Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 20:12:

vette onsteking in da pocket. hoop dat het nog vergoed wordt ;)Oh, arme jij!
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 20:16:

[...]

Heb ik ook niet

Maar dit gaat dan alleen voor de budgetverzekering gelden? Ik dacht voor allemaal.

Nou wat ik schreef is hoe het nu is.

Schippers wil het anders idd, maar dat is toch nu afgeschoten en iig voorlopig van de baan.
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 20:16:

[...]

Oh, arme jij!Wat ontsteekt er, Fluim?
smoelwerk
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 20:18:

[...]

Nou wat ik schreef is hoe het nu is.

Schippers wil het anders idd, maar dat is toch nu afgeschoten en iig voorlopig van de baan.Ik had het over hoe Schippers het wil.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 20:14:

[...]

Maar dan is het toch simpel. Dan kies je niet de budgetpolis.

Ah, je kan ook nog kiezen? Waar maken ze dan zo'n problemen van dat het kabinet zelfs zou moeten vallen?

Edit: Met dat voorstel dat is afgekeurd, kon je niet meer kiezen? Maar goed, dan lijkt het mij nog geen probleem als de zorgkosten zo betaalbaar blijven.
Life is short. Eat dessert first.
Politieke ego's doornroosje.
rot op megoggel ik zit hier al te schuddebuiken
Deze link legt het 'probleem' wel vrij helder uit:

http://nos.nl/artikel/200 ... ije-artsenkeuze-over.html

Het 'probleem' dat de PvdA senatoren hebben is dat zorgverzekeraars op de manier te veel macht krijgen naar hun mening.
quote:StoraHuntur schreef op 18 december 2014 @ 20:20:

Politieke ego's doornroosje.Daar zijn we hier ook mee bekend. Ze laten liever de regering vallen om hun gelijk te halen, dan te denken aan de gevolgen voor het land.
Kruidnagel fluim. (sorry voor het vieze woord)
ik heb al een goede tip op dit forum gekregen, 3xdaags brufen bruis 600 en om de 2 uur een diclofenac. en zonodig paramol.
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2014 @ 20:19:

[...]

Ah, je kan ook nog kiezen? Waar maken ze dan zo'n problemen van dat het kabinet zelfs zou moeten vallen?

Edit: Met dat voorstel dat is afgekeurd, kon je niet meer kiezen? Maar goed, dan lijkt het mij nog geen probleem als de zorgkosten zo betaalbaar blijven.

Voor 2015 kun je iig kiezen

- budget/natura

- combinatie

- restitutie
quote:Zarah schreef op 18 december 2014 @ 20:21:

Het 'probleem' dat de PvdA senatoren hebben is dat zorgverzekeraars op de manier te veel macht krijgen naar hun mening.Maar als er sprake is van spoed, geldt dit niet? Volgens mij is dit de enige manier om de zorgkosten betaalbaar te houden.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 20:24:

[...]

Voor 2015 kun je iig kiezen

- budget/natura

- combinatie

- restitutieBedankt. Nu begrijp ik het.
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 20:24:

ik heb al een goede tip op dit forum gekregen, 3xdaags brufen bruis 600 en om de 2 uur een diclofenac. en zonodig paramol.Wat rot fluim, naar de tandarts misschien?

Het 'probleem' dat de PvdA senatoren hebben is dat zorgverzekeraars op de manier te veel macht krijgen naar hun mening.Ik ben het daar wel mee eens. En dat de zorg beter wordt geloof ik niet. De strakke contracten moeten toch ergens bezuinigd worden.
nou ik snap er geen zak van dus ik laat het allemaal wel weer over me heen komen

als ik bij mijn oude abo van het vgz wilde blijven moest ik iets invullen en opsturen, en zo niet dan niets opsturen. ik heb niets opgestuurd.

Het 'probleem' dat de PvdA senatoren hebben is dat zorgverzekeraars op de manier te veel macht krijgen naar hun mening.

Ze hebben alleen niet door dat diezelfde zorgverzekeraars juist door die enorme vinger in de pap nog iets aan die belachelijke prijzen in ziekenhuizen kunnen doen.

Ik vind de premie hoog zat, betaal liever niet nóg meer omdat de duurste artsen klakkeloos vergoed worden.
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 20:24:

ik heb al een goede tip op dit forum gekregen, 3xdaags brufen bruis 600 en om de 2 uur een diclofenac. en zonodig paramol.Slik er ook een maagbeschermer bij. Dit is volgens mij een bommetje voor je maag.
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2014 @ 20:19:

[...]

Edit: Met dat voorstel dat is afgekeurd, kon je niet meer kiezen? Maar goed, dan lijkt het mij nog geen probleem als de zorgkosten zo betaalbaar blijven.Ze hebben al jaren geld over van de AWBZ premies ( 2013 6 milj!!!) en de verzekeraars maken winst en hebben toren hoge reserves in pot ook nog. Waarom is de vrije artsenkeuze ineens te duur? Ik hoop dat het niet door gaat, ik wil graag mijn eigen gynacoloog/psychiater/oncoloog kunnen kiezen.
ben ik al geweest, Phool. kom daar vaker dan bij mijn vrienden ;)

ja omeprazollekes heb ik ook liggen istar!
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2014 @ 20:24:

[...]

Maar als er sprake is van spoed, geldt dit niet? Volgens mij is dit de enige manier om de zorgkosten betaalbaar te houden.Bij het bedrijf waar ik werk niet iig.
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 20:18:

een pocket in mn smoelwerkAuw, dat is vervelend.
@Stoor,

wat hangt daar aan je oor? ( 6 words gedicht)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven