Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 december 2014 om 22:08
maandag 15 december 2014 om 22:10
Ik denk dat er meer mensen meelezen dan je denkt . voor mezelf kan ik zeggen dat ik niet meeschreef omdat het meelezen al veel tijd inneemt en zo een late reactie dan ook niet meer leuk is of er toe doet ( vind ik ) dus ik wou wel maar het ging niet . jullie zijn ook zo snel met reageren .
Doe geen moeite , het antwoord blijft nee
quote:Saladebakje schreef op 15 december 2014 @ 22:09:
Ik ben een meelezer :p. Gewoonweg omdat ik niets boeiends te melden heb. Behalve dus dat ik een meelezer ben.
Hi!
Ik ben een meelezer :p. Gewoonweg omdat ik niets boeiends te melden heb. Behalve dus dat ik een meelezer ben.
Hi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 december 2014 om 22:12
quote:fluim schreef op 15 december 2014 @ 22:10:
ik snap dat nooit zo goed, dat meelezen. het is pas leuk als je er zelf aan meedoet. of sta ik daar alleen in?Ik lees ook niet mee; vaak veel te veel geleuter naar mijn smaak.
ik snap dat nooit zo goed, dat meelezen. het is pas leuk als je er zelf aan meedoet. of sta ik daar alleen in?Ik lees ook niet mee; vaak veel te veel geleuter naar mijn smaak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.