Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 december 2014 om 21:33
quote:BellatrixVanDetta schreef op 15 december 2014 @ 21:31:
O wat fijn dat jullie het goede stappen vinden!
Zelf zie ik het nog niet zo, maar Pa en Ma zeggen het ook.
Ik ben opgehoogd naar 15 mg met mijn "blije pillen" en ik voel me echt positief.Altijd naar Pa luisteren, dat weet je hè. Dat zijn zeker goede stappen.
O wat fijn dat jullie het goede stappen vinden!
Zelf zie ik het nog niet zo, maar Pa en Ma zeggen het ook.
Ik ben opgehoogd naar 15 mg met mijn "blije pillen" en ik voel me echt positief.Altijd naar Pa luisteren, dat weet je hè. Dat zijn zeker goede stappen.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 15 december 2014 om 21:37
quote:fluim schreef op 15 december 2014 @ 21:32:
klinkt goed bella! en zeker dat je zo een winkel als de ikea hebt kunnen trotseren. ik word daar half gek terwijl ik met de meeste winkels amper moeite heb.
Ja best wel eigenlijk hè.
Ik heb het met mijn gekke hoofd gewoon eens uitgeprobeerd en het ging nog goed ook.
Een anderhalf uurtje maar hoor. Maar toch!
klinkt goed bella! en zeker dat je zo een winkel als de ikea hebt kunnen trotseren. ik word daar half gek terwijl ik met de meeste winkels amper moeite heb.
Ja best wel eigenlijk hè.
Ik heb het met mijn gekke hoofd gewoon eens uitgeprobeerd en het ging nog goed ook.
Een anderhalf uurtje maar hoor. Maar toch!
Huts!
maandag 15 december 2014 om 21:40
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 december 2014 @ 21:28:
[...]
Ja daar huil ik wel om! Normaal vind ik er geen hol aan hoor, aan dat heel Sky Radio niet, maar nu wil ik Kerst! Gelukkig mag ik morgen weer werken, daar staat ie de hele dag te jengelen. Lekker pakketten gooien en meegillen met Whitney en George, wat kan het leven nou nog meer te bieden hebben .
Sky is op verschillende frequenties te horen he, heb je al een andere geprobeerd?
En anders online: http://www.nederland.fm/ -> Sky Radio Christmas
@Bella, fijn je weer te lezen!
[...]
Ja daar huil ik wel om! Normaal vind ik er geen hol aan hoor, aan dat heel Sky Radio niet, maar nu wil ik Kerst! Gelukkig mag ik morgen weer werken, daar staat ie de hele dag te jengelen. Lekker pakketten gooien en meegillen met Whitney en George, wat kan het leven nou nog meer te bieden hebben .
Sky is op verschillende frequenties te horen he, heb je al een andere geprobeerd?
En anders online: http://www.nederland.fm/ -> Sky Radio Christmas
@Bella, fijn je weer te lezen!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 15 december 2014 om 21:42
quote:fluim schreef op 15 december 2014 @ 21:32:
Dit dus.
Gisteren even in-en-uit gerend voor die makeup spiegel.
Erin, meteen 'op expeditie', via sluiproutes naar de kassa's, snel de zelfscankassa gebruikt en binnen 15 minuten zaten we weer in de auto. Een persoonlijk record
Dit dus.
Gisteren even in-en-uit gerend voor die makeup spiegel.
Erin, meteen 'op expeditie', via sluiproutes naar de kassa's, snel de zelfscankassa gebruikt en binnen 15 minuten zaten we weer in de auto. Een persoonlijk record
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 15 december 2014 om 21:54
quote:BellatrixVanDetta schreef op 15 december 2014 @ 21:23:
Dag lieve meiden!
Ja het gaat zeker de goede kant op met mijn "moed uit een doosje".
Ik reis de wereld nog lang niet rond, maar een zaterdagmiddag in de Ikea en een koopavond in het centrum red ik al héél aardig!
En volgende week komt mijn logeerDane weer langs!
Top!
Mijn moed in een doosje werkt even niet zo best.
Ik denk als ik nu deze dagen de Ikea in zou lopen ik geband ga word voor het leven voor mensen scheppen met ikea karretje.
Dag lieve meiden!
Ja het gaat zeker de goede kant op met mijn "moed uit een doosje".
Ik reis de wereld nog lang niet rond, maar een zaterdagmiddag in de Ikea en een koopavond in het centrum red ik al héél aardig!
En volgende week komt mijn logeerDane weer langs!
Top!
Mijn moed in een doosje werkt even niet zo best.
Ik denk als ik nu deze dagen de Ikea in zou lopen ik geband ga word voor het leven voor mensen scheppen met ikea karretje.
maandag 15 december 2014 om 21:55
maandag 15 december 2014 om 21:56
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 december 2014 @ 21:28:
[...]
Ja daar huil ik wel om! Normaal vind ik er geen hol aan hoor, aan dat heel Sky Radio niet, maar nu wil ik Kerst! Gelukkig mag ik morgen weer werken, daar staat ie de hele dag te jengelen. Lekker pakketten gooien en meegillen met Whitney en George, wat kan het leven nou nog meer te bieden hebben .Dan moet je kijken of je kan streamen inderdaad.
[...]
Ja daar huil ik wel om! Normaal vind ik er geen hol aan hoor, aan dat heel Sky Radio niet, maar nu wil ik Kerst! Gelukkig mag ik morgen weer werken, daar staat ie de hele dag te jengelen. Lekker pakketten gooien en meegillen met Whitney en George, wat kan het leven nou nog meer te bieden hebben .Dan moet je kijken of je kan streamen inderdaad.
maandag 15 december 2014 om 21:57
quote:lapuravida schreef op 15 december 2014 @ 21:55:
Zo nou trek ik toch ff de stout schoenen aan om hier te reageren . Ik lees deze topic al van begin af mee en wil soms wel reageren maar dan loop ik weer 20 pagina's achter en voel me dan zo mosterd .En goedeavond trouwens .Hi, mooie ava.
Zo nou trek ik toch ff de stout schoenen aan om hier te reageren . Ik lees deze topic al van begin af mee en wil soms wel reageren maar dan loop ik weer 20 pagina's achter en voel me dan zo mosterd .En goedeavond trouwens .Hi, mooie ava.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.