Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 2 oktober 2020 om 19:43
Goede keus!
Voor alle happers, Lily, solo, zowizo en lucy, jullie krijgen ook wat van de macho's nacho's.

Ps. Dochter noemt ze macho's.

anoniem_64c188278ae06 wijzigde dit bericht op 02-10-2020 19:47
6.98% gewijzigd
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:44
Ik ben daar opgegroeid en ken dus al van kinds af aan raspatat.Luci_Morgenster schreef: ↑02-10-2020 19:37Mijn schoonmoe gaat er vaak nog raspatatjes halen voor mijn oudste. Inderdaad omdat ze het alleen daar hebben volgens haar. Moet ze best een eindje voor fietsen ook. Zal eens zeggen dat ze beter dichterbij kan kijken voortaan.![]()
Ik ontdekte pas veel later dat ze dat lang niet overal hadden.
Ik had vandaag geen zin om naar de snackbar te fietsen en kon online zo al 3 snackbars in Haarlem vinden waar ze ook raspatat hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 2 oktober 2020 om 19:49

vrijdag 2 oktober 2020 om 20:24

vrijdag 2 oktober 2020 om 21:08

vrijdag 2 oktober 2020 om 22:11
vrijdag 2 oktober 2020 om 22:14
Wat leuk!Lady*Voldemort schreef: ↑02-10-2020 19:16Nou ik ga het gewoon doen: klassieke talen. Meteen inschrijven aan de uni leek me een brug te ver, dus eerst staatsexamens. Iemand nog suggesties voor nuttige boeken? Ik heb ze hier nog liggen van Marcus et Cornelia, en ik heb zomaar zo'n flauw idee dat daar meer grammatica in staat dan in de huidige methodes. Maar ja je weet het maar nooit.
Ik stuiter nu wel een beetje hoor![]()
Later is nu
vrijdag 2 oktober 2020 om 22:15
eierballetje erbij?
Later is nu

vrijdag 2 oktober 2020 om 22:37
takkentrol schreef: ↑02-10-2020 18:40Poes je kunt ook een paracetamol + een ibuprofen samen innemen. Die versterken elkaar waardoor de pijnstilling beter is.
Thanks. Goeie tip.
Nu thuis en oorpijn is er ook weer.

vrijdag 2 oktober 2020 om 22:39
AeonOfWinter schreef: ↑02-10-2020 18:52Zou ik niet zomaar doen als ibu met je gewone medicatie al geen goed idee is. Eerst goed de bijsluiters lezen dan.
Ik heb geen medicatie.
vrijdag 2 oktober 2020 om 23:02
Dan verzetten we het wel. Speciaal voor jou. Zeg maar welke datum.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 2 oktober 2020 om 23:28
Leuk dat je dat gaat doen LV!Lady*Voldemort schreef: ↑02-10-2020 19:16Nou ik ga het gewoon doen: klassieke talen. Meteen inschrijven aan de uni leek me een brug te ver, dus eerst staatsexamens. Iemand nog suggesties voor nuttige boeken? Ik heb ze hier nog liggen van Marcus et Cornelia, en ik heb zomaar zo'n flauw idee dat daar meer grammatica in staat dan in de huidige methodes. Maar ja je weet het maar nooit.
Ik stuiter nu wel een beetje hoor![]()

Geen tips, maar
Leuk dat je dat gaat doen LV!

vrijdag 2 oktober 2020 om 23:37
LV, wat leuk!
Ik zit als ik heel eerlijk ben al een paar jaar te wachten tot jij wiskunde gaat studeren. (Verraaier, met je talen)
Ik wens je heel veel succes en vooral heel veel plezier.
Ik zit als ik heel eerlijk ben al een paar jaar te wachten tot jij wiskunde gaat studeren. (Verraaier, met je talen)
Ik wens je heel veel succes en vooral heel veel plezier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.