Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 11:41:

Wat ben jij tegendraatz vandaag zeg.Niet waar.
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2014 @ 10:37:

[...]

Nou, ik schat in dat de tas-op-wieltjes even duur kost als de opvouwbare kratten. Ze hebben gewoon de brandblusserT weggelaten.

Het is zeg maar, minder, minder, minder. Kijk maar uit, er worden er al vervolgd voor dergelijke uitspraken.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ohh jurkje staat fantastisch! Er zit alleen dus inderdaad geen onderjurkje bij Dus daar nu vandaag maar naar op zoek.
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2014 @ 11:37:

[...]

Die van vorig jaar is al leeg: ze zijn reuze handig om allerlei vervelende beestjes uit de tuin te weren, zoals katten en rare gele vogels.

Discriminatie! Die malle hond met die kerstmuts mag wel in de TAMTUIN.

Brr, ik heb zo geen zin om de stad in te gaan. Het stormt en het is gewoon vies weer, hier.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 20 december 2014 @ 12:58:

[...]

Discriminatie! Die malle hond met die kerstmuts mag wel in de TAMTUIN.

Brr, ik heb zo geen zin om de stad in te gaan. Het stormt en het is gewoon vies weer, hier.

Moet je dan persé naar de stad? Absoluut noodzakelijk? Of kan dat morgen of overmorgen ook nog?

Want als het niet hoeft zou ik lekker thuisblijven. Kopje thee ofzo erbij, lekker genieten van de zaterdag.
Wat is een leuk alternatief radiostation, Roos plaatste er laatst een maar die kan ik niet meer vinden.
studie brussel was vroeger wel leuk volgens mij. En kinkfm, maar dat bestaat geloof ik niet meer.
Ja, Kink, dat vond ik super. Ga Brussel wel even opzetten.
Wat een lieve man heb ik toch

Hij weet dat ik het oersaai vind om te winkelen voor een laptop, dus ik stel het uit. Nu belde hij net om te vragen welk formaat ik het liefste wil! Is de schat een laptop aan het kopen. Je zou er bijna een topic over willen openen als tegengeluid ik ben de slechte mannen maar ze zijn zo lief wel een beetje zat namelijk
Run, eitje, run! Een vent die iets liefs voor je doet, daar móet wel iets mis mee zijn
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 13:45:

Run, eitje, run! Een vent die iets liefs voor je doet, daar móet wel iets mis mee zijn

Waar ik nu ineens aan moet denken: wat wil hij er voor terug en dit ga ik horen tot in de lengte der dagen!

Ik denk dat je gelijk hebt stoor.
quote:Steinbeck schreef op 20 december 2014 @ 13:04:

[...]

Moet je dan persé naar de stad? Absoluut noodzakelijk? Of kan dat morgen of overmorgen ook nog?

Want als het niet hoeft zou ik lekker thuisblijven. Kopje thee ofzo erbij, lekker genieten van de zaterdag.

Nee, absoluut noodzakelijk is het niet, geloof ik.

* gaat kopje thee zetten.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Amaqanda schreef op 20 december 2014 @ 13:49:

[...]

Waar ik nu ineens aan moet denken: wat wil hij er voor terug en dit ga ik horen tot in de lengte der dagen!

Ik denk dat je gelijk hebt stoor.Dure lap top uitkiezen, dan maar

Waar is het zaterdagtopic??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bv. een MacBook
Ja, Nousch, ik zit op jóu te wachten.
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 14:20:

Ja, Nousch, ik zit op jóu te wachten.Ik heb een heel verhaal klaar staan, is ze er niet?!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik kies helemaal niks, er wordt voor me gekozen

Zolang het internet heeft en Microsoft office ben ik tevreden. Dat moet vast lukken denk ik.
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 14:21:

[...]

Ik heb een heel verhaal klaar staan, is ze er niet?!Mss te koude voeten?
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 14:22:

[...]

Mss te koude voeten?
Life is short. Eat dessert first.
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 14:22:

[...]

Mss te koude voeten?Jaaaa dat is het!
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2014 @ 13:43:

Wat een lieve man heb ik toch

Hij weet dat ik het oersaai vind om te winkelen voor een laptop, dus ik stel het uit. Nu belde hij net om te vragen welk formaat ik het liefste wil! Is de schat een laptop aan het kopen. Je zou er bijna een topic over willen openen als tegengeluid ik ben de slechte mannen maar ze zijn zo lief wel een beetje zat namelijkEn terecht! Lief dat ie een laptop voor je regelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven