Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 20 december 2014 om 12:18
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2014 @ 10:37:
[...]
Nou, ik schat in dat de tas-op-wieltjes even duur kost als de opvouwbare kratten. Ze hebben gewoon de brandblusserT weggelaten.
Het is zeg maar, minder, minder, minder. Kijk maar uit, er worden er al vervolgd voor dergelijke uitspraken.
[...]
Nou, ik schat in dat de tas-op-wieltjes even duur kost als de opvouwbare kratten. Ze hebben gewoon de brandblusserT weggelaten.
Het is zeg maar, minder, minder, minder. Kijk maar uit, er worden er al vervolgd voor dergelijke uitspraken.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 20 december 2014 om 12:58
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2014 @ 11:37:
[...]
Die van vorig jaar is al leeg: ze zijn reuze handig om allerlei vervelende beestjes uit de tuin te weren, zoals katten en rare gele vogels.
Discriminatie! Die malle hond met die kerstmuts mag wel in de TAMTUIN.
Brr, ik heb zo geen zin om de stad in te gaan. Het stormt en het is gewoon vies weer, hier.
[...]
Die van vorig jaar is al leeg: ze zijn reuze handig om allerlei vervelende beestjes uit de tuin te weren, zoals katten en rare gele vogels.
Brr, ik heb zo geen zin om de stad in te gaan. Het stormt en het is gewoon vies weer, hier.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 20 december 2014 om 13:04
quote:merano schreef op 20 december 2014 @ 12:58:
[...]
Moet je dan persé naar de stad? Absoluut noodzakelijk? Of kan dat morgen of overmorgen ook nog?
Want als het niet hoeft zou ik lekker thuisblijven. Kopje thee ofzo erbij, lekker genieten van de zaterdag.
[...]
Moet je dan persé naar de stad? Absoluut noodzakelijk? Of kan dat morgen of overmorgen ook nog?
Want als het niet hoeft zou ik lekker thuisblijven. Kopje thee ofzo erbij, lekker genieten van de zaterdag.
zaterdag 20 december 2014 om 13:43
Wat een lieve man heb ik toch
Hij weet dat ik het oersaai vind om te winkelen voor een laptop, dus ik stel het uit. Nu belde hij net om te vragen welk formaat ik het liefste wil! Is de schat een laptop aan het kopen. Je zou er bijna een topic over willen openen als tegengeluid ik ben de slechte mannen maar ze zijn zo lief wel een beetje zat namelijk
Hij weet dat ik het oersaai vind om te winkelen voor een laptop, dus ik stel het uit. Nu belde hij net om te vragen welk formaat ik het liefste wil! Is de schat een laptop aan het kopen. Je zou er bijna een topic over willen openen als tegengeluid ik ben de slechte mannen maar ze zijn zo lief wel een beetje zat namelijk
zaterdag 20 december 2014 om 13:49
zaterdag 20 december 2014 om 14:12
quote:Steinbeck schreef op 20 december 2014 @ 13:04:
[...]
Nee, absoluut noodzakelijk is het niet, geloof ik.
* gaat kopje thee zetten.
[...]
Nee, absoluut noodzakelijk is het niet, geloof ik.
* gaat kopje thee zetten.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 20 december 2014 om 14:15
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2014 @ 13:49:
[...]
Waar ik nu ineens aan moet denken: wat wil hij er voor terug en dit ga ik horen tot in de lengte der dagen!
Ik denk dat je gelijk hebt stoor.Dure lap top uitkiezen, dan maar
[...]
Waar ik nu ineens aan moet denken: wat wil hij er voor terug en dit ga ik horen tot in de lengte der dagen!
Ik denk dat je gelijk hebt stoor.Dure lap top uitkiezen, dan maar
zaterdag 20 december 2014 om 14:21
zaterdag 20 december 2014 om 15:12
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2014 @ 13:43:
Hij weet dat ik het oersaai vind om te winkelen voor een laptop, dus ik stel het uit. Nu belde hij net om te vragen welk formaat ik het liefste wil! Is de schat een laptop aan het kopen. Je zou er bijna een topic over willen openen als tegengeluid ik ben de slechte mannen maar ze zijn zo lief wel een beetje zat namelijkEn terecht! Lief dat ie een laptop voor je regelt.
Hij weet dat ik het oersaai vind om te winkelen voor een laptop, dus ik stel het uit. Nu belde hij net om te vragen welk formaat ik het liefste wil! Is de schat een laptop aan het kopen. Je zou er bijna een topic over willen openen als tegengeluid ik ben de slechte mannen maar ze zijn zo lief wel een beetje zat namelijkEn terecht! Lief dat ie een laptop voor je regelt.