Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Morgenster schreef:
23-09-2020 14:47
Ik ben voor luisteren naar je onderbuik.
Ik ook.
Elfje* schreef:
23-09-2020 16:13
Ik ook.
Leuk als je een angststoornis hebt.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:12
Hij heeft HRM gehackt voor dat nummer?
Ik heb door de groepsapp het nummer van al mijn directe collega's.
LīlyRose schreef:
Juist als je een angstoornis hebt en het geen verplichte activiteiten zijn.
LīlyRose schreef:
Weet ik. Maar laatst had ik het wel bij het rechte eind vanwege mijn onderbuik gevoel.
Het-groepje schreef:
23-09-2020 16:14
Ik heb door de groepsapp het nummer van al mijn directe collega's.
Dan hoef jij niet te zeggen dat je het aan iemand gevraagd hebt.
Het-groepje schreef:
23-09-2020 16:15
Juist als je een angstoornis hebt en het geen verplichte activiteiten zijn.
Ja juist. Koekoek.
Star3 schreef:
23-09-2020 16:07
Met het verschil dat het hier helemaal niet om iemand te willen helpen lijkt te gaan. Zie haar laatste post maar, deze man dringt zich, geen idee waarom verder, maakt ook niet uit, gewoon op.

Maakt me overigens geen reet uit of er wel of niet een piemel aanhangt, als het over vrouwelijke collega zou gaan zou ik de OP en verdere posts net zo vreemd (en dus wat mij betreft niet geloofwaardig die hele TO en haar schrijfsels) vinden.
Dit inderdaad.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
LīlyRose schreef:
Daar geef ik je 100% gelijk in trouwens.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik ben niet van de gevoelens, dus ik ga af op mijn verstand. Natuurlijk kloppen onderbuikgevoelens niet altijd, zeker als je angstig bent of slechte ervaringen hebt gehad in bepaalde situaties.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-09-2020 16:19
Ik ben niet van de gevoelens, dus ik ga af op mijn verstand. Natuurlijk kloppen onderbuikgevoelens niet altijd, zeker als je angstig bent of slechte ervaringen hebt gehad in bepaalde situaties.
Klopt wel.
Maar wat de reden ook is, je bent uiteraard niet verplicht met wie dan ook in de auto te stappen en daar een halve dag met je baby mee op een strand te gaan rondlopen.
Al doe je dat niet omdat je je geneert om met een oudere man rond te lopen, zoals mijn vriendin laatst eerlijk toegaf na een date met een man in de 70. Reden maakt niet uit.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:15
Dan hoef jij niet te zeggen dat je het aan iemand gevraagd hebt.
Oja dat klopt. Maar wel raar dat hij dat dus niet geeft gedaan, hoe komt hij dan aan dat nummer.
Ik was laatst ergens en ik zag iemand waarvan ik meteen een naar gevoel kreeg. Even later bleek het idd een naar persoon te zijn.
Het-groepje schreef:
23-09-2020 16:24
Oja dat klopt. Maar wel raar dat hij dat dus niet geeft gedaan, hoe komt hij dan aan dat nummer.
Bijzonder toch om over zoiets geks te jokken? En toevallig kwam dat ineens uit en was dat niet het eerste wat TO deed, het navragen, na zijn telefoontje, maar wel toen het genoemd werd. Toen was het ineens zo toevallig allemaal.
Elfje* schreef:
23-09-2020 16:26
Ik was laatst ergens en ik zag iemand waarvan ik meteen een naar gevoel kreeg. Even later bleek het idd een naar persoon te zijn.
En hoe vaak denk je iemand een trut te vinden en bleek het toch wel mee te vallen?
Star3 schreef:
23-09-2020 16:07
Met het verschil dat het hier helemaal niet om iemand te willen helpen lijkt te gaan. Zie haar laatste post maar, deze man dringt zich, geen idee waarom verder, maakt ook niet uit, gewoon op.

Maakt me overigens geen reet uit of er wel of niet een piemel aanhangt, als het over vrouwelijke collega zou gaan zou ik de OP en verdere posts net zo vreemd (en dus wat mij betreft niet geloofwaardig die hele TO en haar schrijfsels) vinden.

Precies en eens. ;-)
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:28
En hoe vaak denk je iemand een trut te vinden en bleek het toch wel mee te vallen?
Eigenlijk nooit. :roll: :-D
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:28
Eerlijk, niet zo vaak. Wil niet zeggen dat het altijd klopt wat ik voel, hoor.
Luci_Morgenster schreef:
23-09-2020 16:30
Maar ligt dat aan jou of de ander :proud:
Luci_Morgenster schreef:
23-09-2020 16:30
:hihi:
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:27
Bijzonder toch om over zoiets geks te jokken? En toevallig kwam dat ineens uit en was dat niet het eerste wat TO deed, het navragen, na zijn telefoontje, maar wel toen het genoemd werd. Toen was het ineens zo toevallig allemaal.
Geloof je haar niet?
Het-groepje schreef:
23-09-2020 16:32
Geloof je haar niet?
Nee. Allemaal iets te veel ‘verloop’ tijdens het topic.
Het-groepje schreef:
23-09-2020 16:32
Geloof je haar niet?
Nee joh, woensdagmiddagverveeltopic.
LīlyRose schreef:
23-09-2020 16:33
Nee. Allemaal iets te veel ‘verloop’ tijdens het topic.
Ik begin nu ook te twijfelen hoor. Ofwel is het niet echt, ofwel is die man oerdom.
Wel grappig hoe de mannenhaters zich uitspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven