Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb mijn oogleden laten liften. Dat had tot mijn verrassing hetzelfde gladmakend effect op mijn voorhoofd als de botox bij misspoez. Omdat ik voorheen mijn wenkbrauwen continu hoog optrok om mijn ogen open te houden. Dat gaf diepe rimpels in mijn voorhoofd. In een klap weg. Lekker gevoel he misspoez, zo'n ontspannen hoofd.
.
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2014 @ 19:00:

[...]

Geen idee, ik heb nog nooit van inleners gehoord. Ook nog niet gelezen hier.Ik had ook nooit van de term gehoord maar lees het in een week tijd in verschillende topics.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 18:59:

Even wat anders hoor. Ik lees op het forum steeds vaker over inleners, op inleenbasis werken enz.

Mag het woord uitzendkracht niet meer gebruikt worden ofzo?Dat viel mij ook al op. Zal wel weer een hype zijn. 'Ik werk als facilitair medewerker op inleenbasis' klinkt toch een stuk beter dan 'ik heb een uitzendbaantje als schoonmaker'.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 19:04:

[...]

Ik had ook nooit van de term gehoord maar lees het in een week tijd in verschillende topics.Ouwe term eigenlijk, het is toch gewoon uitzendkracht/ detacherder?.
quote:Annapalona schreef op 18 december 2014 @ 19:07:

[...]

Ouwe term ook, nu noemen ze het detacheren..

Dat is niet persé hetzelfde.

Een uitzendkracht kan ook gewoon uitzendkracht zijn. Hoeft geen detacheringscontract te hebben.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 december 2014 @ 19:02:

[...]

Nou vooruit dan maar. Sit-down staking doen? We worden toch al uitgemaakt voor enge-roddelkletstantes-met-territoriumdrang dus dan hoeven we ons niet meer in te houden ook.

Goed idee; we moeten natuurlijk wél wat moeite doen als beschermers van het ene anarchistische Topic dat Viva rijk is.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 18:47:

Anoniem heeft gewoon 31 topics over zichzelf geopend en nog nooit op een ander topic gereageerd dan die van hemzelf.
Is 'inlener' niet een belgisch woord?
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 19:10:

[...]

Dat is niet persé hetzelfde.

Een uitzendkracht kan ook gewoon uitzendkracht zijn. Hoeft geen detacheringscontract te hebben.Ja al aangepast, denk dat klopt niet helemaal.
quote:misspoez schreef op 18 december 2014 @ 18:10:

[...]

IK HOU NIET VAN HONDEN!Luister jij vaak naar Gerard Ekdom op 3fm?
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2014 @ 19:11:

Is 'inlener' niet een belgisch woord?Volgens mij niet. Jaren geleden kreeg ik als uitzendkracht al een 'inlenersbeloning' uitbetaald, dus een beloning conform de CAO van het bedrijf waar ik te werk was gesteld. En dat was 'gewoon' in Nederland.

Anoniem heeft gewoon 31 topics over zichzelf geopend en nog nooit op een ander topic gereageerd dan die van hemzelf.Ik snap niet zo goed dat iemand met een overduidelijke stoornis een podium krijgt voor die stoornis als er verder níets is.

Anoniem heeft gewoon 31 topics over zichzelf geopend en nog nooit op een ander topic gereageerd dan die van hemzelf.

Dat soort mensen moet echt tegen zichzelf worden beschermd.

....of juist niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2014 @ 19:11:

Is 'inlener' niet een belgisch woord?Nee, bij ons op kantoor ook een veelgebruikte term.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:MrsEinstein schreef op 18 december 2014 @ 19:14:

[...]

Luister jij vaak naar Gerard Ekdom op 3fm? EINE SCHÖNE NEUE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik zou zelf geen botox durven gebruiken, maar vind het er bij jou nu wel mooi uitzien misspoes.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 18:42:

Mooi misspoez. Hoelang werkt het door? Ik bedoel wordt het nog gladder of blijft het zo?

Ik ben zeker niet tegen. Als het maar met mate gebruikt wordt.

Dit vind ik ietwat teveel spuitjes

[afbeelding]

Ik heb zelf wel wat laten snijden ook met mate, valt niemand op.

Ik hoop dat het niet nog erg veel strakker wordt, maar dat weet ik dus niet want voor het eerst. De frons zou wel nog wat moeten minderen, die is nog gewoon zoals ie was, maar dat komt, zei de meneer, doordat die spier veel sterker is dan de spieren in je voorhoofd. Ik hou jullie op de hoogte

Voordeel van een eerste keer laten prikken is dat het over een maand of drie alweer uitgewerkt is. Kan ik dan met meer wetenschap beslissen of ik nog een keer wil of niet.
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 19:14:

[...]

Ik snap niet zo goed dat iemand met een overduidelijke stoornis een podium krijgt voor die stoornis als er verder níets is.Wat bedoel je? (met als er verder niets is)
Hypochonders trek ik niet.
quote:misspoez schreef op 18 december 2014 @ 19:17:

[...]

Voordeel van een eerste keer laten prikken is dat het over een maand of drie alweer uitgewerkt is. Kan ik dan met meer wetenschap beslissen of ik nog een keer wil of niet.

En je kunt ook nog een pony knippen

Mag ik vragen wat nou zoiets kost?
Ah, LV, jij kent al zijn jingles ook.

Ik vind hem geen leuke dj, maar heb wel alle uitzendingen van Ekstraweekend beluisterd. Vanaf vanmiddag staat Serious Request ook weer aan, dit is de enige week van het jaar dat ik mijn tv aan heb staan.
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 19:14:

[...]

Ik snap niet zo goed dat iemand met een overduidelijke stoornis een podium krijgt voor die stoornis als er verder níets is.Je kunt iemand met een stoornis toch moeilijk verbieden te forummen omdat hij een stoornis heeft he. Maar het zou wel prettig zijn als hij zijn eigen hoekje toegewezen kreeg, gewoon één topic waar hij al zijn zorgjes in de groep kan gooien. Want dit begint wel een beetje te vervelen, vooral omdat het elke keer toch weer op hetzelfde neerkomt en de arme jongen er geen steek verder mee komt. Als het niet één grote grap is trouwens (dat zegt mijn man dus )
quote:StoraHuntur schreef op 18 december 2014 @ 19:18:

Hypochonders trek ik niet.

*dirty mind*

Wie/wat wel?
Die trek ik niet, voordat je weet heb je herpes.
Jeukende tepels oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven