Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 23 september 2020 om 10:07
Ja, dat is het nare in zulke tijden, dat de eisen tot in het absurde worden opgeschroefd. En office manager, dat is sowieso heel lastig. Balen zeg.
Toen ik nog solliciteerde voor een nieuwe baan werd ik af en toe echt niet goed van de vacatureteksten. Zoveel eisen en dan soms voor de eenvoudigste banen.

woensdag 23 september 2020 om 10:09
Marana schreef: ↑23-09-2020 09:11Stom dat jullie mijn topic niet kennen Solo, Zowizo en Poezzz![]()
mode-beauty/een-jaar-geen-kleding-kopen ... start=1025
Zulke topics negeer ik

woensdag 23 september 2020 om 10:16
Ja klopt ook zeker. Een belachelijke lijst (las er net een waar ze willen dat ik een keer per dag de wc schoonmaak. Nu ben ik daar niet te goed voor, maar het is gewoon geen OM taak) en dan een paar euro per uur bieden.Braose schreef: ↑23-09-2020 10:07Ja, dat is het nare in zulke tijden, dat de eisen tot in het absurde worden opgeschroefd. En office manager, dat is sowieso heel lastig. Balen zeg.
Toen ik nog solliciteerde voor een nieuwe baan werd ik af en toe echt niet goed van de vacatureteksten. Zoveel eisen en dan soms voor de eenvoudigste banen.
Maar goed, net toevallig weer op een vacature gereageerd.
En bedankt @Sabbieehhhh

woensdag 23 september 2020 om 10:17

woensdag 23 september 2020 om 10:17
Succes!Felidaes schreef: ↑23-09-2020 10:16Ja klopt ook zeker. Een belachelijke lijst (las er net een waar ze willen dat ik een keer per dag de wc schoonmaak. Nu ben ik daar niet te goed voor, maar het is gewoon geen OM taak) en dan een paar euro per uur bieden.
Maar goed, net toevallig weer op een vacature gereageerd.
En bedankt @Sabbieehhhh
woensdag 23 september 2020 om 10:27
Ik heb afgelopen jaar geloof ik 2 broeken en 2 bloesjes gekocht. Qua kleding ben ik nogal snel tevreden: zolang het heel is, is het goed.Marana schreef: ↑23-09-2020 09:44Oh wacht. Je hebt nooit teveel schoenen natuurlijk. Je hebt altijd meer schoenen nodig...
het laatste wat ik kocht (buiten sportkleding en sokken en panty's) was een paar schoenen eind vorig jaarIk kan blijkbaar ook langer geen kleding kopen dan geen schoenen kopen...
Schoenen daarentegen.............

Maar zelfs qua schoenen doe ik tegenwoordig rustig aan, want mijn financiën zijn de laatste twee jaar nogal achteruit gegaan.
Ik koop nu dus alleen nog schoenen als eh......
Nou ja, als ik ze MOET hebben.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 23 september 2020 om 11:19
Ik ook.doornroosje9 schreef: ↑23-09-2020 11:06Ik koop alleen maar sportschoenen, wandelschoenen of sneakers.![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 23 september 2020 om 11:25
Lekker!
Kreeg ik aantal jaren geleden ook. Toen soort van afgeschaft. Ging naar gemeente. Dus niet meer. Wel fijne meevaller!
Mits je niet te veel leuke schoenen gaat tegenkomen moet het nu lukken toch?

woensdag 23 september 2020 om 11:30
Ik alleen maar schoenen om mee te liggen....doornroosje9 schreef: ↑23-09-2020 11:06Ik koop alleen maar sportschoenen, wandelschoenen of sneakers.![]()

Dus je begrijpt, díe staan allemaal werkloos te zijn
woensdag 23 september 2020 om 11:31
Dat hoop ik zo. Maar ik ben bang dat er mannen zijn die zo denken.
Heb ook wel eens in topics gelezen, dat vrouwen van hun man écht niet naar een mannelijke masseur mogen.
dreamer wijzigde dit bericht op 23-09-2020 11:31
25.48% gewijzigd
Later is nu

woensdag 23 september 2020 om 11:38
Zelfs dat niet want in gesloten kast

woensdag 23 september 2020 om 11:47

woensdag 23 september 2020 om 11:56
Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in de functie van Office Manager bij Hutserdefluts........
Gezien het grote aantal reacties hebben wij bij een eerste selectie, de door ons gestelde functie-eisen strikt toegepast.
Helaas moeten wij mededelen dat wij u niet zullen uitnodigen voor een gesprek.
Dit dus...
Normaal wordt er op dit soort vacatures al veel gesolliciteerd, maar ik denk dat het nu in deze tijd nog wel veel moeilijker zal worden voor mij (en vele anderen).
Gezien het grote aantal reacties hebben wij bij een eerste selectie, de door ons gestelde functie-eisen strikt toegepast.
Helaas moeten wij mededelen dat wij u niet zullen uitnodigen voor een gesprek.
Dit dus...
Normaal wordt er op dit soort vacatures al veel gesolliciteerd, maar ik denk dat het nu in deze tijd nog wel veel moeilijker zal worden voor mij (en vele anderen).