Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 december 2014 om 14:06
dinsdag 30 december 2014 om 14:07
dinsdag 30 december 2014 om 14:14
dinsdag 30 december 2014 om 14:20
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:14:
Ik snap dit topic niet, waarover moeten we napraten? En waar zijn alle kletsgroepjes gebleven?We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)
Ik snap dit topic niet, waarover moeten we napraten? En waar zijn alle kletsgroepjes gebleven?We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 30 december 2014 om 14:20
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:16:
[...]
Een perma toch?Nee, dat staat er niet. Een permaban wordt alleen uitgedeeld bij ernstige misdragingen (of spam). Na een weekban volgt dus weer een weekban. En als er te veel weekbannen in korte tijd, dus zes maanden, aan iemand zijn gegeven volgt overleg en dan mogelijk een perma.
[...]
Een perma toch?Nee, dat staat er niet. Een permaban wordt alleen uitgedeeld bij ernstige misdragingen (of spam). Na een weekban volgt dus weer een weekban. En als er te veel weekbannen in korte tijd, dus zes maanden, aan iemand zijn gegeven volgt overleg en dan mogelijk een perma.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 30 december 2014 om 14:22
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:20:
[...]
Nee, dat staat er niet. Een permaban wordt alleen uitgedeeld bij ernstige misdragingen. Na een weekban volgt dus weer een weekban. En als er te veel weekbannen in korte tijd, dus zes maanden, aan iemand zijn gegeven volgt overleg en dan mogelijk een perma.Of een maandban zoals EN nu.
[...]
Nee, dat staat er niet. Een permaban wordt alleen uitgedeeld bij ernstige misdragingen. Na een weekban volgt dus weer een weekban. En als er te veel weekbannen in korte tijd, dus zes maanden, aan iemand zijn gegeven volgt overleg en dan mogelijk een perma.Of een maandban zoals EN nu.
dinsdag 30 december 2014 om 14:22
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:19:
Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Die smiley heeft Stora gepost in het nwe smiley topic
Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Die smiley heeft Stora gepost in het nwe smiley topic
Je bent zelf een theepot
dinsdag 30 december 2014 om 14:23
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Hengelen via pb mag ook niet. Dus mocht je er behoefte aan hebben, dan kun je dat doorgeven aan de mods.
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Hengelen via pb mag ook niet. Dus mocht je er behoefte aan hebben, dan kun je dat doorgeven aan de mods.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 30 december 2014 om 14:23
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Gelijk staffen is ie exit!
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Gelijk staffen is ie exit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 30 december 2014 om 14:24
dinsdag 30 december 2014 om 14:24
dinsdag 30 december 2014 om 14:25
quote:feow schreef op 30 december 2014 @ 14:20:
[...]
We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)Jaaaaa, dochter is spelen dus ik heb de hele middag!
[...]
We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)Jaaaaa, dochter is spelen dus ik heb de hele middag!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!