Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 13 december 2014 om 15:36
quote:MrsEinstein schreef op 13 december 2014 @ 15:13:
http://forum.viva.nl/foru ... jn/list_messages/191111/1
EN houdt toevallig wel van konijnen!Houden van is een groot woord. Als ie wat mankeert moet ie maar dood want een nieuw konijn kost minder dan de dierenarts.
http://forum.viva.nl/foru ... jn/list_messages/191111/1
EN houdt toevallig wel van konijnen!Houden van is een groot woord. Als ie wat mankeert moet ie maar dood want een nieuw konijn kost minder dan de dierenarts.
zaterdag 13 december 2014 om 15:40
quote:Bieb2.0 schreef op 13 december 2014 @ 11:24:
[...]
Het zal mijn zure instelling wel zijn maar ik kan werkelijk nooit om haar lachen. Snap niet wat ze op de kinderpijler te zoeken heeft.
Volgens mij zoekt ze het juist op.
Ik stoor me ook aan bepaalde topics/pijlers, maar daar kom ik dan dus ook niet.
[...]
Het zal mijn zure instelling wel zijn maar ik kan werkelijk nooit om haar lachen. Snap niet wat ze op de kinderpijler te zoeken heeft.
Volgens mij zoekt ze het juist op.
Ik stoor me ook aan bepaalde topics/pijlers, maar daar kom ik dan dus ook niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 13 december 2014 om 15:44
quote:MrsEinstein schreef op 13 december 2014 @ 15:33:
[...]
Ze steekt er zoveel energie in, krijgt enorm veel negatie reacties op haar posts, iedereen "kent" haar als kinderhater. Ja, dan zou ik best weleens willen weten waarom het zo belangrijk voor haar is. Begrijp mij goed, ik slaap er geen minuut minder om, maar als ik zie dat mensen het over haar hebben of ik zie een post van EN zelf, dan vraag ik mij af hoe dat voor haar is.
Is ze eigenlijk een hele hartelijke meid, altijd vrolijk en positief irl en vindt ze het leuk om hier de boel op stelten te zetten? Probeert ze mensen uit goedheid te helpen en wordt telkens teleurgesteld omdat niemand haar intenties snapt?
Ik als meelezer vraag mij bij meer posters van alles af hoor, echt niet alleen bij EN.Oke,dit snap ik.
[...]
Ze steekt er zoveel energie in, krijgt enorm veel negatie reacties op haar posts, iedereen "kent" haar als kinderhater. Ja, dan zou ik best weleens willen weten waarom het zo belangrijk voor haar is. Begrijp mij goed, ik slaap er geen minuut minder om, maar als ik zie dat mensen het over haar hebben of ik zie een post van EN zelf, dan vraag ik mij af hoe dat voor haar is.
Is ze eigenlijk een hele hartelijke meid, altijd vrolijk en positief irl en vindt ze het leuk om hier de boel op stelten te zetten? Probeert ze mensen uit goedheid te helpen en wordt telkens teleurgesteld omdat niemand haar intenties snapt?
Ik als meelezer vraag mij bij meer posters van alles af hoor, echt niet alleen bij EN.Oke,dit snap ik.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 13 december 2014 om 15:44
zaterdag 13 december 2014 om 15:46
quote:Bieb2.0 schreef op 13 december 2014 @ 15:44:
Ik vind het vooral triest. Niet eens zozeer voor het konijn, die hebben nou eenmaal niet het eeuwige leven. Maar dat je zo weinig om mensen en dieren kan geven.
Lijkt me leeg en hol.Hoe weet je dat nou, om wie en wat ze geeft? Je ziet hier 1 kant van iemand, je hebt geen idee hoe de ander irl is. Misschien een ijskoude trut, misschien een hartstikke lieve dochter, collega, vriendin, buurvrouw, geliefde, whatever.
Ik vind het vooral triest. Niet eens zozeer voor het konijn, die hebben nou eenmaal niet het eeuwige leven. Maar dat je zo weinig om mensen en dieren kan geven.
Lijkt me leeg en hol.Hoe weet je dat nou, om wie en wat ze geeft? Je ziet hier 1 kant van iemand, je hebt geen idee hoe de ander irl is. Misschien een ijskoude trut, misschien een hartstikke lieve dochter, collega, vriendin, buurvrouw, geliefde, whatever.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 13 december 2014 om 15:48
zaterdag 13 december 2014 om 15:52
Ik kan me niet voorstellen dat mensen IRL werkelijk 180 graden anders zullen zijn dan hoe ze zich hier profileren.
Dan ben je óf een gespleten persoonlijkheid, óf niet goed bij je pannetje.
Ik ben hier gewoon zoals ik IRL ook ben. What you read is what you get.
Ik zou niet eens weten hoe ik me anders voor moet doen eigenlijk.
Dan ben je óf een gespleten persoonlijkheid, óf niet goed bij je pannetje.
Ik ben hier gewoon zoals ik IRL ook ben. What you read is what you get.
Ik zou niet eens weten hoe ik me anders voor moet doen eigenlijk.
zaterdag 13 december 2014 om 15:54
quote:Bieb2.0 schreef op 13 december 2014 @ 15:36:
[...]
Houden van is een groot woord. Als ie wat mankeert moet ie maar dood want een nieuw konijn kost minder dan de dierenarts.
Tja dat vind ik ook heel dubbel. Snap ook niet dat mensen duizenden euro's uitgeven aan een behandeling van een huisdier, terwijl de kans klein is dat het dier beter wordt.
Nadat ik "Mijn lieve kankerhond" heb gezien heb ik wel voor mijzelf besloten om niet zo ver te gaan, mochten mijn poezen kanker krijgen.
[...]
Houden van is een groot woord. Als ie wat mankeert moet ie maar dood want een nieuw konijn kost minder dan de dierenarts.
Tja dat vind ik ook heel dubbel. Snap ook niet dat mensen duizenden euro's uitgeven aan een behandeling van een huisdier, terwijl de kans klein is dat het dier beter wordt.
Nadat ik "Mijn lieve kankerhond" heb gezien heb ik wel voor mijzelf besloten om niet zo ver te gaan, mochten mijn poezen kanker krijgen.
zaterdag 13 december 2014 om 15:56
quote:MrsEinstein schreef op 13 december 2014 @ 15:54:
[...]
Nadat ik "Mijn lieve kankerhond" heb gezien heb ik wel voor mijzelf besloten om niet zo ver te gaan, mochten mijn poezen kanker krijgen.Hier worden dieren sowieso niet behandeld bij kanker; als het zover is dat ze gaan lijden worden ze ingeslapen. Niet verkeerd denk ik.
[...]
Nadat ik "Mijn lieve kankerhond" heb gezien heb ik wel voor mijzelf besloten om niet zo ver te gaan, mochten mijn poezen kanker krijgen.Hier worden dieren sowieso niet behandeld bij kanker; als het zover is dat ze gaan lijden worden ze ingeslapen. Niet verkeerd denk ik.
zaterdag 13 december 2014 om 15:56
zaterdag 13 december 2014 om 15:57
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 15:56:
Ik heb trouwens helemaal niets met konijnen.
Ik snap ook niet dat die als huisdier worden gehouden.
Je hebt er niets aan en dan laat je het ook nog leven op 40 x 60 cm.Ech nie, ze hupsten bij mij vrij rond. En kwamen heel hard aangerend als ik ze riep. Maar nu zijn ze dood.
Ik heb trouwens helemaal niets met konijnen.
Ik snap ook niet dat die als huisdier worden gehouden.
Je hebt er niets aan en dan laat je het ook nog leven op 40 x 60 cm.Ech nie, ze hupsten bij mij vrij rond. En kwamen heel hard aangerend als ik ze riep. Maar nu zijn ze dood.
zaterdag 13 december 2014 om 15:57
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 15:56:
[...]
Hier worden sowieso niet behandeld bij kanker; als het zover is dat ze gaan lijden worden ze ingeslapen. Niet verkeerd denk ik.
Precies. Bij die diagnose is het gewoon einde verhaal.
Beter worden doen ze toch niet meer dan.
Zelfde verhaal als mijn 15 jarige hond nu bijvoorbeeld een hernia zou krijgen.
Niets operatie. Dan is het jammer dat het om zo'n lullige reden eindigt, maar ik ga dat arme beest op die leeftijd die ellende niet meer aan doen.
[...]
Hier worden sowieso niet behandeld bij kanker; als het zover is dat ze gaan lijden worden ze ingeslapen. Niet verkeerd denk ik.
Precies. Bij die diagnose is het gewoon einde verhaal.
Beter worden doen ze toch niet meer dan.
Zelfde verhaal als mijn 15 jarige hond nu bijvoorbeeld een hernia zou krijgen.
Niets operatie. Dan is het jammer dat het om zo'n lullige reden eindigt, maar ik ga dat arme beest op die leeftijd die ellende niet meer aan doen.