Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij missen ze er wel meer Sidderella
Volgens mij missen ze er wel meer Sidderella
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 20:59:

[...]

Ze missen er twee.... Ik mis ze geen van tweeën.
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 20:59:

[...]

Man, doe niet zo serieus. Trek een pak aan!

M.a.w. ik zit je te stangen omdat je zo aardig blijft terwijl jij toch ook balinerend moet lezen. Of weet jij de betekenis wel?Dat is toch een leuk motto van een forummer!
quote:Dana schreef op 24 oktober 2010 @ 20:57:

Maar... waar is Floor? Zelf vertrokken, of geband, of van nick veranderd?Floor is zelf vertrokken en komt niet meer terug.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 21:00:

Vast iets met Satésaus Norre

( en nee dit is geen uitnodiging om weer met vreten te komen)Begin jij over vreten of ik? Nou?
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 20:59:

[...]

Ze missen er twee.... Hmm, maar two werkt voor 4 de afgelopen dagen
Jij hebt het over Bali
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 21:02:

[...]

Dat is toch een leuk motto van een forummer! Volgende vraag of meteen cashen?
@ Siderrela

En hoe kan je van forummers die weg zijn gegaan, maar terugkwamen en niet meer dezelfde zijn, terug samen een leuk forum verkrijgen?
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 21:04:

Jij hebt het over BaliDaar hoef ik geen vreten van...
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

Joh!

Hij kwam ook niet van mij hoor. Iemand die nette woorden wil gebruiken, maar de plank een beetje misslaat...

En Rider reageert daar op zonder het op te merken.

X niet geschiktNee hoor ik wilde geen nette woorden gebruiken, want ik had nog nooit van dit woord gehoord, maar dit woord werd eerder tegenover Rider gebruikt, dus hij weet waar ik aan refereer....
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:55:

Wat een gezellig motto heb je Riderja he
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

Joh!

Hij kwam ook niet van mij hoor. Iemand die nette woorden wil gebruiken, maar de plank een beetje misslaat...

En Rider reageert daar op zonder het op te merken.

X niet geschiktWaarom zou ik op alles reageren wat ik opmerk?
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 20:16:

[...]

Ik denk dat er heel veel leuke forummers onder de meelezers zitten, alleen doordat er een aantal zijn die zo bovenop nieuwkomers duiken laten die het wel om te komen posten, bang om afgebrand te worden als ze misschien per ongeluk verkeerde dingen zeggen.

Heb ook al een aantal keer gezien dat minder uitdrukkelijk aanwezige mensen wel wat zeiden over eea en de volle laag kregen en belachelijk gemaakt werden.

Dat moet maar eens afgelopen zijn want het is echt ontzettend kinderachtig. En dat schaart zich dan onder de noemer 'hoog opgeleide vrouw' want men post op Viva. Yeah right...Eens en dan is het altijd de schuld van de "huilie", terwijl die zich gewoon tegenover een meute mensen probeert te verdedigen en soms dan om zich heen begint te slaan.

[...]

M.a.w. ik zit je te stangen omdat je zo aardig blijft terwijl jij toch ook balinerend moet lezen. Of weet jij de betekenis wel?Ik ging er van uit dat je badinerend bedoelde, voelde me niet gestangd, en ben altijd serieus. Ik heb geen enkele vorm van gevoel voor humor.
Iris, lijkt me niet verstandig om woorden te gebruiken waarvan je niet weet wat ze betekenen en of ze goed geschreven zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

[...]

Ik heb trouwens een pak aan.
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 20:30:

[...]

Op dat forum was het heel simpel: je had rider-de-user die dezelfde rechten en plichten had als iedere andere user, en er was een mod-team, dat iedere neiging tot partijdigheid onderdrukte.

Geloof het of niet, maar ik kan mijn privé-mening prima scheiden van een visie op post-gedrag.Ik geloof je en dan kun je dus een prima Mod. zijn.
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 20:29:

Zou het geen idee zijn om eens een topic te openen om te zien wie eigennlijk 'echt' weg is?

Er wordt maar steeds geroepen dat er vele, vele forummers weg zijn gegaan, maar anderzijds zijn er ook weer vele onder een andere naam teruggekomen.

Let wel, ik hoef niet te weten wie onder welke naam is teruggekomen, maar gewoon om te zien of iemand echt helemaal weg is.Ik denk dat het lijstje verrassend kort is .
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 21:05:

@ Siderrela

En hoe kan je van forummers die weg zijn gegaan, maar terugkwamen en niet meer dezelfde zijn, terug samen een leuk forum verkrijgen?

Niet.

En dat meen ik dus echt.

Van de 100 nieuwe nickers zijn er, laten we zeggen 40 oudgedienden. Van die 40 posten er onder de nieuwe nick in het begin 35, na een paar weken 25. Na twee maanden nog 10. Die 10 voelen zich niet meer thuis, heel veel kennen ze niet meer, en die ze misschien kennen, herkennen ze niet. En die 10, daar blijven er misschien 2 van over. Nee, het forum zoals het was, krijg je nooit meer terug.
quote:Liv schreef op 24 oktober 2010 @ 20:28:

Eensch met Broedkip. Ik heb ook totaal geen vervelende dingen meegemaakt toen ik hier net kwam. Vond het gelijk leuk, het duurde even voor ik de vaste posters leerde kennen, maar niemand deed vervelend omdat ik een nieuweling was of zo.

Veel hangt ook af van hoe je hier binnenkomt.

Daar heb je (en de anderen) ook helemaal gelijk in.

Maar als de (bijvoorbeeld) ex-Yes-ers, nog voordat ze hier zijn, al voor huilies uitgemaakt worden krijgen ze toch die kans niet eens om een normaal begin te maken die jullie toen jullie begonnen wel kregen (want toen was er dus echt nog niet zoveel aan de hand als nu).

Mij werd ook al verweten dat ik het als een kip zonder kop voor Angels opneem terwijl daar totaal geen sprake van is en betreffende forummer mij helemaal niet kent.

Schelden doet geen zeer (en al helemaal niet via een scherm), ik kan wel een stootje hebben en laat me niet snel uit het veld slaan, maar niet iedereen is zo.

Maar het getuigd simpelweg niet van volwassenheid om buitenstaanders 'mutsen', 'huilies' e.d. te noemen hoor. Dat siert echt niet.
quote:Capibara schreef op 24 oktober 2010 @ 21:03:

[...]

Floor is zelf vertrokken en komt niet meer terug.

Dag, Floor

Maar bedankt voor je reactie, Capibara.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Als die ex-yessers niet als Nick "ex-yes" nemen, zal dat wel meevallen, hoor.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:11:

[...]

Ik denk dat het lijstje verrassend kort is .

Ik denk dat je daar behoorlijk in vergist.. Er zijn de afgelopen maanden behoorlijk wat mensen verdwenen. Helaas moet ik zeggen. Een aantal daarvan wordt best gemist omdat ze wat toevoegde aan de samenstelling van de forummers.

Wat houden we nu over: Ja knikkers, Engel vriendjes.

*en mensen die gewoon niet weg kunnen blijven*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven