straks naar bed gaat, ik krijg inmiddels door dat het wel eens slaaptijd zou kunnen zijn dus ga daar lekker gehoor aan geven.
Mag ik zo eindelijk gaan plassen trouwens?
Ik knap zowat.
Nou vrut dan maar, omdat je het zo lief vraagt. Plas ze!
En welterusten voor de enkeling die hier nog hangt en straks naar bed gaat, ik krijg inmiddels door dat het wel eens slaaptijd zou kunnen zijn dus ga daar lekker gehoor aan geven.
vandaag ga ik van alles kunnen
vrijdag 23 april 2010 om 01:55
quote:mamalief schreef op 23 april 2010 @ 01:53:
[...]
De associatie met toverstafje... als de fiere lans te voorschijn komt, ai!
[...]
De associatie met toverstafje... als de fiere lans te voorschijn komt, ai!
vrijdag 23 april 2010 om 02:02
quote:mamalief schreef op 23 april 2010 @ 01:58:
(had ze die? vast wel toch )
Ben ik nog aan het bijkomen van een uitnodiging in mijn mail om te komen golfen , krijg ik dit ook nog. Jij bent echt wanhopig voor die toverstaf is het niet? Helaas, mijn nuttige bijdragen voor deze maand zijn allang op. Geen gestaf van mij dus.
En nu dan echt welterusten. Zachte dromen forumladies.
(had ze die? vast wel toch )
Ben ik nog aan het bijkomen van een uitnodiging in mijn mail om te komen golfen , krijg ik dit ook nog. Jij bent echt wanhopig voor die toverstaf is het niet? Helaas, mijn nuttige bijdragen voor deze maand zijn allang op. Geen gestaf van mij dus.
En nu dan echt welterusten. Zachte dromen forumladies.
anoniem_19774 wijzigde dit bericht op 23-04-2010 02:02
Reden: grammatica is lastig 's nachts....
Reden: grammatica is lastig 's nachts....
% gewijzigd
vandaag ga ik van alles kunnen
vrijdag 23 april 2010 om 07:37
MrsC een troll? Serieus? Zijn er trollen die zoveel tijd in hun getroll stoppen? Ik hóóp dat het niet waar is wat ze schreef, ik hoop dat ze een troll is!
kan iemand me uitleggen hoe een engel achter de schermen kan zien dat iemand niet is wie ze zegt te zijn?
kan iemand me uitleggen hoe een engel achter de schermen kan zien dat iemand niet is wie ze zegt te zijn?
I only get one shot at life - so I shoot to kill