Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het ook eens met BK. Vaak heb je het ook wel aan jezelf te danken als je hier wordt afgefikt. Vind ik dan .
Bohn.
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 20:29:

Zou het geen idee zijn om eens een topic te openen om te zien wie eigennlijk 'echt' weg is?

Er wordt maar steeds geroepen dat er vele, vele forummers weg zijn gegaan, maar anderzijds zijn er ook weer vele onder een andere naam teruggekomen.

Let wel, ik hoef niet te weten wie onder welke naam is teruggekomen, maar gewoon om te zien of iemand echt helemaal weg is.Zou leuk zijn, maar ik ben benieuwd of je een idee hebt hoe je mensen die niet meer zijn daar aan het posten krijgt
quote:Blackdress schreef op 24 oktober 2010 @ 20:20:

En verder ben ik weer voor open modereren, dus geen anonieme angels meer. Al dat achterbakse gedoe. En als ik mag stemmen wil ik Rider als angel. Lijkt me een geschikte kandidaat.Ik hou ook niet van anoniem modereren eerlijk gezegd. Juist door niet anoniem te zijn voorkom je partijdigheid, want iedereen ziet je anders partijdig zitten wezen.
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 20:30:

Geloof het of niet, maar ik kan mijn privé-mening prima scheiden van een visie op post-gedrag.En dat is dus wat er hier aan schort: de Angels, en nu dus met name Two, botvieren hun persoonlijke ergernissen op de forummers, waardoor er niet meer objectief gemodereerd wordt. En dat leidt tot onrust, dat lijkt me niet zo gek.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:29:

Als je binnenkomt met de vraag of je zwanger kunt zijn omdat je vriend voorvocht door zijn broek lekte en met zijn vinger tegen jouw natte panty drukte............. dan kun je enigszins weerstand verwachten * no pun intended *En ook die persoon heeft, naast mogelijke weerstand, gewoon bruikbare antwoorden gekregen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Precies. Maar Rider, wel eens over gedacht om Naomi van haar plek te stoten een mail te sturen?
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 20:31:

[...]

Zou leuk zijn, maar ik ben benieuwd of je een idee hebt hoe je mensen die niet meer zijn daar aan het posten krijgt

Een topic openen met het verzoek aan een ieder die niet meer op VF vertoeft zich daar even te melden. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat het met het aantal vertrokken forummers wel meevalt gezien niemand zich gemeld heeft.

Beetje hetzelfde als die kikker zonder poten die doof zou zijn
Alsof mailen nut heeft
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:32:

[...]

En ook die persoon heeft, naast mogelijke weerstand, gewoon bruikbare antwoorden gekregen.Ach, dat topic is hartstikke fake. Zie haar andere topic.
Ik denk dat de oude rotten hier daar wel een erg goed zicht op zouden kunnen hebben.

En een aantal mensen hebben ook erg duidelijk aangegeven dat ze hun account op anoniem hebben laten zetten.
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:Blackdress schreef op 24 oktober 2010 @ 20:32:

Precies. Maar Rider, wel eens over gedacht om Naomi van haar plek te stoten een mail te sturen?Nee, ik mail niet zo over forum-zaken. Ik heb destijds mijn sollicitatie kenbaar gemaakt, en daar niets meer op gehoord. Ook prima. Ik kan wel tegen een afwijzing.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:34:

Alsof mailen nut heeft Dan moet je Bambi of MV laten mailen. Heb je vandaag nog antwoord
Rider, als je maar niet te balinerend (...???) doet dan...
quote:Capibara schreef op 24 oktober 2010 @ 20:29:

Eens met Broedkippetje. Als je er voor openstaat dat niet iedereen met je meehuilt, en beseft dat je vooral van soms harde, eerlijke reacties meer leert dan van mensen die het alleen maar met je eens zijn, je OP niet weghaalt, en geen Calimerogedrag vertoont word je als nieuweling helemaal niet rot behandeld. Anders zouden er toch nooit meer nieuwe leden bijkomen? Als je bovenstaand gedrag wel vertoont ben je hier duidelijk niet op je plek, maar kun je beter naar het Yes-forum verkassen.

Blijkbaar is het probleem dus dat dat Yes-forum opgeheven wordt, en alle huilies hiernaar toe komen?Helemaal eens. En lees gewoon even een tijdje dan zie je wel of het wat voor je is of niet. Er zijn de meest geweldige topics voor newbies met do's en dont's.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 20:29:

Zou het geen idee zijn om eens een topic te openen om te zien wie eigennlijk 'echt' weg is?

Er wordt maar steeds geroepen dat er vele, vele forummers weg zijn gegaan, maar anderzijds zijn er ook weer vele onder een andere naam teruggekomen.

Let wel, ik hoef niet te weten wie onder welke naam is teruggekomen, maar gewoon om te zien of iemand echt helemaal weg is.Iemand die zijn oude nick aan de wilgen hangt en nieuw terugkomt, die is nieuw. De oude bestaat niet meer. Er zijn dus vele oude forummers vertrokken, want hun nicks bestaan niet meer. Je kan niet zeggen "hee, je kent mijn naam niet, maar ik ben toch een bekende van je!". In een virtuele wereld ben je de naam die je gebruikt.
Nog niet alles gelezen, dus wellicht zwaar mosterd. Bij een permaban staat onder de tekst 'you are banned forever' iets over een IP-ban. Dit had ik ook. Echter is dit GEEN ip-ban! Bij het verwijderen van cookies kan ze ook weer gewoon meelezen, iets wat niet kan bij een ip-ban.

*gaat weer verder met bijlezen*
baDinerend volgens mij Norre
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De gemakzucht onder de internetgebruiker heeft genadeloos toegeslagen. Enige vorm van zelfstandig nadenken of zelfredzaamheid is de hedendaagse TO compleet vreemd. Hoe moeilijk kan het zijn om te googlen, op te letten tijdens de biologieles of een condoom te gebruiken!!!!

En als je daar wat van zegt, ben je een verbitterde rotbouwvakker, verzuurd, geen eigen leven, en gemeen tegen de arme nieuwkomer
Ik weet het zeker Ro
"klopt zich op de schouder"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Shebyte er staat letterlijk dat Thee een IP ban heeft
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 20:36:

[...]

Iemand die zijn oude nick aan de wilgen hangt en nieuw terugkomt, die is nieuw. De oude bestaat niet meer. Er zijn dus vele oude forummers vertrokken, want hun nicks bestaan niet meer. Je kan niet zeggen "hee, je kent mijn naam niet, maar ik ben toch een bekende van je!". In een virtuele wereld ben je de naam die je gebruikt.

Die ervaring heb ik hier niet hoor. Maar al te vaak wordt hier geroepen, 'ik was die -hint- of die'.

Er is nog nooit zoveel 'afgepoefd' als de laatste weken/maanden.

En de oude rotten weten echt wel wie wie is hoor.

De oude nick is mss weg, maar de oude forummer is er nog steeds.
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:40:

Shebyte er staat letterlijk dat Thee een IP ban heeft

Had ik ook! Er staat iets van permanent- ipban onder ofzo.

Is geen ipban (hoe raar het ook klinkt).
Heb trouwens ook geruchten gehoord dat Yes-online wellicht blijft bestaan. Misschien valt het dus wel mee met de invasie.

Maar of dit waar is weet ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven