Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 00:03:

[...]

klikThanks, opgeslagen onder favorieten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Beter de gastendoekjes dan HPL en Etosha.

Nog beter wat angelen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 00:03:

[...]

Gedist.Toch wel met mayo en ketchup?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 00:02:

[...]

verzwolgen.

verzwolgen

verbuiging van het werkwoord verzwelgen (verslinden, inslikken, opvreten, oppeuzelen )

Welke precies?
Maar............'t is zonde van een - ooit - leuk forum.

Zou t een coupe zijn? Een undercoveractie van de Hpijler?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 00:06:

[...]

verzwolgen

verbuiging van het werkwoord verzwelgen (verslinden, inslikken, opvreten, oppeuzelen )

Welke precies?Zwelgje van Als je begrijpt wat ik bedoel
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 00:06:

[...]

verzwolgen

Welke precies?Iets met een klapkut Eh, ..... ja........... mag ik hier zo op terug komen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 00:07:

Zou t een coupe zijn? Een undercoveractie van de Hpijler?Komt goed, we maken er wel weer een leuk forum van.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:09:

[...]

Komt goed, we maken er wel weer een leuk forum van.

Hoe dan?

En wie is we?

Ik blijf van mening dat de stap nu door naomi gezet moet worden.

En het idiote gedrag van 2 maakt het er ook niet echt beter op, op een dag als vandaag. Of niet?

[...]

Komt goed, we maken er wel weer een leuk forum van.Zou je denken?
quote:bahnaanhangwagen schreef op 23 oktober 2010 @ 20:56:

Hoi,

Ik ben nieuw hier, heb uiteraard al jaaaaaren meegelezen maar ik begrijp dat er behoefte is aan een protege? Ik als suffe bahnaanhangwagen kan wel wat begeleiding gebruiken, een aanhangwagen alleen werkt niet zo prettigTja wat kan je allemaal? En heb je al een ban?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 00:07:

Zou t een coupe zijn? Een undercoveractie van de Hpijler?tis in ieder geval iets hormonaals, dat kan niet anders
Zit als vriendin bij een vriendin thuis en ze is best ontdaan. Van Eregalerij naar permaban is een vreemde constructie zelfs als e.e.a. los van elkaar staat.

Ze doet jullie de groeten en hoopt van harte dat Naomi (als ik de naam goed begrijp) snel e.e.a. rechtzet. Ik wist niet hoeveel FV voor haar betekende totdat ze me kort paar topics (o.a. over IBI) liet lezen. Ja, dan snap je het als buitenstaander al iets beter. Ik log weer uit want we gaan even de stad in.
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 00:11:

[...]

Hoe dan?

En wie is we?

Ik blijf van mening dat de stap nu door naomi gezet moet worden.

En het idiote gedrag van 2 maakt het er ook niet echt beter op, op een dag als vandaag. Of niet?

We zijn de forummers, we moeten dit zelf ook weer doorbreken. Ik denk dat het zal helpen als Naomi alle vragen ineen beantwoord. En de akties van 2 helpen even niet mee maar morgen zal ze vast met haar goede been uit bed stappen.

Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.

[...]

Komt goed, we maken er wel weer een leuk forum van.Wat denk je dat daar voor nodig is?
quote:a_mi_manera schreef op 24 oktober 2010 @ 00:14:

Zit als vriendin bij een vriendin thuis en ze is best ontdaan. Van Eregalerij naar permaban is een vreemde constructie zelfs als e.e.a. los van elkaar staat.

Ze doet jullie de groeten en hoopt van harte dat Naomi (als ik de naam goed begrijp) snel e.e.a. rechtzet. Ik wist niet hoeveel FV voor haar betekende totdat ze me kort paar topics (o.a. over IBI) liet lezen. Ja, dan snap je het als buitenstaander al iets beter. Ik log weer uit want we gaan even de stad in.Veel plezier samen in de stad!!! Ik hoop dat Naomi morgen naar die ban wil kijken.
quote:ZieligeSint schreef op 24 oktober 2010 @ 00:16:

[...]

Wat denk je dat daar voor nodig is?Alleen onszelf en je niet gek laten maken. Relax.
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 00:14:

[...]

tis in ieder geval iets hormonaals, dat kan niet andersZal ik Google d'r eens overheen gooien?
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:16:

[...]

Veel plezier samen in de stad!!! Ik hoop dat Naomi morgen naar die ban wil kijken.Denk jij echt dat ze dat zo snel gaat doen? Ik denk dat Thee daar minstens een week of 3 op kan wachten.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:18:

[...]

Alleen onszelf en je niet gek laten maken. Relax.

Ik laat me niet gek maken. Ik verbaas me alleen over de enorme koppen in het zand politiek en het wanbeleid van iets was zo veel geld oplevert.

En over het gemak waarmee sommige forummers hun schouders ophalen bij zoiets.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 00:19:

[...]

Zal ik Google d'r eens overheen gooien?JA!
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:15:

[...]

We zijn de forummers, we moeten dit zelf ook weer doorbreken. Ik denk dat het zal helpen als Naomi alle vragen ineen beantwoord. En de akties van 2 helpen even niet mee maar morgen zal ze vast met haar goede been uit bed stappen.

Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.

Sorry MV, ik weet niet of ik je nu naïef of optimistisch moet noemen.

Wat jij zegt gaat natuurlijk nooit gebeuren. Naomi komt niet met een aanvaardbare verklaring, 2 blijft een ongeleid projectie en er zijn weet-ik-het-hoeveel mensen (onterecht) geband.

Daarnaast zijn veel van de mensen die het zo'n leuk forum maakten, opgestapt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:15:

[...]

Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.Dan smeer ik extra luxe broodjes!
quote:Gerdaa schreef op 24 oktober 2010 @ 00:20:

[...]

JA!

T Is de overgang.

Volgens Google, he.
quote:Gerdaa schreef op 24 oktober 2010 @ 00:19:

[...]

Denk jij echt dat ze dat zo snel gaat doen? Ik denk dat Thee daar minstens een week of 3 op kan wachten.Nee dat geloof ik oprecht niet. Denk uiterlijk maandag. Ik zal iig een emailtje sturen dat ik dat hoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven