Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik las het.
Lutser.

Sowieso vind ik dat soort mannen altijd irritant. 'Ik heb álles voor elkaar, bedrijf, auto, geld, dus waarom heb ik nu alsnóg geen vrouw, dat is toch wat de vrouwtjes willen?'

Juk. Alsof ze er recht op hebben, een vrouw, omdat ze zo goed hun best hebben gedaan. Ze vergeten meestal dat je ook gewoon nog leuk moet zijn.
Ik vind een eigen bedrijf helemaal niet zo aantrekkelijk.
Net alsof Badmeester op FOK hetzelfde topic gaat openen.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een saaie meut die WBMB. En dat met zijn 22e al, dat belooft nog wat in de toekomst.
Wat is Barbie toch een raar type. Waarom al die negatieve aandacht vragen met foto's waa geen hond op zit te wachten?
Negatieve aandacht is ook aandacht
quote:cochise schreef op 26 december 2014 @ 20:19:

Had je een leuke dag Rasa?Zeker! Vanochtend gevrijwilligerswerkt en vanmiddag doorgezakt in het café.
Dat vroeg ik me ook al af, Thordis. Istar daar heb je gelijk in.
Klinkt goed Rasa!

Ik verbaas me over dat was jouw kerst leuk (oid) topic. Zoveel negativiteit. Vier het dan niet.
ik zie badmeester daar wel voor aan
Aandachtsgeil misschien?

Ze staat blijkbaar nogal graag in het middelpunt van de belangstelling.

Eigenlijk is ze best zielig toch?
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Zo, weer uitgevroten.

Nog even en dan is kerst weer voorbij. Dan oud en nieuw nog en dan duurt het niet meer zolang of de dagen worden langer en de lente dient zich aan
quote:Dropje70 schreef op 26 december 2014 @ 21:10:

Aandachtsgeil misschien?

Ze staat blijkbaar nogal graag in het middelpunt van de belangstelling.

Eigenlijk is ze best zielig toch?Waarom is ze zielig?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik blijf altijd liever wat op de achtergrond, dat voelt lekker veilig
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Om zo de aandacht te ''moeten'' trekken, dat vind ik zielig
quote:Steinbeck schreef op 26 december 2014 @ 21:11:

Zo, weer uitgevroten.

Nog even en dan is kerst weer voorbij. Dan oud en nieuw nog en dan duurt het niet meer zolang of de dagen worden langer en de lente dient zich aan Daar kijk ik echt naar uit!
quote:Dropje70 schreef op 26 december 2014 @ 21:12:

Ik blijf altijd liever wat op de achtergrond, dat voelt lekker veiligEn dat is niet zielig?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik bLijf denken dat ze nep is. Ik heb op Facebook een soort mannelijke versie van Barbie, vet aso, schrijft alleen over zuipen, alles in hoofdletters, een soort new kids maar dan in z'n uppie. Heeft zelfs een vrouw, ook op Facebook, net zo aso.

Alleen is het in het echt een hele nette meneer met goede baan op universitair niveau die gewoon loopt te kutten. Altijd grappig als ik daar compleet ongepaste felicitaties van op mijn tijdlijn op Facebook krijg enzo, als ik jarig ben. want men denkt dat hij echt is.

Plaatst ook foto's, van 'zichzelf' en van zijn 'vrouw' en het loopt al járen. Ik verdenk Barbie er stiekem van ook zoiets te zijn. Al klopt dat niet met het Feyenoordshirt.
quote:Rasa* schreef op 26 december 2014 @ 21:07:

[...]

Zeker! Vanochtend gevrijwilligerswerkt en vanmiddag doorgezakt in het café.

Ik laat de drank vandaag maar even staan
Ik heb ook nog nooit een post van Barbie gelezen waarin ze iets zinnigs te zeggen had.
quote:Istar_ schreef op 26 december 2014 @ 21:13:

[...]

Daar kijk ik echt naar uit!Hi Istar, ik ook, vooral meer daglicht. Dat mis ik nu wel al heb ik vandaag een paar uur gewandeld en dus wel een flinke portie gehad.
quote:hatsetats schreef op 26 december 2014 @ 21:14:

[...]

En dat is niet zielig?Nee, vind ik niet.
Thordis
Ik vind haar niet zielig. Ik vind haar wel leuk.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven