Napraattopic 159, met geklets

09-06-2023 20:22 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 158!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil ook wel een hint of linkje? Erg benieuwd.
Jaja.
Lady*Voldemort schreef:
29-06-2023 15:13
Mag ik een PB'tje over dat topic?
PB gestuurd
yasmijn schreef:
29-06-2023 15:04
Wij zijn middelbaar, zo niet oud. Wij komen daar niet.
Volgens mij komen daar alle leeftijden toch?
LuciFee2023 schreef:
29-06-2023 15:16
Ik wil ook wel een hint of linkje? Erg benieuwd.
PB Gestuurd
Catco schreef:
29-06-2023 15:20
PB Gestuurd
Dan mag je de mijne negeren hoor, Lucy! Ik ben blijkbaar te traag... Was de link nog aan het opzoeken voor LV, toen die hem al bleek te hebben en ook voor jou ben ik te laat.
Zou ik ook een linkje mogen?
Stoutehond schreef:
29-06-2023 15:23
Zou ik ook een linkje mogen?
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=2081993
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2023 15:39
Reden: Is prima hoor ;)
0.00% gewijzigd
Star⁴ schreef:
29-06-2023 15:11
Schandalig. Doet me denken aan die troll die uiteindelijk voor het vertrek (of perma) van Blondie heeft gezorgd. Die verzon ook een heel leven bij elkaar of diverse fora.
Doet ze nog.
vivapimpelmees schreef:
29-06-2023 15:26
Doet ze nog.
Wie, waar, wat, wanneer.
Geen bijzonderheden
Knetter.
Geen bijzonderheden
Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.
Er zijn nog 2 andere goedlopende topics waar iedereen over elkaar heen buitelt maar waar zo overduidelijk een vette noordelijke saus overheen is gekwakt.

Nou ja, het zorgt wel voor wat amusement.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
29-06-2023 15:38
Knetter.
Ja zeg dat wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Laatste opmerking van de bokt moderator:
ondanks eerdere moderatoropmerkingen zien wij helaas het verloop van dit topic niet meer goedkomen.
We zullen het topic dan ook definitief op slot laten.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
yasmijn schreef:
29-06-2023 15:43
Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.
Er zijn nog 2 andere goedlopende topics waar iedereen over elkaar heen buitelt maar waar zo overduidelijk een vette noordelijke saus overheen is gekwakt.

Wel lekker ff af en toe.
Nu maar weer afwachten waar ze mee komt :lol:
Pieremachochel
Haar andere berichten daar zijn ook niet heel pluis.
Dank je wel!

En wauw, dat is niet best zeg. :-?
Jaja.
yasmijn schreef:

Ik moet bekennen dat ik ook zo ongeveer overal in trap :facepalm:
yasmijn schreef:

Bedoel je de besluiteloze vrouw die nu tijdelijk weg is zeg maar?

En zo ja, zou het? Ik blijf af en toe twijfels houden.

Ik ben dus ook zo'n forummer die erin trapt. Had dat van dat ghb topic ook écht niet gedacht.
Bizar dat mensen zulke leugens gaan ophangen online, gekkenhuis.
yasmijn schreef:

Tsja er zijn toch al meerdere vaste/bekende forummers geweest die gezegd hebben als ik mijn hele verhaal hier neergooi, gelooft ook niemand het.
Ik vind die voetverwarmer ook behoorlijk irritant in het vraag het de Modstopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Peertjes schreef:
29-06-2023 16:03
Bedoel je de besluiteloze vrouw die nu tijdelijk weg is zeg maar?

En zo ja, zou het? Ik blijf af en toe twijfels houden.

Ik ben dus ook zo'n forummer die erin trapt. Had dat van dat ghb topic ook écht niet gedacht.
Bizar dat mensen zulke leugens gaan ophangen online, gekkenhuis.
Wie?
JH?
Pieremachochel
Star⁴ schreef:
29-06-2023 16:09
Tsja er zijn toch al meerdere vaste/bekende forummers geweest die gezegd hebben als ik mijn hele verhaal hier neergooi, gelooft ook niemand het.
Dat denk ik dus wel van bekende forummers. Die schrijven en reageren anders dan een Noorse. Die maken drama op drama en elke pagina komt er weer een schokeffect. Iets met de juiste knopjes. En die vallen uiteindelijk door de mand.

We hebben best een boel persoonlijke nare toestanden van 'normale' forummers gelezen. Die verdacht je niet.
Geen bijzonderheden
Star⁴ schreef:
Daar ben ik er één van, althans heb dat wel 's geroepen. Maar dan nog. Dan zou ik niet bij elke volgende post weer een schepje toevoegen. Dat zie je wel in die andere topics gebeuren en dat valt op. Maar goed, ik trap er ook nogal 's in.
There is always something happening, and it's usually right now
noglangnietjarig schreef:
Wie?
JH?
Gek genoeg had ik daar vrijwel meteen al twijfels bij. Ook dat steeds weer nieuwe bommetjes droppen.
There is always something happening, and it's usually right now
noglangnietjarig schreef:
Wie?
JH?
Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven