Napraattopic 154

02-10-2022 20:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 154!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 153:
overig/napraattopic-153/list_messages/492457#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
1 :yes:
TVP
Ga ik over nadenken.
Tvp
4
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
:jump:
:hello:
Even nog reactie op Takkie die eerder terug wil van vakantie: mijn beste vriendin moet langer op vakantie blijven omdat haar reisgenoot corona heeft. Ze zitten een week vast in het hotel.
Klinkt leuk, is het niet.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Wat is het trouwens ineens vroeg donker. O_o
Hannah Arendt
Solomio schreef:
02-10-2022 20:22
Gaat aan donker.
Ik heb vandaag appeltaart gebakken! (alleen tvp vondt ik ook weer zo lullig)
Vraagje: Afgelopen week werd ik gebeld (Iphone) en er verscheen 'Adeeb' op mijn scherm. Ik ken geen Adeeb en kon niet opnemen. Hoe kan het dat er een 'naam' verschijnt die nergens in je contacten o.d. staat?
(Net belde 'Adeeb' weer en werd er na mijn Hallo? een beetje ge 'umd' en ge 'uhd' en werd de verbinding verbroken. Verkeerd verbonden denk ik. Maar hoe kan die 'naam' op mijn scherm verschijnen????
Solomio schreef:
02-10-2022 20:22
Dat gevoel had ik vorig weekend al: Wat gaat het snel! Afgelopen week heb ik voor het eerst bij opstaan het licht aan gedaan. Vond ik ook een depri momentje.
Ik heb 1,5 uur geleden een kapsalon besteld, maar die is er nog steeds niet. Straks krijg ik kouwe patat :'(
:hello:
OlleGrieze schreef:
02-10-2022 20:25
Vraagje: Afgelopen week werd ik gebeld (Iphone) en er verscheen 'Adeeb' op mijn scherm. Ik ken geen Adeeb en kon niet opnemen. Hoe kan het dat er een 'naam' verschijnt die nergens in je contacten o.d. staat?
(Net belde 'Adeeb' weer en werd er na mijn Hallo? een beetje ge 'umd' en ge 'uhd' en werd de verbinding verbroken. Verkeerd verbonden denk ik. Maar hoe kan die 'naam' op mijn scherm verschijnen????
Volgens mij hebben bedrijven dat soms, zal wel een speciaal zakelijk abonnementsdingetje zijn ofzo.
Hannah Arendt
OlleGrieze schreef:
02-10-2022 20:27
Dat gevoel had ik vorig weekend al: Wat gaat het snel! Afgelopen week heb ik voor het eerst bij opstaan het licht aan gedaan. Vond ik ook een depri momentje.
Ja, 'ineens' valt het op ofzo.
Hannah Arendt
Solomio schreef:
02-10-2022 20:30
Volgens mij hebben bedrijven dat soms, zal wel een speciaal zakelijk abonnementsdingetje zijn ofzo.
Bedoel je dat je in kan stellen als beller dat niet je nummer maar letters op het scherm van de gebelde verschijnen? (Was op mijn prive phone trouwens).
Moiren schreef:
Ik heb 1,5 uur geleden een kapsalon besteld, maar die is er nog steeds niet. Straks krijg ik kouwe patat :'(
Of koude frietjes :'( :D
Zondagavond is de 'slechtste' dag om eten te bestellen lees ik in de reviews van Thuisbezorgd: Grootste klacht: Lange bezorgtijd. Wil niet zeggen dat je eten al een half uur koud ligt te worden in een bezorgtas.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 02-10-2022 20:37
10.73% gewijzigd
OlleGrieze schreef:
02-10-2022 20:34
Bedoel je dat je in kan stellen als beller dat niet je nummer maar letters op het scherm van de gebelde verschijnen? (Was op mijn prive phone trouwens).
Dat denk ik, gebeurt mij weleens, maar volgens mij alleen met zakelijke telefoontjes.
Hannah Arendt
Nieuw woord geleerd: fatlogic.
Dat is dat dikke mensen niet logisch kunnen denken.
Ofzo.
Hannah Arendt
Solomio schreef:
02-10-2022 20:37
Dat denk ik, gebeurt mij weleens, maar volgens mij alleen met zakelijke telefoontjes.
Ah, zo. Ik heb dit niet eerder gehad en het was twee keer op een 'niet zakelijk' uur.
OlleGrieze schreef:
02-10-2022 20:36
Of koude frietjes :'( :D
Zondagavond is de 'slechtste' dag om eten te bestellen lees ik in de reviews van Thuisbezorgd: Grootste klacht: Lange bezorgtijd. Wil niet zeggen dat je eten al een half uur koud ligt te worden in een bezorgtas.
Het is hier sowieso hysterisch momenteel, precies de reden waarom ik niet naar buiten ga en er eentje dicht in de buurt gekozen heb (als in 3 minuten fietsen). Toen ik belde kwam de communicatie niet echt op gang door een taalbarriere, maar over een kwartier zouden ze terug bellen of terug komen. Spannend dus.
Solomio schreef:
02-10-2022 20:37
Nieuw woord geleerd: fatlogic.
Dat is dat dikke mensen niet logisch kunnen denken.
Ofzo.
Wat is dat toch dat gehaat op dikke mensen, bah.
OlleGrieze schreef:

Dat heb ik al weken, maar dat ligt misschien meer aan het tijdstip van opstaan. (6:00)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven