Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 16:01:

[...]

Nog niet misschien ga ik de deur uit vandaag. Hang heerlijk op de bank in een warm huispak en de houtkachel aan en thee met een chocoladeletter. Wat straks een glas wijn gaat worden.

Ik vond het al erg dat ik de garage in moest om wassen in wasmachine en droger te stoppen.

Ik haat kou.Het is heerlijk weer, joh. Ik heb vanmiddag lekker gewandeld en daarna smaakt warme chocomel en een zelfgebakken speculaasmuffin en amandelspijs echt heerlijk. Heel huis ruikt naar speculaaskruiden. Ik heb Stan buiten gebonjourd om hout te halen en we gaan lekker de kachel stoken. Dit weer heeft ook wel weer wat hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik laat gewoon al mijn alters dezelfde nick gebruiken.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 30 november 2014 @ 16:03:

Was echt geniaal hoe Hatseflats zich op het violenforum door middel van dubbelnicken ineens aan iedereen daar onthulde. Nou scheelt het dat ik op mijn vorige nick de complete rel tussen haar en de tegenpartij gemist heb dus het interesseerde me geen kont. Schijnbaar is 'he said she said' van jaren en jaren geleden nog enorm interessant enzo. Vraag me dan af waarom niemand zich realiseert dat er ook een uitknop op de peecee zit.Ja mooi he Ik heb ook vreselijk gegierd om mijzelf. En nu weer. Typisch voor mij om te quoten ipv te staffen, het verkeerde account te gebruiken. Ben ik geen held in
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Amaqanda, heb je in actueel ook gelijk gegeven. Nu hier ook maar even. Op deze manier lastig een discussie te voeren. Het komt voor mij iets te dichtbij. Ga weer op mijn handen zitten.
quote:Bieb2.0 schreef op 30 november 2014 @ 16:05:

[...]

Ze is zelfbenoemd opperhoofd Zuigie toch? Echt waar? Voldemort een opperzuiger? Leuk voor Sir Voldemort.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 november 2014 @ 16:01:

[...]

Lady Voldemort is ook echt zo'n zuigerT, het is verschrikkelijk gewoon.

Die? Die moet ik niet, ik heb niet zo lang geleden wat over haar geschreven, daar lusten de honden geen brood van! Ze zit me nu te pesten door het haar motto te maken.

En jij bent ook zo iemand die met gemak zo'n motto kan plaatsen, al ken ik jou wat minder. Maar je lijkt me ook al zo'n vervelend lief wijf. Volgens mij zou ik jou wel mogen. Ik ben dol op zuigerTs. Maar gelukkig zitten er meer van die krengen. Ik noem het niet zuur, want daar ben ik zo zat van! Zure wijven, wat is dat nou voor een term. Beetje dommig niet?
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 16:08:

ik laat gewoon al mijn alters dezelfde nick gebruiken.Deze vind ik subliem!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 16:08:

ik laat gewoon al mijn alters dezelfde nick gebruiken.Is ook het minst verwarrend. Hoewel ik eigenlijk voor de PMS-uitvoering van mezelf wel beter een andere nick kan nemen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 november 2014 @ 16:13:

[...]

Is ook het minst verwarrend. Hoewel ik eigenlijk voor de PMS-uitvoering van mezelf wel beter een andere nick kan nemen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Er zijn hier trouwens ook forummers die áltijd PMS hebben.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:catacarax schreef op 30 november 2014 @ 16:11:

[...]

Die? Die moet ik niet, ik heb niet zo lang geleden wat over haar geschreven, daar lusten de honden geen brood van! Ze zit me nu te pesten door het haar motto te maken.

En jij bent ook zo iemand die met gemak zo'n motto kan plaatsen, al ken ik jou wat minder. Maar je lijkt me ook al zo'n vervelend lief wijf. Volgens mij zou ik jou wel mogen. Ik ben dol op zuigerTs. Maar gelukkig zitten er meer van die krengen. Ik noem het niet zuur, want daar ben ik zo zat van! Zure wijven, wat is dat nou voor een term. Beetje dommig niet?Bij zure wijven denk ik ik niet aan zat worden, maar aan augurkenetende preggies. Maar ik denk niet aan jou of Voldemort. Als ik aan jullie denk, denk ik aan bezemstelen en paddenogen. Zo.
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 november 2014 @ 16:15:

Er zijn hier trouwens ook forummers die áltijd PMS hebben.Pcies. Daarom kan ik het nog altijd met één nick af.
quote:elfje12 schreef op 30 november 2014 @ 16:10:

Amaqanda, heb je in actueel ook gelijk gegeven. Nu hier ook maar even. Op deze manier lastig een discussie te voeren. Het komt voor mij iets te dichtbij. Ga weer op mijn handen zitten.

De mensen die een abonnement op die pijler hebben, daar valt gewoon niet mee te praten. Ze schreeuwen hun mening telkens weer en lezen niet goed naar wat anderen schrijven. 9 van de 10 keer is er geen discussie, maar een aaneenschakeling van posts met meningen. Als je dan een discussie probeert te voeren mislukt dat geheid. Ik heb nu al 3 keer dezelfde post van 3 verschillende mensen op een post van mij gehad, terwijl ik allang had gezegd dat ik geen demente en andere ouderen met een complexe zorgvraag bedoelde

Dan houd het voor mij echt wel op hoor, ik heb daar niet zoveel zin in.
O trouwens Grump, ik had bij de Violen wel 5 accounts hahahhahahaa
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 november 2014 @ 16:15:

Er zijn hier trouwens ook forummers die áltijd PMS hebben.Een soort pre èn post.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Ik heb dat violenforum echt nog nooit bekeken.. is het wat?
Wat betekent TVP? Zie het regelmatig voorbij komen in topics, maar kan het niet ontcijferen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 16:17:

[...]

Pcies. Daarom kan ik het nog altijd met één nick af.

ZuigerT.
quote:Steinbeck schreef op 30 november 2014 @ 16:21:

Wat betekent TVP? Zie het regelmatig voorbij komen in topics, maar kan het niet ontcijferen.terugvindpost
quote:harry13 schreef op 30 november 2014 @ 16:19:

[...]

Een soort pre èn post. Ja, lach maar.
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 16:20:

Ik heb dat violenforum echt nog nooit bekeken.. is het wat?Je mist erg weinig.
quote:Steinbeck schreef op 30 november 2014 @ 16:21:

Wat betekent TVP? Zie het regelmatig voorbij komen in topics, maar kan het niet ontcijferen.Terug Vind Post.
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 16:22:

[...]

terugvindpostDank Ama.
nah ama, niks voor ons. moet je van de oude garde zijn.

ik heb er even meegelezen toen viva van gedaante probeerde te verwisselen.

en verder doen ze er volgens mij dezelfde spelletjes als hier, zoals getallen raden
@Amaqanda. Nee dat is logisch. Wordt daar zelf ook moe van. Had dat daar zelf ook. Ik vermijd die pijler voortaan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven