Napraat topic.
zondag 24 oktober 2010 om 22:57
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:51:
[...]
Ze heeft een ban voor een half jaar. Maar op Libelle heeft ze met heel veel woorden uit de doeken gedaan dat het V-forum voor haar helemaal heeft afgedaan en dat ze na haar ban niet meer terugkomt. Ik zie dat als - uiteindelijk - zelf weggaan.
Dat is net zoiets zeggen dat je alles wat harder rijdt dan een fiets verfoeit.... als je geen rooie rotcent hebt.
Of zeggen dat je een hekel hebt aan Burberry als je al moet sparen voor de Zeeman.
Of dat je een vakantie naar een tropisch eiland te zot voor woorden vindt omdat Nederland zo mooi is, terwijl je nog geen week bij je zus kunt slapen vanwege heimwee.
Ik weet niet, komt bij mij nooit zo geloofwaardig over.
[...]
Ze heeft een ban voor een half jaar. Maar op Libelle heeft ze met heel veel woorden uit de doeken gedaan dat het V-forum voor haar helemaal heeft afgedaan en dat ze na haar ban niet meer terugkomt. Ik zie dat als - uiteindelijk - zelf weggaan.
Dat is net zoiets zeggen dat je alles wat harder rijdt dan een fiets verfoeit.... als je geen rooie rotcent hebt.
Of zeggen dat je een hekel hebt aan Burberry als je al moet sparen voor de Zeeman.
Of dat je een vakantie naar een tropisch eiland te zot voor woorden vindt omdat Nederland zo mooi is, terwijl je nog geen week bij je zus kunt slapen vanwege heimwee.
Ik weet niet, komt bij mij nooit zo geloofwaardig over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 24 oktober 2010 om 23:30
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:51:
[...]
Libelle = ook Sanoma......
Irl vertellen dat je regelmatig op 't Viva forum komt vind ik al genant, maar vaak op het Libelle forum komen lijkt mij nog een stuk erger
[...]
Libelle = ook Sanoma......
Irl vertellen dat je regelmatig op 't Viva forum komt vind ik al genant, maar vaak op het Libelle forum komen lijkt mij nog een stuk erger
zondag 24 oktober 2010 om 23:42
quote:quattro35 schreef op 24 oktober 2010 @ 23:30:
Irl vertellen dat je regelmatig op 't Viva forum komt vind ik al genant, maar vaak op het Libelle forum komen lijkt mij nog een stuk erger Inderdaad. Ik kom er dan ook nooit. Het is dat iemand mij hier er op attent maakte dat zij daar een hele verhandeling had gehouden. Mijn nieuwsgierigheid won.
Irl vertellen dat je regelmatig op 't Viva forum komt vind ik al genant, maar vaak op het Libelle forum komen lijkt mij nog een stuk erger Inderdaad. Ik kom er dan ook nooit. Het is dat iemand mij hier er op attent maakte dat zij daar een hele verhandeling had gehouden. Mijn nieuwsgierigheid won.
zondag 24 oktober 2010 om 23:42
zondag 24 oktober 2010 om 23:54

maandag 25 oktober 2010 om 00:34

maandag 25 oktober 2010 om 07:10

maandag 25 oktober 2010 om 07:17
quote:Maleficent schreef op 24 oktober 2010 @ 22:41:
[...]
Jullie in de zin van, wie bedoel je dan?
namen graag
Artemis: van alle forummers vind ik jou het meest egoïstisch;
Paque: Ilse je bent een strontvervelend mens;
Paque: .....ik sta versteld van zoveel debiliteit bij elkaar;
Arrwen: Ilske, bah wat ben jij naar;
Fleurtje: een flink aantal steken onder water (zie topic).
Oordeel zelf maar.
[...]
Jullie in de zin van, wie bedoel je dan?
namen graag
Oordeel zelf maar.

maandag 25 oktober 2010 om 08:04
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 07:17:
[...]
Oordeel zelf maar.Dat is die van jou ook Iris.
[...]
Oordeel zelf maar.Dat is die van jou ook Iris.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 25 oktober 2010 om 08:15

maandag 25 oktober 2010 om 08:39
Maar even serieus: ik vind de reactie van Angel 1 dus prima, zij ziet iets wat zij onwenselijk vindt en ze geeft vervolgens een topicwaarschuwing, zonder posts te wissen of sancties uit te delen.
Ik vind het dan ook vreemd dat hierover gevallen wordt door o.a. Fleurtje, want het lijkt wel of de Angels niet meer goed kunnen doen. Ik vind dat niet erg constructief.
Ik vind het dan ook vreemd dat hierover gevallen wordt door o.a. Fleurtje, want het lijkt wel of de Angels niet meer goed kunnen doen. Ik vind dat niet erg constructief.
maandag 25 oktober 2010 om 08:39
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 08:37:
[...]
Off-topic is niet het probleem volgens Angel1, het gaat om het bashen. Dat doe ik niet, ik maakte een grapje.
Je leest selectief, maar vooruit ik ben de beroerdste niet
'Dit is een algemene waarschuwing, wie hierna nog off topic post of doorgaat met to-bashen kan een maatregel tegemoet zien.'
[...]
Off-topic is niet het probleem volgens Angel1, het gaat om het bashen. Dat doe ik niet, ik maakte een grapje.
Je leest selectief, maar vooruit ik ben de beroerdste niet
'Dit is een algemene waarschuwing, wie hierna nog off topic post of doorgaat met to-bashen kan een maatregel tegemoet zien.'
Stressed is just desserts spelled backwards