Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 30 november 2014 @ 18:16:

[...]

+ 100. Niet meer op actueel komen, scheelt de helft.Maar ik zie het overal. Op straat, in mijn werk, in mijn familie, op Facebook, op internet. Ik kan het zo langzamerhand niet meer vermijden.
quote:Nouschi schreef op 30 november 2014 @ 18:21:

Ik moet er niet aan denken om op FB ook nog een keer iedereen te moeten verbeteren.

O, echt iets voor jou: ik had er iemand die op de PABO zat en schreef: "Jaaaa, toegelaten op me ouwe sgool voor me stage!"

Die heb ik er dus uitgeflikkerd. Ik kán dat dus gewoon echt niet lezen he....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Bieb2.0 schreef op 30 november 2014 @ 18:19:

[...]

Hahaha, ik heb ook een poosje ( long long time ago) gescharreld met met een donkere man (Antilliaan) Toen waarschuwde ook iedereen dat ze ontrouw waren en niet te vertrouwen en dan in één adem door of ie echt zo'n grote had.

Ontrouw boeide me niet, was een scharrel maar dat hij mijn fiets jatte vond ik minder leuk Echt niet te vertrouwen deze.Hallo alleen je fiets gestolen, dat is toch niet vreemdgaan met een grote piemel?
quote:Frizz schreef op 30 november 2014 @ 18:22:

[...]

Daarom.

Zeg, hoe zit dat met eten (koken) met alcohol in je mik?Dat gaat prima samen als je man staat te koken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 november 2014 @ 18:21:

Doe mij ook maar een Baileys eigenlijk, met veel ijs.

Kijk wat ik vond toen ik jouw Baileys wilde inschenken!

[...]

Daarom.

Zeg, hoe zit dat met eten (koken) met alcohol in je mik?Van koken gaat de alcohol eruit Maar dat bedoel je niet hé.
quote:Nouschi schreef op 30 november 2014 @ 18:22:

Baileys is goor trouwens.Nee bier is lekker.
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 18:22:

[...]

Maar ik zie het overal. Op straat, in mijn werk, in mijn familie, op Facebook, op internet. Ik kan het zo langzamerhand niet meer vermijden.Ogen dicht, kop in het zand.
Ik heb net een witte Rus gekregen
Ye ken.
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 november 2014 @ 18:23:

[...]

O, echt iets voor jou: ik had er iemand die op de PABO zat en schreef: "Jaaaa, toegelaten op me ouwe sgool voor me stage!"

Die heb ik er dus uitgeflikkerd. Ik kán dat dus gewoon echt niet lezen he....Neeee!! Echt waar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 november 2014 @ 18:23:

[...]

Dat gaat prima samen als je man staat te koken Jezus die heb ik dus niet. En nu?
quote:Frizz schreef op 30 november 2014 @ 18:23:

[...]

Hallo alleen je fiets gestolen, dat is toch niet vreemdgaan met een grote piemel?Nee maar dat niet te vertrouwen klopte dus bij deze
quote:Bieb2.0 schreef op 30 november 2014 @ 18:25:

[...]

Van koken gaat de alcohol eruit Maar dat bedoel je niet hé.

Ik vermoed dat eten wel een goed idee is. Ik begin een beetje wazig te zien nu.

[...]

Daarom.

Zeg, hoe zit dat met eten (koken) met alcohol in je mik?Laat me raden: je hebt geen zin
quote:Bieb2.0 schreef op 30 november 2014 @ 18:26:

[...]

Nee maar dat niet te vertrouwen klopte dus bij deze Niet op alle slakken zout leggen alleen maar omdat ie een Antilliaan is hoor. Vind ik helemaal niet lief van jou.
Ik heb wel nog allemaal verantwoorde restjes over. Die kan ik eten met patat.
Megolen heb ik niet van mezelf hoor Is pure plagiaat.

En ik kom niet uit de buurt van Den Haag/Rotterdam/Utrecht/Leiden
quote:Nouschi schreef op 30 november 2014 @ 18:21:

Ik moet er niet aan denken om op FB ook nog een keer iedereen te moeten verbeteren.Breek me de bek niet open. Daar heb je dagwerk aan. En dan loop je intussen nog gedurig heen en weer naar de plee om te kotsen van al die akelige plaatjes ook. En dan word je hier ook nog eens uitgekotst omdat je niet wilt werken en profiteert van de belastingcenten van de Hardwerkende Medemensch... nou geeft mijn portie maar aan Hector.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 30 november 2014 @ 18:25:

Ik heb net een witte Rus gekregen Wat is dat?
Als er trouwens nog iemand is die voor mij een droog wit wijntje heeft ben ik ook blij...

Baileys trekt mij niet zo...
quote:Frizz schreef op 30 november 2014 @ 18:26:

[...]

Jezus die heb ik dus niet. En nu?Koken en zuipen tegelijk. Keith Floyd deed dat op tv ook altijd, koken met drank, hij zoop als een maleier voor de camera. Toen mocht dat nog.
Ye ken.
quote:Phoolan schreef op 30 november 2014 @ 18:29:

[...]

Wat is dat?Wodka met slagroom?
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 18:30:

Als er trouwens nog iemand is die voor mij een droog wit wijntje heeft ben ik ook blij...

Baileys trekt mij niet zo...Ja hoor, staat een fles op tafel!
quote:Frizz schreef op 30 november 2014 @ 18:27:

[...]

Niet op alle slakken zout leggen alleen maar omdat ie een Antilliaan is hoor. Vind ik helemaal niet lief van jou.Hij JATTE mijn fiets! Dat is ook niet lief
quote:Phoolan schreef op 30 november 2014 @ 18:29:

[...]

Wat is dat?Cocktail, vodka, kahlua en room in gelijke delen.
Ye ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven