Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Doen ze hier spelletjes?
Hahaha! Dat heb ik bij jou ook Mrs...Er komt vast minstens eens een kalknagel ergens in jouw soep!

Pff ik niet LV, ik heb al 7 nicks gehad hier. Ik ben dus ook niet een fossiel, aldus de fossielen, maar ik vermaak me kostelijk en daarnaast heb ik zoveel enorme steun gehad, trappen onder mijn hol gehad en dom mogen lopen doen, omdat dat moest toen en anderen zeiden dat het anders kon. En dat was/is zo. En soms hadden/hebben ze ook wel gelijk. Over de smulpan met bv. Gek genoeg heb ik daar nooit gereageerd. Wel met verwondering gelezen.

Op mijn donder gehad op topics, soms terecht, soms niet.
@Ama

Ja, raad de oude nick en Welles / Nietes zijn erg populair.

Mens erger je niet weer wat minder geloof ik.
Actueel is echt niet te doen. Af en toe kom ik er nog per ongeluk, via 'Actieve Topics'. Maar ik ben er ook altijd meteen weer weg. Het draait toch altijd op hetzelfde uit.
Helaas ben ik daar niet goed in....... Raden wie wie was.

Is er iemand nu hier die mij meer dan 10 jaar geleden heeft verteld dat ik niet de kaas van mijn brood liet eten, maar het brood zelf?
Dubbelnicken is hartstikke moeilijk.

Waarom heb ik geen Baileys in huis? Ik ben helemaal geen drinker maar het zou voor nu echt perfect zijn.
@LV Ik heb het in de gaten. Nadeel van nog maar pas hier zijn. Al doende leert men zal ik maar zeggen.
dat 'ik wil hem niet meer als leidinggevende' topic vind ik ook tenenkrommend. Ik erger me aan de TO
en elfje12 loopt hier ook al langer rond dan de naam kort is
quote:catacarax schreef op 30 november 2014 @ 16:28:

Pff ik niet LV, ik heb al 7 nicks gehad hier. Ik heb hiervoor één andere nick gehad, met een typefout erin. Op zeker moment waren de grappen over die typefout op en toen heb ik deze nick genomen, en die hou ik. Ik heb mijn ouwe nick trouwens nooit laten anonimiseren, want ik heb een schurfthekel aan al die lange cijferreeksen als ik eens lekker een oud topic wil lezen. En ik heb verder ook niet zo veel te verbergen hier.
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 16:38:

[...]

Ik heb hiervoor één andere nick gehad, met een typefout erin. Op zeker moment waren de grappen over die typefout op en toen heb ik deze nick genomen, en die hou ik. Ik heb mijn ouwe nick trouwens nooit laten anonimiseren, want ik heb een schurfthekel aan al die lange cijferreeksen als ik eens lekker een oud topic wil lezen. En ik heb verder ook niet zo veel te verbergen hier.

Wat slim, dat had ik ook wel kunnen doen. Ik heb alleen maar een nieuwe nick omdat ik een andere naam wilde, niet omdat ik niet meer wilde dat mijn oude nick nog te loepen was.

Ach ja, nu is het te laat...
quote:Frizz schreef op 30 november 2014 @ 16:31:

Waarom heb ik geen Baileys in huis? Ik ben helemaal geen drinker maar het zou voor nu echt perfect zijn.Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik heb al meerdere keren in een verkeerd topic gepost als ik 2 schermen open had staan... Dus dubbelnicken zal dan wel helemaal dramatisch aflopen.
Ik gaat maar eens de soep koken...
quote:hatsetats schreef op 30 november 2014 @ 16:18:

O trouwens Grump, ik had bij de Violen wel 5 accounts hahahhahahaaIk had er perongeluk 2 omdat ik was vergeten er al keer geweest te zijn. Ben er nu weer weg omdat toen ik iets in het mod topic gooide er werd gezegd door de desbetreffende dienstdoende moddereter dat het haar geen ene fuck interesseerde wat ik ervan vond. Toen dacht ik nou ehm succes ermee dan maar met zijn allen. Want waar er twee vechten hebben er twee schuld en niet steeds 1 dat is partijtrekken. Dus ik brul Nou gooi mijn account maar weg. Had ik ineens een permaban lol. Verders was het wel gezellig hoor en ik kreeg de indruk dat ze daar ook baalden van de kortstondige rel, alleen ik heb het hierna voor gezien gehouden en ben weer overgelopen hierheen. Wie A zegt moet ook NUS zeggen he!
quote:Frizz schreef op 30 november 2014 @ 16:31:

Waarom heb ik geen Baileys in huis? Ik ben helemaal geen drinker maar het zou voor nu echt perfect zijn.Baileys met chocomel, dat is zo lekker. Maar pinacolada met chocomel is ook erg lekker. Of Mozart. Jumjum.
You know how I know? Because I reeaally think so!
oooo ik heb baileys! maar altijd als ik alcohol drink op wat volgens mijn vent een rare tijd is noemt hij me een zuipschuit dus ik blijf wel aanmaak limo drinken want als hij iets vind zal hij het wel beter weten en wie ben ik in godesnaam om daar tegenin te gaan met mijn nietige bescheiden mening.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 30 november 2014 @ 16:45:

oooo ik heb baileys! maar altijd als ik alcohol drink op wat volgens mijn vent een rare tijd is noemt hij me een zuipschuit dus ik blijf wel aanmaak limo drinken want als hij iets vind zal hij het wel beter weten en wie ben ik in godesnaam om daar tegenin te gaan met mijn nietige bescheiden mening.Gooi gewoon jenever of wodka door je Roosvicee in plaats van water. Dat ziet je man echt niet hoor.
Het is wel weer voor Baileys.

Maar het zet zo aan he?
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 16:47:

[...]

Gooi gewoon jenever of wodka door je Roosvicee in plaats van water. Dat ziet je man echt niet hoor.Of drink het puur maar dan in een limonadeglas. lijkt net water.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Dat het aanzet kan me niks schelen. Die regen zit me meer dwars. Ik heb namelijk zelfs een drankwinkel om de hoek (waar ik nog nooit ben geweest).
quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 16:49:

Maar het zet zo aan he?

Het ken nog net voor morgen!

Ik moet nog een cake bakken, stoofvlees opzetten, kippenpoten braden, lunch maken, kleren klaarleggen, sporttas inpakken. Geen tijd om te boozen hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 16:49:

Maar het zet zo aan he?Nou en. Koop je gewoon je kersttrui een maatje groter.
ja ik dronk ook gewoon cola die ik stiekem tevoorschijn toverde uit de kelderkast.
Fuck fuck fuck zal ik gaan?
Met de auto?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven