Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 07 december 2014 @ 23:45:

Testing 1 2Mooi!
Luv joe fluim!
Ye ken.
quote:Enn schreef op 07 december 2014 @ 23:46:

Je lijkt niet eens meer op een oude tang!Maar ik ben het nog wel.
Ye ken.
Hoe groot mag je ava nou zijn? 150x150pxs toch?
quote:GrannyWeatherwax schreef op 07 december 2014 @ 23:49:

[...]

Maar ik ben het nog wel.Jaha..... klopt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Istar_ schreef op 07 december 2014 @ 23:49:

Hoe groot mag je ava nou zijn? 150x150pxs toch?90-90
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 december 2014 @ 23:50:

[...]

90-90Owww.....
quote:Enn schreef op 07 december 2014 @ 23:49:

[...]

Jaha..... klopt. Een beetje beleefd protest kan ik wel hebben, hoor.
Ye ken.
De mijne was toch 150 x 150.

Leuke ava Granny.
Life is short. Eat dessert first.
Bij mij werd Peanut onthoofd door viva dus ik moest even het oorspronkelijke plaatje bijsnijden. De ava die ik wilde was ook te groot voor het forum.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 07 december 2014 @ 23:51:

[...]

Een beetje beleefd protest kan ik wel hebben, hoor.

Jammer joh.
quote:Istar_ schreef op 07 december 2014 @ 23:50:

[...]

Owww.....Jaaaaa.
quote:consuelabananahammok schreef op 07 december 2014 @ 23:41:

Ik vind het jammer dat Bente haar topic en Bente zelf zo onder vuur is komen te liggen, dat het nu offline is gehaald.

Wat mij betreft hoeft er geen censuur te zijn voor dit soort onderwerpen.

Handel je het niet, frustreert het je, of vind je het gewoon weg niet interressant dan lees je het gewoon niet lijkt mij.

Of het wel of niet op een forum thuis hoort is denk ik niet zozeer de vraag, gezien er ook andere fora zijn die dit onderwerp wel bespreekbaar willen maken en daar dan ook een platform voor bieden ( proud to be me bijvoorbeeld)

Maar meer wil Viva dat, en hoort die vraag dan ook niet daar?

Ik ben wel benieuwd waar viva dan de grens legt welke onderwerpen hier toegestaan zijn en welke niet.Eens. Viva zal bij zichzelf te rade moeten gaan wat hun standpunt is en ik hoop dat ze wat de MP hierover gezegd heeft ter harte zullen nemen. Ik vind het ook hoogtijd om het taboe op deze ziekten en de symptomen hiervan op te heffen en het bespreekbaar te maken. Dus ook bespreekbaar maken van suïcidale gedachten en ik bedoel hiermee echt iets heel anders dan een zelfmoordaankondiging.
You know how I know? Because I reeaally think so!
je lijkt nu wel een beetje de viva-winterkoningin Weatherwax
Knock me over with a feather. Mrs heeft een motto!
Ye ken.
quote:fluim schreef op 07 december 2014 @ 23:55:

je lijkt nu wel een beetje de viva-winterkoningin Weatherwax And I shall rule fair and just!
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 07 december 2014 @ 23:55:

Knock me over with a feather. Mrs heeft een motto!geweldig motto!
quote:GrannyWeatherwax schreef op 07 december 2014 @ 23:55:

Knock me over with a feather. Mrs heeft een motto!En, is het wat? Lekker kerstig toch?
Waar liggen de aluhoedjes?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 december 2014 @ 23:58:

[...]

En, is het wat? Lekker kerstig toch?Je bent een lekker vies ding!
Ye ken.
In het keukenkastje naast de oven, je moet ze wel zelf vouwen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 december 2014 @ 00:02:

In het keukenkastje naast de oven, je miet ze wel zelf vouwen.Dus niet in de la bij de wichelroeden.
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 08 december 2014 @ 00:01:

[...]

Je bent een lekker vies ding! Zie je mijn zweepje? :wink:
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 december 2014 @ 23:54:

[...]

Eens. Viva zal bij zichzelf te rade moeten gaan wat hun standpunt is en ik hoop dat ze wat de MP hierover gezegd heeft ter harte zullen nemen. Ik vind het ook hoogtijd om het taboe op deze ziekten en de symptomen hiervan op te heffen en het bespreekbaar te maken. Dus ook bespreekbaar maken van suïcidale gedachten en ik bedoel hiermee echt iets heel anders dan een zelfmoordaankondiging.

Als je een algemeen forum bent zoals Viva dan komen er tal van onderwerpen voorbij.

Aan de forummer zelf lijkt mij welke je wil mijden.

Het is persoonlijk welke onderwerpen je te zwaar vindt.

Maar goed, viva zal een standpunt in moeten nemen waar de grens ligt en je komt dan in een zeer grijs gebied terecht.

Beter kan je dan idd gewoon de algemene huisregels op een onderwerp toepassen.

En volgens mij zijn die met Bente haar topic niet overtreden.

Of het moet op onrust veroorzaken gegooid worden, alleen dan kan ik tig toelaatbare onderwerp verzinnen die echt heel wat meer onrust met zich meebrachten.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 december 2014 @ 00:02:

In het keukenkastje naast de oven, je moet ze wel zelf vouwen.Ik heb geen keukenkastje naast de oven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven