Napraattopic 159, met geklets
vrijdag 9 juni 2023 om 20:22
Beste forummers,
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 29 juni 2023 om 15:16
PB gestuurd

donderdag 29 juni 2023 om 15:20
PB Gestuurd
donderdag 29 juni 2023 om 15:25
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=2081993
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2023 15:39
Reden: Is prima hoor ;)
Reden: Is prima hoor ;)
0.00% gewijzigd
donderdag 29 juni 2023 om 15:34
donderdag 29 juni 2023 om 15:38
Knetter.
Geen bijzonderheden
donderdag 29 juni 2023 om 15:43
Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.
Er zijn nog 2 andere goedlopende topics waar iedereen over elkaar heen buitelt maar waar zo overduidelijk een vette noordelijke saus overheen is gekwakt.
Nou ja, het zorgt wel voor wat amusement.
Er zijn nog 2 andere goedlopende topics waar iedereen over elkaar heen buitelt maar waar zo overduidelijk een vette noordelijke saus overheen is gekwakt.
Geen bijzonderheden
donderdag 29 juni 2023 om 15:49
Laatste opmerking van de bokt moderator:
ondanks eerdere moderatoropmerkingen zien wij helaas het verloop van dit topic niet meer goedkomen.
We zullen het topic dan ook definitief op slot laten.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
donderdag 29 juni 2023 om 15:57
Wel lekker ff af en toe.yasmijn schreef: ↑29-06-2023 15:43Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.
Nu maar weer afwachten waar ze mee komt

Pieremachochel

donderdag 29 juni 2023 om 15:59
Ik moet bekennen dat ik ook zo ongeveer overal in trapyasmijn schreef: ↑29-06-2023 15:43Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.

donderdag 29 juni 2023 om 16:03
Bedoel je de besluiteloze vrouw die nu tijdelijk weg is zeg maar?yasmijn schreef: ↑29-06-2023 15:43Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.
En zo ja, zou het? Ik blijf af en toe twijfels houden.
Ik ben dus ook zo'n forummer die erin trapt. Had dat van dat ghb topic ook écht niet gedacht.
Bizar dat mensen zulke leugens gaan ophangen online, gekkenhuis.
donderdag 29 juni 2023 om 16:09
Tsja er zijn toch al meerdere vaste/bekende forummers geweest die gezegd hebben als ik mijn hele verhaal hier neergooi, gelooft ook niemand het.yasmijn schreef: ↑29-06-2023 15:43Toch begrijp ik niet goed dat doorgewinterde forummers er dagenlang intrappen, zo niet weken.
Wie?Peertjes schreef: ↑29-06-2023 16:03Bedoel je de besluiteloze vrouw die nu tijdelijk weg is zeg maar?
En zo ja, zou het? Ik blijf af en toe twijfels houden.
Ik ben dus ook zo'n forummer die erin trapt. Had dat van dat ghb topic ook écht niet gedacht.
Bizar dat mensen zulke leugens gaan ophangen online, gekkenhuis.
JH?
Pieremachochel
donderdag 29 juni 2023 om 16:13
Dat denk ik dus wel van bekende forummers. Die schrijven en reageren anders dan een Noorse. Die maken drama op drama en elke pagina komt er weer een schokeffect. Iets met de juiste knopjes. En die vallen uiteindelijk door de mand.
We hebben best een boel persoonlijke nare toestanden van 'normale' forummers gelezen. Die verdacht je niet.
Geen bijzonderheden
donderdag 29 juni 2023 om 16:16
Daar ben ik er één van, althans heb dat wel 's geroepen. Maar dan nog. Dan zou ik niet bij elke volgende post weer een schepje toevoegen. Dat zie je wel in die andere topics gebeuren en dat valt op. Maar goed, ik trap er ook nogal 's in.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 29 juni 2023 om 16:19
Gek genoeg had ik daar vrijwel meteen al twijfels bij. Ook dat steeds weer nieuwe bommetjes droppen.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 29 juni 2023 om 16:22
Ja.