Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 26 december 2014 om 20:57
Lutser.
Sowieso vind ik dat soort mannen altijd irritant. 'Ik heb álles voor elkaar, bedrijf, auto, geld, dus waarom heb ik nu alsnóg geen vrouw, dat is toch wat de vrouwtjes willen?'
Juk. Alsof ze er recht op hebben, een vrouw, omdat ze zo goed hun best hebben gedaan. Ze vergeten meestal dat je ook gewoon nog leuk moet zijn.
Sowieso vind ik dat soort mannen altijd irritant. 'Ik heb álles voor elkaar, bedrijf, auto, geld, dus waarom heb ik nu alsnóg geen vrouw, dat is toch wat de vrouwtjes willen?'
Juk. Alsof ze er recht op hebben, een vrouw, omdat ze zo goed hun best hebben gedaan. Ze vergeten meestal dat je ook gewoon nog leuk moet zijn.
vrijdag 26 december 2014 om 21:10
vrijdag 26 december 2014 om 21:15
Ik bLijf denken dat ze nep is. Ik heb op Facebook een soort mannelijke versie van Barbie, vet aso, schrijft alleen over zuipen, alles in hoofdletters, een soort new kids maar dan in z'n uppie. Heeft zelfs een vrouw, ook op Facebook, net zo aso.
Alleen is het in het echt een hele nette meneer met goede baan op universitair niveau die gewoon loopt te kutten. Altijd grappig als ik daar compleet ongepaste felicitaties van op mijn tijdlijn op Facebook krijg enzo, als ik jarig ben. want men denkt dat hij echt is.
Plaatst ook foto's, van 'zichzelf' en van zijn 'vrouw' en het loopt al járen. Ik verdenk Barbie er stiekem van ook zoiets te zijn. Al klopt dat niet met het Feyenoordshirt.
Alleen is het in het echt een hele nette meneer met goede baan op universitair niveau die gewoon loopt te kutten. Altijd grappig als ik daar compleet ongepaste felicitaties van op mijn tijdlijn op Facebook krijg enzo, als ik jarig ben. want men denkt dat hij echt is.
Plaatst ook foto's, van 'zichzelf' en van zijn 'vrouw' en het loopt al járen. Ik verdenk Barbie er stiekem van ook zoiets te zijn. Al klopt dat niet met het Feyenoordshirt.