Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 17:54:

De Mods hebben naar aanleiding van de vorige discussie hierover duidelijk aangegeven dat er hier ook offtopic gekletst mag worden, dus het argument dat de napraat daar niet voor bedoeld is, is onjuist.

Dat sommige mensen het graag anders zouden zien kan, maar daarmee is offtopic kletsen nog steeds niet verboden.

Dit dus!

Plus hoe zien jullie 2 topics waar napraat mag voor je? Steeds switchen of je "mening" dubbel posten? Dat gaat toch nooit werken..
Nee, onduidelijk en lang. Kunnen we daar lekker over kletsen.
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 17:54:

ik zet er 10 euro op in dat ze dat niet gaan doenUhmm.. en wie krijgt die 10 euro dan?
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Nogmaals, sticky serieuze napraat topics op de pijlers waar zwaardere onderwerpen besproken worden en dit napraat topic voor overige zaken.
even de expert vragen, brexie
quote:bollinger schreef op 16 december 2014 @ 17:59:

Nogmaals, sticky serieuze napraat topics op de pijlers waar zwaardere onderwerpen besproken worden en dit napraat topic voor overige zaken.Eens.
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 17:39:

waarom zijn ze destijds gestopt met napraattopics dan?

Omdat we toen nog gewapend tot aan de tanden elkaar te lijf gingen en de verliezer met pek en veren werd afgevoerd.

Wat een slapjanussen zitten er tegenwoordig op het forum
Hier wordt voldoende ge-napraat maar in het geval van Bente zijn er hier mensen die wél over haar willen napraten en er zijn er ook die daar helemaal niets over willen lezen. What to do, what to do?
Zo done!

Pollllll
quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 18:00:

[...]

Omdat we toen nog gewapend tot aan de tanden elkaar te lijf gingen en de verliezer met pek en veren werd afgevoerd.

Wat een slapjanussen zitten er tegenwoordig op het forum Cool! Ik stem voor!
eigenlijk vind ik dat er helemaal niet tijdens-gepraat mag worden, want dat is het hier

geen napraat, maar gewoon zo tijdens het lopen van een specifiek topic
quote:bollinger schreef op 16 december 2014 @ 18:00:

Hier wordt voldoende ge-napraat maar in het geval van Bente zijn er hier mensen die wél over haar willen napraten en er zijn er ook die daar helemaal niets over willen lezen. What to do, what to do?Leven en laten leven??
quote:ketller schreef op 16 december 2014 @ 17:57:

[...]

Dit dus!

Plus hoe zien jullie 2 topics waar napraat mag voor je? Steeds switchen of je "mening" dubbel posten? Dat gaat toch nooit werken..Ik denk dat er 2 verschillende soort posters komen, daar de anti kletsers en hier de rest... en dan volgen de anti kletsers vanzelf weer.
Gestemd

Hier wordt voldoende ge-napraat maar in het geval van Bente zijn er hier mensen die wél over haar willen napraten en er zijn er ook die daar phelemaal niets over willen lezen. What to do, what to do?Een Bente-napraattopic met een topicban voor Bente?
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 18:02:

[...]

Cool! Ik stem voor!
Anna, mooi initiatief maar in dit geval (Bente) gaat het niet over beleid of bannen maar over concrete napraat over een specifiek geval wat niet in het haar topic kan/wil/mag worden besproken maar waar mensen wel wat over kwijt willen.
quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 18:00:

[...]

Wat een slapjanussen zitten er tegenwoordig op het forum

maar dat is wat een aantal hier dus weer terug willen zien

kan ik in komen hoor, maar of het team daar ook zo over denkt...
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 18:03:

[...]

Een Bente-napraattopic met een topicban voor Bente?Nee, niet speciaal voor Bente. Bente is toevallig vandaag aan de orde. Het kan ook over andere topics gaan, van andere pijlers.
Ik denk dat het dat hullie tegen ons worden, ik ga mijn zwaarden vast slijpen

quote:bollinger schreef op 16 december 2014 @ 18:04:

Anna, mooi initiatief maar in dit geval (Bente) gaat het niet over beleid of bannen maar over concrete napraat over een specifiek geval wat niet in het haar topic kan/wil/mag worden besproken maar waar mensen wel wat over kwijt willen.Hee van mij mag je alles hier bespreken hoor. Van mij is dit topic en hoe wij er invulling aangeven perfect zoals het is.
Er wordt hier over tal van forummers gepraat, beats me dat enkel Bente naar voren wordt geduwt.
nou ze was wel gesprek van de dag

Hier wordt voldoende ge-napraat maar in het geval van Bente zijn er hier mensen die wél over haar willen napraten en er zijn er ook die daar helemaal niets over willen lezen. What to do, what to do?

Wie niet wil lezen scrolt erover heen.

Echt het leven kan zoooo simpel zijn!
Fluim, waarom ben jij anti? Het is nu toch vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven