Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 2 oktober 2020 om 10:37
vrijdag 2 oktober 2020 om 10:38
Sterkte vandaag.AeonOfWinter schreef: ↑02-10-2020 06:55Bijna de hele nacht plafonddienst gehad en zometeen een lange dag scholing.
Feest!![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 oktober 2020 om 10:39
Ja

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 2 oktober 2020 om 15:17
Straks lekker douchen/in bad en op tijd naar bed..

vrijdag 2 oktober 2020 om 16:17
PoezzinBoots schreef: ↑02-10-2020 15:23Iemand nog een goede tip wat te doen bij steken in het oor? Ik ga zo om de minuut ongeveer deaud van de pijn.
Ik open geen topic want dat wordt toch verwijderd.
Iboprufen en huisarts.
En sterkte, oorpijn zuigt.

vrijdag 2 oktober 2020 om 16:34
Oei, pijnlijk.PoezzinBoots schreef: ↑02-10-2020 15:23Iemand nog een goede tip wat te doen bij steken in het oor? Ik ga zo om de minuut ongeveer deaud van de pijn.
Ik open geen topic want dat wordt toch verwijderd.
Ik zou ibu gebruiken en eigenlijk voordat het weekend begint nog even met HA overleggen.

vrijdag 2 oktober 2020 om 17:23
PoezzinBoots schreef: ↑02-10-2020 16:25Hm, tja. Eigenlijk mag ik geen ibu vanwege maar 1 nier maar bij uitzonderdering doe ik het wel.
Paracetamol deed niks. Nu even afwachten.
Er zijn ook oordruppels die verdoven.
Bel nu maar even HA of hap, met zulke pijn wil je het weekend niet door.

vrijdag 2 oktober 2020 om 17:52
Bah, naar zeg. Hopelijk heb je een leuke avond!PoezzinBoots schreef: ↑02-10-2020 17:29Die verdovende oordruppels kende ik niet. Google zegt me dat ik die hier bij de drogist kan halen.
Thanks!!
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 2 oktober 2020 om 17:54

vrijdag 2 oktober 2020 om 18:20
Nah.Helaholalala schreef: ↑02-10-2020 16:50Oorpijn schijnt de ergste pijn te zijn die bestaat .
Sterkte Poezz
Maar kut is het wel.