Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bloes schreef op 30 november 2014 @ 15:32:

Hai. Ik moet eigenlijk even naar buiten, maar het is zó koud. Schop onder m'n kont, anyone?

SCHOP!

Het is wel echt koud! Ik heb eerder boodschappen op de fiets gehaald (moest alleen avondeten) en dat was geen pretje!
quote:prik schreef op 30 november 2014 @ 13:09:

[...]

Maar dat maakt je ook wel herkenbaar natuurlijk. Ik kan me overigens goed voorstellen waarom je niet wil dat bepaalde mensen niet weten wie je vroeger was.Dat zal wel één van de afspraken zijn .
.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Net te laat..

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat er in een verwijderd bericht stond
Dat jij niet mag zuigen, hinten en geen privevetes uit mag vechten

of verdenk je lady vol daar nu van?
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 15:50:

Net te laat..

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat er in een verwijderd bericht stond Voor jou een vraag. En voor mij (en misschien ook anderen die wat sneller waren) een weet.
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 15:51:

of verdenk je lady vol daar nu van?

Dat laatste ja. En ik word er zo langzamerhand doodmoe van. Dus ik laat mn principes eens fijn varen en gebruik die staf. Alleen ging dat net ff verkeerd.

En meer zeg ik hier niet over.
quote:hatsetats schreef op 30 november 2014 @ 15:51:

[...]

Voor jou een vraag. En voor mij (en misschien ook anderen die wat sneller waren) een weet.Ik kan er nog net aan mee leven
Nou wat een geluk dat ik je niet gequote had :D

was overigens ook wel benieuwd wat bente laatst verwijderd had zo na een reactie van mij.
duidelijk dat ik echt niet op de hoogte ben van wie en wat

misschien ook helemaal niet zo boeiend voor mij. is toch meestal iets van waar je bij hebt moeten zijn, meemaken.
Je bent niet de enige hoor fluim.
ik heb gisteren 2 keer energydrink over mn laptop heen laten vallen

nu plakken er wat toetsen vast, als in langzaam omhoog gaan na het indrukken

kan ik het beste de boel uit elkaar sleutelen en het vochtig maken in de hoop dat de plak eraf gaat?

tis verdomme net een nieuwe laptop!
ben blij dat ik daar niet alleen in sta, amaei
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 15:52:

Nou wat een geluk dat ik je niet gequote had :D

was overigens ook wel benieuwd wat bente laatst verwijderd had zo na een reactie van mij.

Laatst vertelde iemand mods altijd kunnen zien wat er in een verwijderde post stond.

Weet alleen niet meer wie dat nou was. LV of Thordis, iemand die elders ook mod was geweest in ieder geval.

Toch jammer dat je dan geen mod bent he
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dat heb ik ook ooit eens hier geschreven. niet omdat ik het ken van een ander forum, maar gewoon een vermoeden.
Actueel is bijna niet te doen! Weet je wat erg was, om die "rot" Star zag ik dat ik ook zo raar begon te doen daar, alleen op een andere pijler. (nee hoor Star, ik was blij met jouw reactie!) Gelukkig dat Star me nog enigzins tot bezinning kon brengen. Er heerst daar iets waardoor ik mezelf niet kan beheersen. Ik ben dus ook zo. Niet leuk om over mezelf te moeten erkennen.

Het was gelukkig nog niet zo erg dat ik mijn excuses moet aanbieden aan mensen, maar het ging wel die kant op. Dus ook ik laat me meeslepen in die gekke sfeer. Ik kap daar voor mijn eigen geestelijke gezondheid dus maar weer.

Amaqanda, groot gelijk! Wat een naar onderdeel.

Voor mij is het in elk verstandig om daar weg te blijven en ik verwacht van jullie dat jullie mij een schop geven als ik weer zondig door daar te posten! :-)

het is dus straks allemaal jullie shuld als ik uit de bocht vlieg! (Nee hoor!)

Thanks Star! Ik zit helemaal lekker op mijn vingers nu!
Ik zou gewoon nog een glas water erbij gooien Fluim
ik vertrouw dit forum echt voor geen meter
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 15:51:

of verdenk je lady vol daar nu van?Lady Voldemort is ook echt zo'n zuigerT, het is verschrikkelijk gewoon.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 15:34:

[...]

SCHOP!

Het is wel echt koud! Ik heb eerder boodschappen op de fiets gehaald (moest alleen avondeten) en dat was geen pretje!

Nog niet misschien ga ik de deur uit vandaag. Hang heerlijk op de bank in een warm huispak en de houtkachel aan en thee met een chocoladeletter. Wat straks een glas wijn gaat worden.

Ik vond het al erg dat ik de garage in moest om wassen in wasmachine en droger te stoppen.

Ik haat kou.
Was echt geniaal hoe Hatseflats zich op het violenforum door middel van dubbelnicken ineens aan iedereen daar onthulde. Nou scheelt het dat ik op mijn vorige nick de complete rel tussen haar en de tegenpartij gemist heb dus het interesseerde me geen kont. Schijnbaar is 'he said she said' van jaren en jaren geleden nog enorm interessant enzo. Vraag me dan af waarom niemand zich realiseert dat er ook een uitknop op de peecee zit.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 november 2014 @ 16:01:

[...]

Lady Voldemort is ook echt zo'n zuigerT, het is verschrikkelijk gewoon. Ze is zelfbenoemd opperhoofd Zuigie toch?
En dat komt omdat je jouw mening dusdanig verkondigd dat ik daar wat van kan leren, Star. En dat neem ik ook echt ten harte. Thanks. Ik zit er nu al en dag over te denken, tussen alle leuke dingen door.
waarom zou je je pc uitzetten om zoiets onnozels?
Dubbelnicken blijft fascinerend als verschijnsel.

Ik vind het helemaal bizar als men zelfs gaat triplenicken.

'n Beetje het 'een schizofreen is nooit alleen'-idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven