Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@Lilly (Quoten lukt niet): Hoe komt het dat je krimpt? Ik heb intussen een hele kast kleine maatjes waar ieder naar hartenlust uit mag shoppen want ik groei.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
26-09-2020 20:06
Ik wil gelukkig nooit wat anders.
Dat scheelt inderdaad...
Ik vind kleding wegdoen ook heel moeilijk. Ik hou van jurken en in de winter rokken met truien. Maar bij het weer van nu draag ik vooral broeken, dus die moet ik ook. Met bijpassende tops. Ik heb een paar jasjes/colbertjes die ik vrijwel nooit draag maar die ik toch niet weg kan doen want ze zijn nog mooi. Maar ik draag ze niet. Ik heb inmiddels geen enkele blouse meer, dat is al een fijne constatering. Die droeg ik toch zelden want die moet je strijken.
Ik heb in februari geteld hoeveel kleding ik heb, en daar schrok ik van. Ik ga in februari weer tellen, kijken of ik al progressie maak.
Ik ben gewoon rupsje nooit genoey qua kleding en schoenen. Om te janken. Maar elke keer als ik gehaald heb wat ik echt echt echt moest hebben zie ik weer wat anders :bonk:
Oudblond schreef:
26-09-2020 20:08
@Lilly (Quoten lukt niet): Hoe komt het dat je krimpt? Ik heb intussen een hele kast kleine maatjes waar ieder naar hartenlust uit mag shoppen want ik groei.
:cheer2:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik was gegroeid :$ , maar ben nu weer aan het krimpen, heel langzaam. En dat is goed en zo, maar toch ook wel een beetje frustrerend.
Oudblond schreef:
26-09-2020 20:08
Dwang en stress, dus ik eet niet veel.
Das shit Lily.
Daten jullie ook met "jongens" en zijn jullie bang dat je papa en mama dat zien?
Hoe oud zijn de forummers hier, 15?
rosanna08 schreef:
26-09-2020 20:18
:cheer2:
Je herkent me niet meer. Ik ben intussen 'reusachtig' :D
Felidaes schreef:
26-09-2020 19:53
Ik vind dat voornamelijk stom!
Meer tompoezen kopen de volgende keer!
Life is short. Eat dessert first.
Oudblond schreef:
26-09-2020 20:44
Das shit Lily.
Ach, het afvallen is wel weer fijn en gezond.
Betty_Slocombe schreef:
26-09-2020 20:44
Daten jullie ook met "jongens" en zijn jullie bang dat je papa en mama dat zien?
Hoe oud zijn de forummers hier, 15?
Ze is 27. En bijzonder.

Ik date niet meer. Te oud.
Ik zit in hetzelfde schuitje Lilly. Ik weeg inmiddels 55 kilo. Met een ingevallen gezicht en een grauwe huid. Hopelijk straks een gezonde gewicht en wat meer kleur.

Sterkte.
LīlyRose schreef:
26-09-2020 20:49
Ze is 27. En bijzonder.

Ik date niet meer. Te oud.
Heel bijzonder. Ik date ook niet. Te getrouwd.
Oudblond schreef:
26-09-2020 20:45
Je herkent me niet meer. Ik ben intussen 'reusachtig' :D
hoe voel je jezelf eronder?
rosanna08 schreef:
26-09-2020 20:53
hoe voel je jezelf eronder?
Hoofd en lijf maken nog niet echt connectie. We zitten nog in de datefase; Ik grijp regelmatig 'mis' in mijn kast. :proud:
Maar voor mijn gezondheid is het fantastisch die +10 kg al merk ik daar verder nog niet zo heel veel van qua klachten.
Ik heb ook iets raars waar ik even aan moet wennen: mijn zoon (16, ADHD, energy drinks, hard style muziek) blijkt ineens ook van de Beatles te houden en allerlei liedjes van die ouwe lijken uit zijn hoofd te kunnen meezingen. Hij heeft zelfs favorieten, van de Beatles. Ik was al die tijd al zo verbaasd dat mijn dochter (19 inmiddels) zo van de Beatles was maar nu ben ik even helemaal flabbergasted hoor.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2020 23:30
Ik heb ook iets raars waar ik even aan moet wennen: mijn zoon (16, ADHD, energy drinks, hard style muziek) blijkt ineens ook van de Beatles te houden en allerlei liedjes van die ouwe lijken uit zijn hoofd te kunnen meezingen. Hij heeft zelfs favorieten, van de Beatles. Ik was al die tijd al zo verbaasd dat mijn dochter (19 inmiddels) zo van de Beatles was maar nu ben ik even helemaal flabbergasted hoor.
Lijkt mij echt heel leuk! Niet dat ik zo’n fan ben maar gewoon grappig dat hij zo’n ‘uitstapje’ maakt.

Mijn 9-jarige begon vorige week in de auto ineens te zingen ‘Hello darkness my old friend...’ :-)
Lady*Voldemort schreef:
Haha heerlijk toch, hij word ouder en leert meer waarderen.
lemoos2 schreef:
26-09-2020 23:42
Lijkt mij echt heel leuk! Niet dat ik zo’n fan ben maar gewoon grappig dat hij zo’n ‘uitstapje’ maakt.

Mijn 9-jarige begon vorige week in de auto ineens te zingen ‘Hello darkness my old friend...’ :-)
Oh ja, daar zijn ze allebei dol op, op Simon & Garfunkel :flirting:
Sabbieehhhh schreef:
26-09-2020 20:18
Ik ben gewoon rupsje nooit genoey qua kleding en schoenen. Om te janken. Maar elke keer als ik gehaald heb wat ik echt echt echt moest hebben zie ik weer wat anders :bonk:

Herkenbaar! Ik heb zoveel kleding en schoenen ik kan bijna een winkel beginnen en nog zie ik steeds leuke nieuwe dingen... tis schandalig bijna...
Lady*Voldemort schreef:

Mijn zoon zingt ook Beatles mee. En Rammstein. Laatst merkte ik dat hij zelfs af en toe naar klassiek luistert. :O
Zo blijkt maar weer dat hij van beide ouders wat meegekregen heeft B-)
Later is nu
Waarom zijn problemen in relaties gelijk man-vrouw dingen eigenlijk?

Ik snap mannen niet
Iets met Mars en Venus

Ik kan ook zo een topic openen dat ik (bepaalde) vrouwen niet snap, wat maakt dat, een Venus - Venus ding? Waarom wordt het daar toch altijd gelijk op gegooid?

En het is ook vaak 'tegenwoordig'. Waarom doen mannen tegenwoordig zo. Alsof mannen en vrouwen vroeger maar in 1 'normale' soort kwamen en nu ineens alles losgeslagen is en iedereen verschillend.
Later is nu
lemoos2 schreef:
26-09-2020 23:42

;-D

https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7 ... =Disturbed
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven