Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
19-06-2022 08:30
Dat ik wakker ben wil nog niet zeggen dat ik gezellig ben :P
Jawel, leuk om te horen hoe het was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
19-06-2022 08:24
Grensoverschrijdend
Ikke niet hoor. Droosje komt naar ons land.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik zag maandag bij Albert Heijn een man met een hakenkruis op zijn hoofd getatoeëerd. Ik ben nog niet over de schok heen, maar een topic openen is ook zo wat.
Trolololol

overig/slecht-bejegend/list_messages/490954
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-06-2022 09:34
Trolololol

overig/slecht-bejegend/list_messages/490954
Ja. Al die topicdiarreenicks met een R kloppen niet. Ravena, Regeneration, Reborn.
Nou, echt hè
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-06-2022 09:34
Trolololol

overig/slecht-bejegend/list_messages/490954
En de TO uitlachen mag ook al niet
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
19-06-2022 09:17
Ik zag maandag bij Albert Heijn een man met een hakenkruis op zijn hoofd getatoeëerd. Ik ben nog niet over de schok heen, maar een topic openen is ook zo wat.
O_O

Bizar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star⁴ schreef:
19-06-2022 09:37
Ja. Al die topicdiarreenicks met een R kloppen niet. Ravena, Regeneration, Reborn.
:idee:

Nog niet eens opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
19-06-2022 08:55
Ikke niet hoor. Droosje komt naar ons land.
Wat leuk!
Veel plezier vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-06-2022 09:34
Trolololol

overig/slecht-bejegend/list_messages/490954

Mijn tenen gingen er van krom staan vanochtend (heul vroeg al).

Ben ze nu nog aan het terugbuigen...
cuculuscanorus schreef:
19-06-2022 09:17
Ik zag maandag bij Albert Heijn een man met een hakenkruis op zijn hoofd getatoeëerd. Ik ben nog niet over de schok heen, maar een topic openen is ook zo wat.

Eeuwige uitkering.
Je zou er een permanente marker voor meenemen en kijken of je dat kruis een beetje kan vernaggelen als die niet oplet...
Ik durfde hem niet aan te kijken. Hij kocht een dure hipstersalade. Dat vond ik ook raar, ik had bedacht dat hij Arisch voer zou kopen.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
19-06-2022 13:27
Ik durfde hem niet aan te kijken. Hij kocht een dure hipstersalade. Dat vond ik ook raar, ik had bedacht dat hij Arisch voer zou kopen.
Er loopt hier ook zo iemand rond maar dan met zo'n ding in zijn nek. Die heeft het denk ik allemaal niet zo door wat hij heeft getatoeëerd.
Hij lijkt oprecht verbaasd dat er niemand reageert op zijn pogingen tot een gesprek of een grapje.
maar je schrikt je dood.
En ook van die niet passende boodschappen inderdaad, een bak nasi rames of een salade met falafel ofzo.
al had hij wel van die rood wit blauwe raketjes laatst.
Nu ben ik wel heel benieuwd wat een nazi volgens jullie dan wél voor boodschappen zou moeten kopen. :-D
Hollandse kaas, melk en haring natuurlijk.
En hagelslag.
cuculuscanorus schreef:
19-06-2022 13:27
Ik durfde hem niet aan te kijken. Hij kocht een dure hipstersalade. Dat vond ik ook raar, ik had bedacht dat hij Arisch voer zou kopen.
Het was echt een hakenkruis en niet de hindoeïstische variant.
cuculuscanorus schreef:
19-06-2022 13:27
Ik durfde hem niet aan te kijken. Hij kocht een dure hipstersalade. Dat vond ik ook raar, ik had bedacht dat hij Arisch voer zou kopen.
Bratwurst?
Woll*Stone schreef:
19-06-2022 14:20
Bratwurst?
Mit Sauerkraut.
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2022 14:22
Mit Sauerkraut.
Und Senf.
Gatsie, nu heb ik zin in een broodje worst. O_o
Woll*Stone schreef:
19-06-2022 14:25
Gatsie, nu heb ik zin in een broodje worst. O_o
Ik ook. Maar ik kan zo gauw geen shop vinden die eerst een hakenkruis op mijn voorhoofd wil tatoeëren.
cuculuscanorus schreef:
19-06-2022 13:27
Ik durfde hem niet aan te kijken. Hij kocht een dure hipstersalade. Dat vond ik ook raar, ik had bedacht dat hij Arisch voer zou kopen.
Ik kwam laatst twee van die figuren tegen. Ben ook even omgelopen, voelde me er niet prettig bij.
Ik ben zo boos. Mijn coach zegt dat zij twijfelt of ik mijn Grootsheid zal vinden. Dat vind ik zo'n slechte bejegening! Wat denken jullie, zal ik een klacht indienen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven