Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 juli 2020 om 16:16
En dan gaat hij vreemd want zijn vrouw heet Karin

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 13 juli 2020 om 16:22

Life is short. Eat dessert first.
maandag 13 juli 2020 om 16:23
Ik denk dat Marleen ook niet blij is dat haar naam hier zomaar te grabbel wordt gegooid.Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 16:17Hoe weet jij mijn naam en hoe weet je dat mijn man vreemd gaat?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 13 juli 2020 om 16:31
Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 16:03Ik ken ook genoeg vrouwen die zich totaal niet druk maken om welke indruk ze bij wie maken. Neem mij nou, bijvoorbeeld![]()
Ook dat.
Zo sta ik ook wel zo'n beetje in het leven, dus dat past hartstikke mooi bij zo'n man.
Later is nu
maandag 13 juli 2020 om 16:33
Of ik zeg tegen de man in kwestie "doe niet zo raar" als hij zich druk maakt over een plas, terwijl ik er zelf doorheen banjer. ..

Later is nu

maandag 13 juli 2020 om 16:34
maandag 13 juli 2020 om 16:35
Ik ben trouwens halverwege dat topic en kan er maar niet achter komen hoe het is gegaan met 3 maanden daten, al een keer weg naar een hotel, verschillende keren uit eten en naar en rooftopbar. Waar heeft zij de afgelopen 3 maanden deze man leren kennen (3 maanden terug mocht je amper naar buiten) en waar zijn ze zo vaak op stap gegaan? Het leest als een parallelle wereld.
Later is nu
maandag 13 juli 2020 om 16:35
Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 16:34Zou mijn man ook niet wezen. Wil ik lekker met kind in de modder rollen, moet ik eerst zo'n jas weghalen.

Later is nu
maandag 13 juli 2020 om 16:37
Ik vraag mij vooral af in welke café's ze hebben gezeten, aangezien die nog maar een maand terug open zijn.Dreamer schreef: ↑13-07-2020 16:35Ik ben trouwens halverwege dat topic en kan er maar niet achter komen hoe het is gegaan met 3 maanden daten, al een keer weg naar een hotel, verschillende keren uit eten en naar en rooftopbar. Waar heeft zij de afgelopen 3 maanden deze man leren kennen (3 maanden terug mocht je amper naar buiten) en waar zijn ze zo vaak op stap gegaan? Het leest als een parallelle wereld.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 13 juli 2020 om 16:39
Ja, nouja, dat was dus ook mijn vraag zo'n beetje. De To had een behoorlijk druk sociaal leven buitenshuis, terwijl iedereen verder niet op stap kon. (nou was een deel van het 'verschillende keren uit eten' ook invulling van en andere forummer, volgens mij)
Later is nu

maandag 13 juli 2020 om 16:41
Dreamer schreef: ↑13-07-2020 16:35Ik ben trouwens halverwege dat topic en kan er maar niet achter komen hoe het is gegaan met 3 maanden daten, al een keer weg naar een hotel, verschillende keren uit eten en naar en rooftopbar. Waar heeft zij de afgelopen 3 maanden deze man leren kennen (3 maanden terug mocht je amper naar buiten) en waar zijn ze zo vaak op stap gegaan? Het leest als een parallelle wereld.
Oooh. Ja.
Wat een slechte trol dan dat ze dat kompleet vergeet

maandag 13 juli 2020 om 16:44
Als je dit nu zou doen, dan zou Marleen zeggen. Wat is dit nu voor een watje. Gooit zijn jas in een plas terwijl ik er net zo makkelijk langs loop. Die vent moet blijkbaar overcompenseren voor.... iets..

maandag 13 juli 2020 om 16:44

maandag 13 juli 2020 om 16:45
maandag 13 juli 2020 om 16:57
Ah, ik vergeet vaak bij mijn PB's te kijken, goed dat je het zegt.Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 16:42Droos, je hebt PB.
Ik ben er trouwens achter hoe het zit met die notificaties: die komen pas opploppen als je zelf een bericht verstuurt. Zo kwam ik er net pas achter dat ik drie dagen geleden PB had ontvangen, sorry S.![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 13 juli 2020 om 17:00

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 juli 2020 om 17:03