Napraat met geklets, 2025.7

04-07-2025 09:15 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.7 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hier nog 26 graden. Het waait wel een heel klein beetje maar dat brengt ook niet echt verkoeling.
Ik heb nu ook alles opengezet. Ik voel een soort luchtstroompje, maar echt afkoelen zit er niet in.

Ik ben alweer echt ziek van vermoeidheid. Ik kan niet goed tegen de warmte, maar dit jaar lijkt het allemaal een stuk erger.

Zielig.
Voor mij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik zit nu met mijn harses in de ventilator maar die blaast alleen maar hete lucht. Mijn nekventilator idem dito. Ik had morgen een afspraak maar die heb ik maar afgezegd want ik ben echt niet vooruit te branden meer.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Wat vervelend voor jullie. Ik herken wel dat warmte went. Bij mij in ieder geval. Al ben ik nooit van de kou geweest. Na morgen wordt het beter toch?
Ik heb ook 2 ventilators aanstaan binnen en nog is het 28 graden. De honden zijn al naar de slaapkamer gegaan waar we wel airco hebben gelukkig...

Ik hou van de zomer, maar niet van dit benauwde plakkerige weer.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Redhead70 schreef:
19-07-2025 20:05
Wat vervelend voor jullie. Ik herken wel dat warmte went. Bij mij in ieder geval. Al ben ik nooit van de kou geweest. Na morgen wordt het beter toch?
Gelukkig wel
Pluviofiel
Solomio schreef:
19-07-2025 19:55
Ik heb nu ook alles opengezet. Ik voel een soort luchtstroompje, maar echt afkoelen zit er niet in.

Ik ben alweer echt ziek van vermoeidheid. Ik kan niet goed tegen de warmte, maar dit jaar lijkt het allemaal een stuk erger.

Zielig.
Voor mij.
:hug:
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Ik lees net code geel voor heel NL morgen.
Onweer en windstoten
Cochise schreef:
19-07-2025 20:32
Onweer en windstoten
Ik verheug me erop.

David Dunning
Cochise schreef:
19-07-2025 20:32
Onweer en windstoten
Oh kom maar door, ik ga toch nergens meer heen dit weekend. Wat een kutweer dit.
(Herman Finkers)
Fijn dat er in het rvp topic pro-vaccinatie gereageerd wordt. Heb hetzelfde topic ook langs zien komen op een anti-vax site. Hopelijk worden de juiste bronnen gebruikt voor de beslissing van TO :).
Mariannatuin schreef:
19-07-2025 20:53
Fijn dat er in het rvp topic pro-vaccinatie gereageerd wordt. Heb hetzelfde topic ook langs zien komen op een anti-vax site. Hopelijk worden de juiste bronnen gebruikt voor de beslissing van TO :).
Ik denk altijd dat dat troltopics zijn, maar voor de zekerheid reageer ik toch maar serieus.

David Dunning
Lekker terug van een paar daagjes fietsen met de tent en alles. Vóór het onweer weer binnen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Solomio schreef:
19-07-2025 20:54
Ik denk altijd dat dat troltopics zijn, maar voor de zekerheid reageer ik toch maar serieus.

Ik ben bang dat deze TO echt is, gezien het loepje. Heb haar ook onder een andere nick heel dwangmatig over zwanger worden zien posten.
Mijn man en mijn kind hebben een gezamenlijke liefde ontdekt. De zesendertigste herhaling van de serie Flodder. Dochter was een paar dagen weg en nu doen ze een marathon. En eigenlijk, maar dat zegt vast veel over mijn smaak, is het niet eens zo'n slechte serie.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
19-07-2025 21:28
Mijn man en mijn kind hebben een gezamenlijke liefde ontdekt. De zesendertigste herhaling van de serie Flodder. Dochter was een paar dagen weg en nu doen ze een marathon. En eigenlijk, maar dat zegt vast veel over mijn smaak, is het niet eens zo'n slechte serie.
Mijn vader (80) vindt Flodder ook zo leuk. Ik begrijp er helemaal niks van, want die man had altijd een bloedhekel aan alles wat op de televisie kwam behalve Toppop. En nee, hij is niet dementerende. Integendeel zou ik wel durven zeggen.
(Herman Finkers)
Rabarbara schreef:
19-07-2025 21:28
Mijn vader (80) vindt Flodder ook zo leuk. Ik begrijp er helemaal niks van, want die man had altijd een bloedhekel aan alles wat op de televisie kwam behalve Toppop. En nee, hij is niet dementerende. Integendeel zou ik wel durven zeggen.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
19-07-2025 21:32
Als je in herhaling vervalt ga ik toch denken in de richting van dementie.
of een bug

David Dunning
Was ChatGPT hunten eigenlijk een ding in de nieuwe huisregels?
Merys schreef:
19-07-2025 21:57
Was ChatGPT hunten eigenlijk een ding in de nieuwe huisregels?
Geen idee meer van de nieuwe huisregels, die wapperen ook alle kanten op.

In ieder geval vind ik het maar een raar topic al ga ik niet uit van AI. En ik vind het ook raar dat deze TO precies de kop opsteekt terwijl er een topic loopt over femicide.
(Herman Finkers)
Ik heb een koelhanddoek gekocht. Twee zelfs!
Niet omdat ik slecht tegen de warmte kan, maar omdat die hormonen mijn hele interne thermostaat op hol doen slaan.
Lady*Voldemort schreef:
19-07-2025 21:59
Geen idee meer van de nieuwe huisregels, die wapperen ook alle kanten op.

In ieder geval vind ik het maar een raar topic al ga ik niet uit van AI. En ik vind het ook raar dat deze TO precies de kop opsteekt terwijl er een topic loopt over femicide.
Dat topic hoort om te beginnen op de sekspijler in plaats van op de relatiepijler.

Als het inderdaad van chatgpt is, vraag ik me af wat de prompt was die maakt dat chatgpt zo'n over de top verhaaltje uitspuugt :P
Goedemorgen
Luchtvochtigheid hierin huis is 72% o_o en 24 graden, bah.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
20-07-2025 08:14
Goedemorgen
Luchtvochtigheid hierin huis is 72% o_o en 24 graden, bah.
Hier ook erg benauwd binnen. 26 graden en dan hebben we vannacht alles open gehad :bonk:
Pluviofiel
Kidneybean schreef:
20-07-2025 08:21
Hier ook erg benauwd binnen. 26 graden en dan hebben we vannacht alles open gehad :bonk:
Ja hier ook. Het is vies klammig in huis. De weersvoorspellingen zijn ook niet echt fijn. Hier staat de komende dagen nergens een zonnetje bij.
Maar mensen gaan voorbij

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven