Overig
alle pijlers
Napraattopic 154
zondag 2 oktober 2022 om 20:07
Beste forummers,
Welkom in napraat 154!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 153:
overig/napraattopic-153/list_messages/492457#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 154!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 153:
overig/napraattopic-153/list_messages/492457#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 oktober 2022 om 20:20
zondag 2 oktober 2022 om 20:25
Vraagje: Afgelopen week werd ik gebeld (Iphone) en er verscheen 'Adeeb' op mijn scherm. Ik ken geen Adeeb en kon niet opnemen. Hoe kan het dat er een 'naam' verschijnt die nergens in je contacten o.d. staat?
(Net belde 'Adeeb' weer en werd er na mijn Hallo? een beetje ge 'umd' en ge 'uhd' en werd de verbinding verbroken. Verkeerd verbonden denk ik. Maar hoe kan die 'naam' op mijn scherm verschijnen????
(Net belde 'Adeeb' weer en werd er na mijn Hallo? een beetje ge 'umd' en ge 'uhd' en werd de verbinding verbroken. Verkeerd verbonden denk ik. Maar hoe kan die 'naam' op mijn scherm verschijnen????
zondag 2 oktober 2022 om 20:30
Volgens mij hebben bedrijven dat soms, zal wel een speciaal zakelijk abonnementsdingetje zijn ofzo.OlleGrieze schreef: ↑02-10-2022 20:25Vraagje: Afgelopen week werd ik gebeld (Iphone) en er verscheen 'Adeeb' op mijn scherm. Ik ken geen Adeeb en kon niet opnemen. Hoe kan het dat er een 'naam' verschijnt die nergens in je contacten o.d. staat?
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zondag 2 oktober 2022 om 20:31
Ja, 'ineens' valt het op ofzo.OlleGrieze schreef: ↑02-10-2022 20:27Dat gevoel had ik vorig weekend al: Wat gaat het snel! Afgelopen week heb ik voor het eerst bij opstaan het licht aan gedaan. Vond ik ook een depri momentje.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zondag 2 oktober 2022 om 20:34
zondag 2 oktober 2022 om 20:36
Of koude frietjes
Zondagavond is de 'slechtste' dag om eten te bestellen lees ik in de reviews van Thuisbezorgd: Grootste klacht: Lange bezorgtijd. Wil niet zeggen dat je eten al een half uur koud ligt te worden in een bezorgtas.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 02-10-2022 20:37
10.73% gewijzigd
zondag 2 oktober 2022 om 20:37
Dat denk ik, gebeurt mij weleens, maar volgens mij alleen met zakelijke telefoontjes.OlleGrieze schreef: ↑02-10-2022 20:34Bedoel je dat je in kan stellen als beller dat niet je nummer maar letters op het scherm van de gebelde verschijnen? (Was op mijn prive phone trouwens).
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zondag 2 oktober 2022 om 20:39
Het is hier sowieso hysterisch momenteel, precies de reden waarom ik niet naar buiten ga en er eentje dicht in de buurt gekozen heb (als in 3 minuten fietsen). Toen ik belde kwam de communicatie niet echt op gang door een taalbarriere, maar over een kwartier zouden ze terug bellen of terug komen. Spannend dus.OlleGrieze schreef: ↑02-10-2022 20:36Of koude frietjes
Zondagavond is de 'slechtste' dag om eten te bestellen lees ik in de reviews van Thuisbezorgd: Grootste klacht: Lange bezorgtijd. Wil niet zeggen dat je eten al een half uur koud ligt te worden in een bezorgtas.
zondag 2 oktober 2022 om 20:44
OlleGrieze schreef: ↑02-10-2022 20:27Dat gevoel had ik vorig weekend al: Wat gaat het snel! Afgelopen week heb ik voor het eerst bij opstaan het licht aan gedaan. Vond ik ook een depri momentje.
Dat heb ik al weken, maar dat ligt misschien meer aan het tijdstip van opstaan. (6:00)