Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Steinbeck merken we trouwens iets van het nieuwe spoorboekje (behalve de trein 2 min later in de ochtend?)
quote:ketller schreef op 15 december 2014 @ 17:17:

[...]

Even rustig aan doen dan! Afbak pizzatje?

Ik moest aan je denken vandaag want zag een kunsthandel "steinbeck" in aachen:)

http://www.kunsthandel-steinbeck.de

Gr. Forummer van het jaar 2014!

Ha, wat leuk! Aachen lijkt me erg leuk.

Vanavond eet ik iets simpels, maar wel heel lekker.

Open Beef Kofta, van Masterchef Australia.
quote:ketller schreef op 15 december 2014 @ 17:19:

Steinbeck merken we trouwens iets van het nieuwe spoorboekje (behalve de trein 2 min later in de ochtend?)Nee, voor de sprinter verder niets veranderd.
quote:feow schreef op 15 december 2014 @ 15:36:

Wees lief, doe éénmalig achter de afkorting OP een vertaling.

Mod: lief!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Denk dat ik maar 's een topic ga openen over hoe er hier op het forum gereageerd wordt. Altijd zo zuur, negatief (niet jij ket) en veroordelend. Alsof mensen geen rl hebben en als ze die wel hebben of ze dan ook zo als op het forum reageren. Hebben we volgens mij al een week of 2 niet gehad zo'n topic.
als iemand al een week op een reactie van mij zit te wachten in zijn pm box, ik heb het 'topic verwijderd en blijkbaar krijg je dan geen nieuwe reacties daarop terug

graag dus alles wat je me hebt nagestuurd nadat ik had geschreven het in de prullemand te gooien even je berichten via een nieuw bericht sturen

ik dank u.

maar misschien had je er niks op terug geschreven hoor, kan ook
quote:Steinbeck schreef op 15 december 2014 @ 17:14:

Zo weer een dag werken erop zitten. Maar god wat ben ik lui op dit moment, niet vooruit te branden. Gelukkig kan het op dit moment even een versnelling lager.Hier hetzelfde; met dien verstande dat mijn versnelling plotseling veel hoger ging. Had ik niet meer op gerekend, dus ik was al aan het aftellen naar de laatste 2 weken. (vrij)
weet je hoe dat zit story, die mensen hebben een kutdag achter de rug en op hun werk durven ze de bek niet open te trekken en dan zoeken ze hier iemand waar ze hun gal over kunnen uitgooien.

je moet ze de kots geven die dat doen
ik doe dat andersom. als hier tegen me aangezeikt word en/of ik ben het er niet mee eens, dan blijf ik hier stil en ga later naar buiten om de eerste de beste een verbale aanval te geven. en als het meezit nonverbaal erachteraan
ik kan me dat dus helemaal niet meer herinneren hoe het is om 2 weken vakantie te hebben.
Nou ja, mss kunnen we ons maar beter druk maken over Yolanthes gezicht.
quote:fluim schreef op 15 december 2014 @ 18:18:

ik kan me dat dus helemaal niet meer herinneren hoe het is om 2 weken vakantie te hebben.Is heerlijk, fantastisch en genieten!
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 18:20:

Nou ja, mss kunnen we ons maar beter druk maken over Yolanthes gezicht.

Druk maken niet, maar ik heb me er wel over verwonderd.

Zo zonde dat ze het blijkbaar nodig vindt om zichzelf te laten verbouwen terwijl ze pas 29 is.

Dat belooft wat voor de toekomst
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Fluim, wil jij tzt twee oliebollen in de oren van mijn originele ava hangen? Na kerst?
Mooier is ze er in ieder geval niet op geworden.
Zo, vandaag even geregeld dat ik m'n verlofdagen ga opmaken.

Nog 11 werkdagen te gaan; deze week 3 en dan na de Kerstvakantie nog 2 4-daagse werkweken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dat is nog te overzien MissI, en misschien heb je dan al een nieuwe baan.
Hebben de mods nou gewoon de ava weggehaald Prik? Of heeft hij dat zelf gedaan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 18:20:

Nou ja, mss kunnen we ons maar beter druk maken over Yolanthes gezicht.Ja, die is wel wat tredes gedaald op de lekker-dingladder.
Nou ja, ik zie het zo wel bij Boulevard.
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 december 2014 @ 18:28:

Zo, vandaag even geregeld dat ik m'n verlofdagen ga opmaken.

Nog 11 werkdagen te gaan; deze week 3 en dan na de Kerstvakantie nog 2 4-daagse werkweken.Nou dat moet je lukken meid!
quote:ThunderassMan schreef op 15 december 2014 @ 18:32:

[...]

Ja, die is wel wat tredes gedaald op de lekker-dingladder.Mijn partner vroeg zich ook al af met wie in gedachte hij/zij nu moest masturberen..
Waarom zou je als niet gelovige willen solliciteren op een gereformeerde school?
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 18:48:

Waarom zou je als niet gelovige willen solliciteren op een gereformeerde school?

Snap ik ook niet, had wel een goeie kledingsuggestie..

Gr. Forummer van het jaar 2014!

quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 18:48:

Waarom zou je als niet gelovige willen solliciteren op een gereformeerde school?Vanwege de gehanteerde onderwijsmethodieken? De manier van structuur bieden en de gehanteerde waarden en normen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven