Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 08:37:

[...]

Nee hoor, dat is een woordspeling.Waarin je haar oude nick prijsgeeft, en wat staat daar ook al weer voor straf op?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 25 oktober 2010 @ 08:39:

[...]

Je leest selectief, maar vooruit ik ben de beroerdste niet

'Dit is een algemene waarschuwing, wie hierna nog off topic post of doorgaat met to-bashen kan een maatregel tegemoet zien.'Ooh, dat had ik niet gezien. Dan zat ik dus ook fout wat dat betreft, maar ik blijf dit een goede maatregel vinden.
quote:Maleficent schreef op 25 oktober 2010 @ 08:40:

[...]

Waarin je haar oude nick prijsgeeft, en wat staat daar ook al weer voor straf op?Ik deed het heel subtiel, maar als Angel 1 dat niet goed vond had ze mij die ban ook best mogen geven.
quote:Damaris schreef op 25 oktober 2010 @ 08:04:

[...]

Ja. 100% zeker.Dan zijn wij sneu bezig, want vrouwen moeten dit ook onderling op kunnen lossen.
Subtiel iemand zijn oude nick prijsgeven is nooit subtiel maar goed, ik ben het in deze niet helemaal met je eens.

Ik vind je een beetje de pot verwijten dat ie zwart ziet, zeg maar.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 08:42:

[...]

Ik deed het heel subtiel, maar als Angel 1 dat niet goed vond had ze mij die ban ook best mogen geven.Subtiel of met een megafoon, beide wordt niet gewaardeerd!
Ik las net in het moderator mededelingen topic dat Naomi ziek is en dat ze niet wist tot wanneer ze er niet is (Angel 2 schreef dit)
quote:_Barbabella_ schreef op 25 oktober 2010 @ 09:03:

Ik las net in het moderator mededelingen topic dat Naomi ziek is en dat ze niet wist tot wanneer ze er niet is (Angel 2 schreef dit)Goh.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Arme Thee, die heeft dan een lange ban.
Thee is tot nader order ontband...
quote:MissFiled schreef op 25 oktober 2010 @ 09:07:

Thee is tot nader order ontband...waar lees jij dat?
In het bantopic, staat toegevoegd onder haar ban
en Iris, wat flauw om de oude nick van Ilske kenbaar te maken, je weet toch dat dat not done is? Ook niet middels een "woordgrapje" waarbij je gewoon zegt wie ze is?

Je valt er zo over, hebt het over hand in eigen boezem, en wat doe je? Jammer.
O, dat vind ik wel goed dan!

Ze had namelijk tot dan toe maar 1 waarschuwing gehad, dus dan is het omgezet in 24 uur denk ik?
Okee dan! Mooi zo. Vraag me alleen af of Thee hier uberhaupt nog terug wil komen nadat ze zo geschoffeerd is
quote:_Barbabella_ schreef op 25 oktober 2010 @ 09:03:

Ik las net in het moderator mededelingen topic dat Naomi ziek is en dat ze niet wist tot wanneer ze er niet is (Angel 2 schreef dit)Ziek? Goh....
En wie neemt nu de honneurs van Naomi waar?
quote:bohndehaes schreef op 25 oktober 2010 @ 09:13:

en Iris, wat flauw om de oude nick van Ilske kenbaar te maken
Okee, dus Thee is ontband omdat Naomi ziek is. Wederom: goh... Logisch.
En wanneer word hier een keer tussen de tieten van de Angels plus mod gegraaid en gezegd:

SORRY WE ZATEN FOUT
En nu ook en Mod armer.

Naomie beterschap
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 07:17:

[...]

Artemis: van alle forummers vind ik jou het meest egoïstisch;

Paque: Ilse je bent een strontvervelend mens;

Paque: .....ik sta versteld van zoveel debiliteit bij elkaar;

Arrwen: Ilske, bah wat ben jij naar;

Fleurtje: een flink aantal steken onder water (zie topic).

Oordeel zelf maar.Ik geef absoluut geen steken onder water. Als ik zeg dat ik haar dom vind, dan is dat redelijk BOVEN water.
Steken onder water zijn nl vrij laf. En als iemand bepaalde uitspraken als steken onder water ziet, dan zegt dat meer over de intelligentie van die persoon, dan over mijn so called steken.
Ja duh, ik moest/wilde wel eerst even bijlezen voor ik update kan geven.

Ik ben inderdaad tijdelijk ontband omdat Naomi ziek is en 'ban tot Naomi er naar kan kijken' zou dan dus langer dan 'terecht' kunnen duren. Dus dat mailtje van 2 vond ik dan wel weer netjes.

Shebite, ik kon gisteravond vanaf rond 19u idd niet meer meelezen, ook niet na verwijderen cookies etc. Er stond toch echt een melding van IP-ban, waarvan ik dan overigens nog steeds niet snap waar die vandaan kwam, daar ook geen mail over gehad.

De in mijn ogen feiten op een rijtje:

- een niet aardig topic geopend

- permaban die omgezet werd in 'tot Naomi er naar kijkt'

- vriendin 3 postings gedaan onder mijn reservenick

- permaban op reservenick en meewegend in eindbesluit

- via Damaris iets aan jullie laten weten (persoonlijk zie ik dit niet als 'vergrijp', als zij het had verwoord als ,thee vind het beroerd etc' was de inhoud hetzelfde geweest)

- IPban melding gister rond 19u

- mail vanochtend van tijdelijk ontband ben om bovengenoemde reden en dat staande feiten alsnog worden meegenomen in uiteindelijke beslissing (snap ik)

Volgens mij na 1e ws enkele weken terug:

ban 24 uur voor het geopende topic

ban 48 uur erbij voor terugkomen tijdens ban

= 72 uur waarvan ik er al 34 gehad heb

Tot zover!
quote:thee schreef op 25 oktober 2010 @ 10:59:

Ja duh, ik moest/wilde wel eerst even bijlezen voor ik update kan geven.

Ik ben inderdaad tijdelijk ontband omdat Naomi ziek is en 'ban tot Naomi er naar kan kijken' zou dan dus langer dan 'terecht' kunnen duren. Dus dat mailtje van 2 vond ik dan wel weer netjes.

Shebite, ik kon gisteravond vanaf rond 19u idd niet meer meelezen, ook niet na verwijderen cookies etc. Er stond toch echt een melding van IP-ban, waarvan ik dan overigens nog steeds niet snap waar die vandaan kwam, daar ook geen mail over gehad.

De in mijn ogen feiten op een rijtje:

- een niet aardig topic geopend

- permaban die omgezet werd in 'tot Naomi er naar kijkt'

- vriendin 3 postings gedaan onder mijn reservenick

- permaban op reservenick en meewegend in eindbesluit

- via Damaris iets aan jullie laten weten (persoonlijk zie ik dit niet als 'vergrijp', als zij het had verwoord als ,thee vind het beroerd etc' was de inhoud hetzelfde geweest)- IPban melding gister rond 19u

- mail vanochtend van tijdelijk ontband ben om bovengenoemde reden en dat staande feiten alsnog worden meegenomen in uiteindelijke beslissing (snap ik)

Volgens mij na 1e ws enkele weken terug:

ban 24 uur voor het geopende topic

ban 48 uur erbij voor terugkomen tijdens ban

= 72 uur waarvan ik er al 34 gehad heb

Tot zover!Volgens mij doet bijna iedereen dit tijdens een ban. ik heb dit ook gedaan, tutjemeteenrietje heeft toen voor mij iets laten weten. Is dat ban/ws waardig dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven