Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 15:55:

[...]

TBS'er die vroeg of wij hem wilden helpen om vrij te komen. Had HET LICHT gezien en had op élke vraag ( zin des levens, ontstaan van de aarde, bestaat god ) een eh.....soort van een antwoord.

Heb jij die man echt elke keer gemist? Die heeft zó vaak topics geopend. Die met grote spoed verwijderd werden.

En alles werd-hoe-heet-ze elke keer vergeven, tot dat ze begon over seks met kinderen.Als dat door de week savonds laat was sliep ik. Overdag werk ik dus er ontgaat me nog wel eens wat 😏
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 15:53:

[...]

Wij kunnen dat ook niet bepalen, wij zijn geen behandelaars. Wij weten niet wat wel en niet werkt. Ik ga daar niet over, ik schrijf zolang ik dat voor mezelf kan verantwoorden en de rest laat ik bij de mods. Als een van Bentes behandelaars zou komen vertellen dat dit topic schadelijk is, of als iemand een artikel of onderzoek post dat onomstotelijk bewijst dat kletsen gelijk staat aan faciliteren, dan stop ik direct.

Maar dat is het hele punt: we weten het niet. De mensen die ervoor kiezen om niet te schrijven weten het evenmin als de mensen die ervoor kiezen om wel te schrijven. En dan gebeurt er waar Steinbeck het volgens mij over had: dan gaat de discussie niet meer over Bentes problemen, maar alleen over hoe goed we zelf bezig zijn.Ik vind het best goed om te lezen waarom anderen vinden dat ik daar niet zou moeten schrijven, ik heb alleen oprecht nog niets gelezen waarvan ik dacht dat het een goed argument is om er mee te stoppen. Terwijl ik er heus wel serieus over nadenk hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 15:57:

[...]

Gate

Morgen?Jep morgen!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 december 2014 @ 15:53:

Ik vind het een eng idee, dat iets wat ik schrijf, volledig haaks zou kunnen staan op wat een hulpverlener zegt.Een échte, bewuste kutopmerking heb ik pas één keer gelezen. ( iets over douchen ) Maar het kan zomaar zijn dat een of andere boosaardige labielo eens " fijn " op een paar knopjes gaat zitten drukken. Want dat gevaar is er met zo'n topic.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 15:50:

dan snap ik de bloedspoed bannen van bijv. een Neon Leon niet.

Oh ja, die heb ik hier ook al even niet meer gezien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 16:00:

[...]

Een échte, bewuste kutopmerking heb ik pas één keer gelezen. ( iets over douchen ) Maar het kan zomaar zijn dat een of andere boosaardige labielo eens " fijn " op een paar knopjes gaat zitten drukken. Want dat gevaar is er met zo'n topic.Of gezellig gaat pb'en.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 15:55:

[...]

Nee mevrouw Nouschi vindt dat ze haar stervensbegeleiding aan professionelen moet overlaten en niet aan goedwillende forummers.Ze heeft professionele hulp. Het enige wat ze hier heeft is oppervlakkig contact, meer niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!

[...]

Een échte, bewuste kutopmerking heb ik pas één keer gelezen. ( iets over douchen ) Maar het kan zomaar zijn dat een of andere boosaardige labielo eens " fijn " op een paar knopjes gaat zitten drukken. Want dat gevaar is er met zo'n topic.Dat gevaar is er bij ieder topic natuurlijk.
Wat een drukte op je jubileumfeestje Nouschi
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 16:02:

Wat een drukte op je jubileumfeestje NouschiHet gaat tenminste ergens over dus je hoort mij niet klagen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bgb, ze wil heus ook van haar eetstoornis af, voor nu alleen lukt het niet om door de angst heen te gaan en daar zijn we idd allemaal getuige van die daar leest.

Ze heeft psychische hulp( uitermate minimaal en teleurstellend als je het mij vraagt maar soit)

Volgens mij is iedereen het er ook over eens dat het forum geen plek is die haar daadwerkelijk kan helpen om uit de situatie te komen.

Minder alleen, dat denk ik wel en dat kan ook wat waard zijn.
quote:Enn schreef op 28 december 2014 @ 15:58:

[...]

Ja, net zo 'grappig' als de toon waarop jij het over Nouschi hebt Tegen Nouschi.
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 16:04:

Bgb, ze wil heus ook van haar eetstoornis af, voor nu alleen lukt het niet om door de angst heen te gaan en daar zijn we idd allemaal getuige van die daar leest.

Ze heeft psychische hulp( uitermate minimaal en teleurstellend als je het mij vraagt maar soit)

Volgens mij is iedereen het er ook over eens dat het forum geen plek is die haar daadwerkelijk kan helpen om uit de situatie te komen.

Minder alleen, dat denk ik wel en dat kan ook wat waard zijn.Inderdaad. Minder alleen.
Bente gaf aan dat ze aan mijn opmerkingen in het topic niks had. Dan kan ik gaan roepen net als de rest 'Oh dat is de ZIEKTE' en hoe moet ik het dan interpreteren? Dat ze er dus eigenlijk wel wat aan heeft? Geen idee aangezien ik geen hulpverlener ben. Wat ook het gevaar is van het topic zoals ik hier boven lees kan iemand inloggen puur om het rellen en per PB allemaal gemene dingen gaan zeggen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 15:55:

[...]

TBS'er die vroeg of wij hem wilden helpen om vrij te komen. Had HET LICHT gezien en had op élke vraag ( zin des levens, ontstaan van de aarde, bestaat god ) een eh.....soort van een antwoord.

Heb jij die man echt elke keer gemist? Die heeft zó vaak topics geopend. Die met grote spoed verwijderd werden.

En alles werd-hoe-heet-ze elke keer vergeven, tot dat ze begon over seks met kinderen.Klopt,zelf als hij alleen zijn kunstwerken liet zien werd het in rap tempo weggehaald..

[...]

Een échte, bewuste kutopmerking heb ik pas één keer gelezen. ( iets over douchen ) Maar het kan zomaar zijn dat een of andere boosaardige labielo eens " fijn " op een paar knopjes gaat zitten drukken. Want dat gevaar is er met zo'n topic.

Dat gevaar schuilt helaas overal.

Maar goed, we weten inmiddels allemaal waar Bente het beste bij af is en dat ligt alleen in Bente haar handen vooralsnog.
quote:feow schreef op 28 december 2014 @ 15:59:

[...]

Ik vind het best goed om te lezen waarom anderen vinden dat ik daar niet zou moeten schrijven, ik heb alleen oprecht nog niets gelezen waarvan ik dacht dat het een goed argument is om er mee te stoppen. Terwijl ik er heus wel serieus over nadenk hoor.Ik ook, en ik heb ook nog geen overtuigend argument gehoord. Hoewel die laatse post van Meds wel in de buurt kwam.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:04:

[...]

Tegen Nouschi.Tsja.... dus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 16:01:

[...]

Dat gevaar is er bij ieder topic natuurlijk.

Niet iedereen heeft zulke problematiek als B, natuurlijk.

En het ligt ook vaak niet zo aan de oppervlakte ten toon gesteld als bij B.

Als iemand post op " kijk eens wat ik aan heb , vandaag " dat degene op de foto best wel rare knieën heeft is het maar afwachten wat en of die opmerking voor impact heeft. Bij B's topic kun je van bepaalde opmerkingen wel aanvoelen hoe die binnen gaan komen.
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:00:

[...]

Of gezellig gaat pb'en.Precies.
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 16:04:

Bgb, ze wil heus ook van haar eetstoornis af, .

Soms denkt ze dat, ja.

Soms wil ze die stoornis ook wel graag houden.
quote:diamond-gloss schreef op 28 december 2014 @ 16:06:

[...]

Klopt,zelf als hij alleen zijn kunstwerken liet zien werd het in rap tempo weggehaald..Inderdaad; was weinig banwaardigs aan, behalve dat hij psychisch flink van het pad af was.
quote:GateKeeper schreef op 28 december 2014 @ 15:59:

[...]

Jep morgen!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 16:11:

[...]

Soms denkt ze dat, ja.

Soms wil ze die stoornis ook wel graag houden.Ze wil de stoornis niet graag houden. Ze houdt vast aan het enige beschermingsmechanisme wat ze heeft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 16:08:

[...]

Niet iedereen heeft zulke problematiek als B, natuurlijk.

En het ligt ook vaak niet zo aan de oppervlakte ten toon gesteld als bij B.

Als iemand post op " kijk eens wat ik aan heb , vandaag " dat degene op de foto best wel rare knieën heeft is het maar afwachten wat en of die opmerking voor impact heeft. Bij B's topic kun je van bepaalde opmerkingen wel aanvoelen hoe die binnen gaan komen.Helemaal eens hoor, en wat jij schrijft is ook een deel van mijn bezwaren tegen Bentes topics. Ik zat een beetje advocaat van de duivel te spelen. Niet erg constructief, laat maar weer .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven