Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Er was een tijd dat het van hoffelijke mannelijkheid getuigde als de man zijn jas over een plas neerlegde zodat de vrouw zonder haar schoenen en jurk te besmeuren eroverheen kon lopen.

Tegenwoordig zegt die man "Jezus Marleen, loop er gewoon omheen!"
Ok, ik ben ook afgehaakt bij dat date-tikkie topic. Met d'r nageltjes en d'r gefohnde haar. Nep. Ik ga weer aan het werk.
The owls are not what they seem
VANTA schreef:
13-07-2020 16:11
Er was een tijd dat het van hoffelijke mannelijkheid getuigde als de man zijn jas over een plas neerlegde zodat de vrouw zonder haar schoenen en jurk te besmeuren eroverheen kon lopen.

En dan gaat hij vreemd want zijn vrouw heet Karin :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
13-07-2020 16:16
En dan gaat hij vreemd want zijn vrouw heet Karin :rofl:
Hoe weet jij mijn naam en hoe weet je dat mijn man vreemd gaat?
Zou het die roze kerstkiki weer zijn?
Murrmurr schreef:
13-07-2020 16:20
Zou me helemaal niks verbazen.
Murrmurr schreef:

Ook mijn gedachte idd.
VANTA schreef:

:proud:
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 16:17
Hoe weet jij mijn naam en hoe weet je dat mijn man vreemd gaat?
Ik denk dat Marleen ook niet blij is dat haar naam hier zomaar te grabbel wordt gegooid.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 16:03
Ik ken ook genoeg vrouwen die zich totaal niet druk maken om welke indruk ze bij wie maken. Neem mij nou, bijvoorbeeld :D

Ook dat.
Zo sta ik ook wel zo'n beetje in het leven, dus dat past hartstikke mooi bij zo'n man.
Later is nu
VANTA schreef:

Of ik zeg tegen de man in kwestie "doe niet zo raar" als hij zich druk maakt over een plas, terwijl ik er zelf doorheen banjer. .. :rofl:
Later is nu
Dreamer schreef:
13-07-2020 16:33
Of ik zeg tegen de man in kwestie "doe niet zo raar" als hij zich druk maakt over een plas, terwijl ik er zelf doorheen banjer. .. :rofl:
Zou mijn man ook niet wezen. Wil ik lekker met kind in de modder rollen, moet ik eerst zo'n jas weghalen.
Ik ben trouwens halverwege dat topic en kan er maar niet achter komen hoe het is gegaan met 3 maanden daten, al een keer weg naar een hotel, verschillende keren uit eten en naar en rooftopbar. Waar heeft zij de afgelopen 3 maanden deze man leren kennen (3 maanden terug mocht je amper naar buiten) en waar zijn ze zo vaak op stap gegaan? Het leest als een parallelle wereld.
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 16:34
Zou mijn man ook niet wezen. Wil ik lekker met kind in de modder rollen, moet ik eerst zo'n jas weghalen.
:HA:
Later is nu
Dreamer schreef:
13-07-2020 16:35
Ik ben trouwens halverwege dat topic en kan er maar niet achter komen hoe het is gegaan met 3 maanden daten, al een keer weg naar een hotel, verschillende keren uit eten en naar en rooftopbar. Waar heeft zij de afgelopen 3 maanden deze man leren kennen (3 maanden terug mocht je amper naar buiten) en waar zijn ze zo vaak op stap gegaan? Het leest als een parallelle wereld.
Ik vraag mij vooral af in welke café's ze hebben gezeten, aangezien die nog maar een maand terug open zijn.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
13-07-2020 16:37
Ik vraag mij vooral af in welke café's ze hebben gezeten, aangezien die nog maar een maand terug open zijn.

Ja, nouja, dat was dus ook mijn vraag zo'n beetje. De To had een behoorlijk druk sociaal leven buitenshuis, terwijl iedereen verder niet op stap kon. (nou was een deel van het 'verschillende keren uit eten' ook invulling van en andere forummer, volgens mij)
Later is nu
Dreamer schreef:
13-07-2020 16:35

Oooh. Ja.
Wat een slechte trol dan dat ze dat kompleet vergeet :biggrin:
Droos, je hebt PB.

Ik ben er trouwens achter hoe het zit met die notificaties: die komen pas opploppen als je zelf een bericht verstuurt. Zo kwam ik er net pas achter dat ik drie dagen geleden PB had ontvangen, sorry S. :$
VANTA schreef:

Als je dit nu zou doen, dan zou Marleen zeggen. Wat is dit nu voor een watje. Gooit zijn jas in een plas terwijl ik er net zo makkelijk langs loop. Die vent moet blijkbaar overcompenseren voor.... iets..
Peixe schreef:
13-07-2020 16:41
Oooh. Ja.
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer ... -noorwegen

Het kan dus wel kloppen :D
Abyss schreef:
13-07-2020 16:44
Als je dit nu zou doen, dan zou Marleen zeggen. Wat is dit nu voor een watje. Gooit zijn jas in een plas terwijl ik er net zo makkelijk langs loop. Die vent moet blijkbaar overcompenseren voor.... iets..
Of hij had het gewoon warm, kan ook.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 16:42
Droos, je hebt PB.

Ik ben er trouwens achter hoe het zit met die notificaties: die komen pas opploppen als je zelf een bericht verstuurt. Zo kwam ik er net pas achter dat ik drie dagen geleden PB had ontvangen, sorry S. :$
Ah, ik vergeet vaak bij mijn PB's te kijken, goed dat je het zegt.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
Dat gevoel bekroop mij dus ook al.
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 14:41
Ik geloof bijna alles, dus dit is uitzonderlijk. ;-D
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Peixe schreef:
13-07-2020 16:41
Oooh. Ja.
Ja erg snugger is ze niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven