Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 juli 2020 om 18:14
Misschien even maar het duurde te lang

maandag 13 juli 2020 om 18:29
Grappig om dat ouwe topic terug te zien uit 2014.
Met dank aan LV : overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
Naar aanleiding daarvan:
Gaan gepermabande forummers niet op anoniem?
profile/203537/posts
Of was dat één van de zovele nicks van hatsetats?
Naar aanleiding daarvan:
profile/203537/posts

maandag 13 juli 2020 om 18:33
Ah, geen idee, goede vraag. Ik weet ook niet meer wanneer ze een perma gekregen heeft en of ze hierna nog een nick had.-Shifty- schreef: ↑13-07-2020 18:29Grappig om dat ouwe topic terug te zien uit 2014.
Naar aanleiding daarvan:
profile/203537/posts
Zou dat al bijna vier jaar geleden zijn?
Life is short. Eat dessert first.

maandag 13 juli 2020 om 18:36
... en al zijn broers.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 13 juli 2020 om 18:36
Ze heeft jaaaaaaren geleden al met haar eerste nick een perma gekregen en kwam daarna steeds terug met iets anders....Ettelijke kerendoornroosje9 schreef: ↑13-07-2020 18:33Ah, geen idee, goede vraag. Ik weet ook niet meer wanneer ze een perma gekregen heeft en of ze hierna nog een nick had.
Zou dat al bijna vier jaar geleden zijn?

maandag 13 juli 2020 om 18:37
Dat is niet waar!

maandag 13 juli 2020 om 18:41

maandag 13 juli 2020 om 18:47

maandag 13 juli 2020 om 18:50
GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Maar het voelt echt alsof je halverwege het schooljaar een nieuwe klas in komt lopen...
Ja, dat zal best raar zijn. Ik hoop dat je de goede hulp krijgt nu

maandag 13 juli 2020 om 18:51
Ah, dat is fijn. Wel effe wennen natuurlijk, maar ik ga er maar gewoon van uit dat het je veel goeds op gaat leveren. Veel succesGreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Maar het voelt echt alsof je halverwege het schooljaar een nieuwe klas in komt lopen...

maandag 13 juli 2020 om 18:51
Ja, en Zuss, en HoiPippiLangkous, en JanssenenJanssen, en de rest.
maandag 13 juli 2020 om 18:53
GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.

Dat is vast altijd een beetje, wanneer je in een groep komt. Ik hoop dat je er op je plek bent en dat het helpt.
Later is nu
maandag 13 juli 2020 om 18:57
Tis iig iemand die mij onder de negeer heeft, of die ik onder de negeer heb, dus ik kan dat account niet bekijken.-Shifty- schreef: ↑13-07-2020 18:29Grappig om dat ouwe topic terug te zien uit 2014.
Naar aanleiding daarvan:
profile/203537/posts
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 13 juli 2020 om 18:59
Dat voelt inderdaad raar hè. Sterkte en het komt goed!GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.

maandag 13 juli 2020 om 18:59
Och....GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Wel fijn dat het gelukt is, hopelijk levert het je op wat je nodig hebt.
Sterkte.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning