Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
heb je niet een andere originele ava? want ik vind die kop echt niet passend in dat hokje. en ik ben een beetje een zeikerd wat dat soort dingen betreft.
geld he, knaken verdienen
quote:Fangtasia schreef op 15 december 2014 @ 18:54:

[...]

Vanwege de gehanteerde onderwijsmethodieken? De manier van structuur bieden en de gehanteerde waarden en normen?Ja, of het uit de bijbel lezen, het bidden, het gepreek over hel en verdoemenis?
Dan moet ik zoeken naar een andere ava maar dat komt dan nog wel.
is goed meis
hihihi
Fluim, weet je wat wel een mooi topic voor jou is? "Airport city" op entertainment. Kan ik me ook uren vermaken.
maar dan hoef ik toch geen tv te kijken he?

en wil je dat vaker doen als je denkt dat een topic wel iets voor mij is, dat je me daarop wijst
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 18:57:

[...]

Ja, of het uit de bijbel lezen, het bidden, het gepreek over hel en verdoemenis?Tja, als ze daar redelijk oordeelloos in kan staan. Ik ga ervan uit dat ze in haar brief / cv benoemd heeft dat ze niet gelovig is. In dat geval lijkt het me dat ze best een kans maakt.
ja hallo wat is dat dan?! een beetje viritueel pilootje spelen?\dat ik een beetje gek ben allah, maar daar laat ik me niet voor hoe noem je het
Het was meer een grapje hoor, dat topic gaat nergens over (over een computerspel dat ik ook niet ken) maar tegelijkertijd hoogst amusant.
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 16:20:

Ik zal wel weer de enige zijn maar ik mis de OP Vond het altijd wel een gezellig gezicht.Ja je bent de enige.
ja de raket wordt nu omhoog geschoten, red alert, ik zeg red alert
quote:Fangtasia schreef op 15 december 2014 @ 19:10:

[...]

Tja, als ze daar redelijk oordeelloos in kan staan. Ik ga ervan uit dat ze in haar brief / cv benoemd heeft dat ze niet gelovig is. In dat geval lijkt het me dat ze best een kans maakt.Zíj kan er wel oordeelloos (is dat een woord) in staan maar degene die haar al dan niet aannemen zijn dat zeker niet. Ga die lijst maar na over wat je wel dan niet aan mag trekken. En dat is slechts nog het uiterlijk.
eigenlijk best lollig

IK heb nog maar 3 liter over, waar kan ik dalen?
Ik vetrek over 10 minuten naar de maan; wil er nog iemand instappen?
de sleuf staat open, kom dr maar in
vergeet niet het gastenboek te tekenen alvorens in te stappen.

wij danken u
Ships ik had nog niet op f5 gedrukt en loop ineens weer een paar pagina's achter. Niks gemist zeker ?
quote:Annapalona schreef op 15 december 2014 @ 19:15:

Ships ik had nog niet op f5 gedrukt en loop ineens weer een paar pagina's achter. Niks gemist zeker ?De OP
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 19:14:

Ik vetrek over 10 minuten naar de maan; wil er nog iemand instappen?Is het een dagtripje?
wie o wie kan mij helpen aan een beveilingscamera en 3 stations
quote:StoraHuntur schreef op 15 december 2014 @ 19:16:

[...]

De OP Ja inderdaad en WOW dat is fijn lezen zeg!
je scrolt je nu een ongeluk aan onzinnige berichten
Nop, al kreeg ik heel veel geld. Ik ga niet naar de maan.!!!

Oordeelloos, volgens mij niet, je weet iig wel wat ik bedoel

Ik zou het zelf ook niet willen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven