Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het is echt hogere wiskunde dat bansysteem
Wiskunde is logisch Stora.
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 30 december 2014 @ 13:55:

Het is echt hogere wiskunde dat bansysteem [afbeelding]

Nee joh, het is gewoon onduidelijk en ws niet helemaal correct/voluit beschreven in het bantopic.

Ik denk dat er iemand gewoon de maandban vergeten is er bij te tikken
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 13:49:

[...]

Nou, dat hoeft niet. Er staat niet wat er volgt op 1 week ban, wel op 3 weekbannen binnen 3 mndBinnen een half jaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is toch niet zo onduidelijk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik snap dit topic niet, waarover moeten we napraten? En waar zijn alle kletsgroepjes gebleven?
quote:Nouschi schreef op 30 december 2014 @ 14:10:

Is toch niet zo onduidelijk?

Vind ik wel.

Er staat niet wat er volgt op 1 week ban. Wel op 3 weekbannen binnen een half jaar.

( goede correctie Nouschi)

Of lees ik iets over het hoofd?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 14:14:

[...]

Vind ik wel.

Er staat niet wat er volgt op 1 week ban. Wel op 3 weekbannen binnen een half jaar.

( goede correctie Nouschi)

Of lees ik iets over het hoofd?Een perma toch? EDIT:
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:14:

Ik snap dit topic niet, waarover moeten we napraten? En waar zijn alle kletsgroepjes gebleven?Lees eerst even de link in de OP, dan wordt het wellicht wat duidelijker.
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:16:

[...]

Een perma toch?Alleen bij 'ernstige misdragingen of spam'
Je bent zelf een theepot
Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.

Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:14:

Ik snap dit topic niet, waarover moeten we napraten? En waar zijn alle kletsgroepjes gebleven?We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:16:

[...]

Een perma toch?Nee, dat staat er niet. Een permaban wordt alleen uitgedeeld bij ernstige misdragingen (of spam). Na een weekban volgt dus weer een weekban. En als er te veel weekbannen in korte tijd, dus zes maanden, aan iemand zijn gegeven volgt overleg en dan mogelijk een perma.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 14:18:

[...]

Alleen bij 'ernstige misdragingen of spam'Ja dat dacht ik ook. Maar nu weet ik het niet meer
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:20:

[...]

Ja dat dacht ik ook. Maar nu weet ik het niet meer Lees dan gewoon wat er staat.
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:20:

[...]

Nee, dat staat er niet. Een permaban wordt alleen uitgedeeld bij ernstige misdragingen. Na een weekban volgt dus weer een weekban. En als er te veel weekbannen in korte tijd, dus zes maanden, aan iemand zijn gegeven volgt overleg en dan mogelijk een perma.Of een maandban zoals EN nu.
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:19:

Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.

Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Die smiley heeft Stora gepost in het nwe smiley topic
Je bent zelf een theepot
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:21:

[...]

Lees dan gewoon wat er staat.Was een grapje..wacht ik zal even een smiley erbij zetten...

Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Hengelen via pb mag ook niet. Dus mocht je er behoefte aan hebben, dan kun je dat doorgeven aan de mods.
quote:feow schreef op 30 december 2014 @ 14:20:

[...]

We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)

Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Gelijk staffen is ie exit!

[...]

We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)Ja ze zijn allemaal ineens heel serieus.. is dat nieuw hier?
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:22:

[...]

Of een maandban zoals EN nu.Oh die had ik gemist, excuus. Terwijl ik het bantopic favoriet heb gemaakt. Maar kennelijk werkt dat niet.
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:22:

[...]

Of een maandban zoals EN nu.En dan volgen de afspraken neem ik aan. 'Nog1 keer over de schreef en het is een perma'

[...]

We zouden bijvoorbeeld kunnen napraten over waar de kletspraatjes gebleven zijn (en waarom)Jaaaaa, dochter is spelen dus ik heb de hele middag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven