Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 augustus 2025 om 14:25
Mijn huisarts gaf gewoon toe dat ze er nog niet genoeg van af wist. Toen ik haar na een paar maanden weer aan de telefoon had vertelde zij mij dat ze zich had laten bijscholen op het gebied van HRT en dat ze met mij nog een aantal mogelijkheden wilde doornemen qua gebruik ervan.Cochise schreef: ↑04-08-2025 09:44Dat klopt helaas niet wat je zegt Solo, er zijn juist nog veel huisartsen en gynaecologen die er niet genoeg vanaf weten en ook niet toegeven dat ze er niet genoeg vanaf weten. En die bio-hst dus vanuit hun niet toereikende kennis afwijzen als een hype en onjuist.
Gelukkig begint de kennis langzaam door te dringen.
Ik vind dat zo tof.
maandag 4 augustus 2025 om 14:30
Sjaantje37 schreef: ↑04-08-2025 14:25Mijn huisarts gaf gewoon toe dat ze er nog niet genoeg van af wist. Toen ik haar na een paar maanden weer aan de telefoon had vertelde zij mij dat ze zich had laten bijscholen op het gebied van HRT en dat ze met mij nog een aantal mogelijkheden wilde doornemen qua gebruik ervan.
Ik vind dat zo tof.
Ik ook, en hoop dat ooit alle artsen zo handelen. De helft van hun cliënten is immers vrouw.
maandag 4 augustus 2025 om 14:36
Zo hoort het en zo doen de meeste artsen het.Sjaantje37 schreef: ↑04-08-2025 14:25Mijn huisarts gaf gewoon toe dat ze er nog niet genoeg van af wist. Toen ik haar na een paar maanden weer aan de telefoon had vertelde zij mij dat ze zich had laten bijscholen op het gebied van HRT en dat ze met mij nog een aantal mogelijkheden wilde doornemen qua gebruik ervan.
Ik vind dat zo tof.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 4 augustus 2025 om 14:53
Leuk.
Moet ik het lezen?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 4 augustus 2025 om 17:32
Hee, dit heb ik gemist.
Proficiat in elk geval!
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
maandag 4 augustus 2025 om 20:59
Ik ga ervan uit dat Yasmijn doorgewinterd genoeg is op dit forum (pun intended

Maar als de quote weg moet hoor ik het wel.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 5 augustus 2025 om 08:48
dinsdag 5 augustus 2025 om 08:50
dinsdag 5 augustus 2025 om 08:54
Die podcast die genoemd werd?canis-felis schreef: ↑05-08-2025 08:50En in het andere mod-topic de mededeling - van de mods, uiteraard - dat een topic over verliefdheid op een andere man verwijderd is wegens "copyright"? Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:08
Ik heb het topic niet gelezen. Reclame voor een eigen podcast? Dat lijkt me wat anders. Vragen, vragen...

Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:17
De ene nick kan natuurlijk gewoon geïnspireerd zijn door de andere.canis-felis schreef: ↑05-08-2025 08:48Oh, haha, jij hebt het netjes hier geschreven. Ik vond het ook al ... interessant.
Toevallig twee verschillende wildvreemde mensen.
Kan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:22
Iemand postte een link naar een podcast die verdacht veel zou lijken op de OP.canis-felis schreef: ↑05-08-2025 09:08Ik heb het topic niet gelezen. Reclame voor een eigen podcast? Dat lijkt me wat anders. Vragen, vragen...![]()
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:24
canis-felis schreef: ↑05-08-2025 08:50En in het andere mod-topic de mededeling - van de mods, uiteraard - dat een topic over verliefdheid op een andere man verwijderd is wegens "copyright"? Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?
Dat er copyright zit op de podcast waar het verhaal in verteld wordt en je niet zomaar 1 op 1 dat gehel podcast-verhaal hier neer mag plempen.
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:59
Haha, ja, ik vind het wel jammer dat ik de boot gemist heb van zo'n inspirerende nickname. Ik overweeg nog het Farsi, dat oogt wel lekker exotisch.
Toevallig, inderdaad.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 5 augustus 2025 om 10:01
dinsdag 5 augustus 2025 om 10:29
dinsdag 5 augustus 2025 om 11:54
Zie er niets raars aan.canis-felis schreef: ↑05-08-2025 11:46Die depressieve vriend, ik vind het een wat merkwaardig topic (m.n. haar reacties op andere forummers, reageert ook nogal selectief op vragen).
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in