Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:feow schreef op 28 december 2014 @ 15:59:

[...]

Ik vind het best goed om te lezen waarom anderen vinden dat ik daar niet zou moeten schrijven, ik heb alleen oprecht nog niets gelezen waarvan ik dacht dat het een goed argument is om er mee te stoppen. Terwijl ik er heus wel serieus over nadenk hoor.

Ik denk ook zeker regelmatig na over die vraag.

Ik heb ook al met regelmaat gevraagd of Bente zelf goed wil nadenken of het voor haar juist niet beter zou zijn niet meer te posten.

Of het wel iets positiefs oplevert.

Van alle gewichtige zaken die Bente met zekerheid geen goed doet is het schrijven hier,als dat het al is, zeker niet de grootste factor.

En ik heb ook geen zekerheid dat wat ik schrijf goed doet of binnenkomt, ik kan slechts als een kapotte grammofoon plaat herhalen dat er rigoreuze besluiten door haar genomen moeten worden wil iets haar echt helpen.

Tussendoor ben ik bereid te luisteren naar haar, minder alleen.
Waarom heeft die hond zo'n brede halsband als hij zo'n dun nekje heeft?
quote:Enn schreef op 28 december 2014 @ 16:07:

[...]

Tsja.... dus?Dat is wat anders dan over iemand praten die zich hier niet meer kan verdedigen vanwege een ban.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen, dat die Leon zo gauw eraf gegooid werd. Ik dacht altijd dat dat te maken had met 'terugkomen na een ban', en dat ik het oorspronkelijke vergrijp gemist had.
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 15:49:

[...]

Ik kan mij niet herinneren dat ik je naam heb genoemd, dus als je het in jouw schoenen geschoven voelt ligt dat toch echt aan jezelf.Je reageert op posts waarin ik gequote wordt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Dat is toch ook niet wat het topic van Bente doet.Geen idee, ik volg dat topic maar oppervlakkig.
Die barbie heeft ook iets psychisch denk ik..
@Mrs S: Jullie zijn het niet eens en dat kan en mag maar doe even gewoon zeg.

Algemeen gesteld:

Vandaar dus dat ik in het vorige topic al eens was met wat Steinbeck zei. Zij schreef precies waarom ik vind dat het topic definitief verwijderd zou moeten worden. Want het draait daar niet meer om B. het draait in dat topic om de tegenstanders en voorstanders van dat topic. Ik heb geen mening over wat het beste is voor Bente en de mate waarop er in dat topic getracht wordt om hulp te verlenen lijkt me niet verstandig. Net zo goed dat ik het niet verstandig vind om daar keer op keer te schrijven dat ze wel hulp moet zoeken, dat het topic verwijderd moet worden, dat mensen zaken niet kunnen en mogen schrijven etc. Ik weet namelijk oprecht niet wat wel en niet verstandig is om te zeggen tegen/schrijven aan een jong meisje in zielennood en dus doe ik niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 16:14:

Waarom heeft die hond zo'n brede halsband als hij zo'n dun nekje heeft?Dat is hip, net als jongen die een broek dragen die van hun kont afzakt zodat je hun ondergoed kunt zien.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:13:

[...]

Ze wil de stoornis niet graag houden. Ze houdt vast aan het enige beschermingsmechanisme wat ze heeft.

Ze DENKT dat het haar beschermt, ja. Dat is wat anders.

O het moment dat ze denkt dat ze het ndig heef wil ze dus niets aan haar ES doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@ Steinbeck Dat is toch zodat ze je in de gevangenis makkelijk van achteren kunnen bedienen indien men daar prijs op stelt? Woehahaa koop een riem mensen!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:14:

[...]

Dat is wat anders dan over iemand praten die zich hier niet meer kan verdedigen vanwege een ban.En ik liet me niet van mijn vriendelijkste kant zien? Whahahahahahaaaa
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 16:14:

[...]

Je reageert op posts waarin ik gequote wordt

Je maakt jezelf wel erg belangrijk.

Ik reageer slechts op het gegeven dat men niet geconfronteerd wil worden met deze dodelijke ziekte en dat je dan dus een keuze hebt het niet aan te klikken.

Heeft weinig met jou te maken eigenlijk, want ik heb jouw naam helemaal niet in mijn hoofd zitten als ik dat aankaart. Zit echt in jouw gedachte.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 16:17:

[...]

En ik liet me niet van mijn vriendelijkste kant zien? WhahahahahahaaaaGaat het meid?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:14:

[...]

Dat is wat anders dan over iemand praten die zich hier niet meer kan verdedigen vanwege een ban.

Juist dat is het gemakkelijkste, want er komt geen verdediging meer, hoe mooi is dat.

Dat zie ik ook over mij op een ander forum.

Word daar nu zelfs beticht crimineel te zijn.

Maar ja, schieten op iemand die monddood is, da's het meest fijn schieten.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 16:15:

Die barbie heeft ook iets psychisch denk ik..Welnee!
Je bent zelf een theepot
Consuela wat is jouw doel dan in dat topic als je het er mee eens bent dat ze professionele hulp nodig heeft en hulpverlenertje spelen door forummers geen enkel nut heeft?
quote:paulaner schreef op 28 december 2014 @ 16:21:

[...]

Juist dat is het gemakkelijkste, want er komt geen verdediging meer, hoe mooi is dat.

Dat zie ik ook over mij op een ander forum.

Word daar nu zelfs beticht crimineel te zijn.

Maar ja, schieten op iemand die monddood is, da's het meest fijn schieten.Dat bedoel ik. Bente is weg, geband. Stop maar met schieten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 16:17:

[...]

Ze DENKT dat het haar beschermt, ja. Dat is wat anders.

O het moment dat ze denkt dat ze het ndig heef wil ze dus niets aan haar ES doen.

Volgens mij heeft ze geschreven dat ze terug wil naar d'r laagste punt omdat ze dan pas weer opgenomen wil worden. Is haar doel zó diep gaan dat anderen voor haar gaan beslissen dat ze geen keuze meer heeft. En is ze nu al bang dat haar diep niet diep genoeg zal zijn.

En dat dit een kronkelredenering is weet ik ook wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 16:22:

[...]

Welnee!Ze roept nu dat ze gestalkt wordt..
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:23:

[...]

Dat bedoel ik. Bente is weg, geband. Stop maar met schieten.Alleen d'r topic is weg toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Geband? Ik dacht dat haar topic ter beoordeling offline was, das wat anders.
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 16:18:

[...]

Je maakt jezelf wel erg belangrijk.

Ik reageer slechts op het gegeven dat men niet geconfronteerd wil worden met deze dodelijke ziekte en dat je dan dus een keuze hebt het niet aan te klikken.

Heeft weinig met jou te maken eigenlijk, want ik heb jouw naam helemaal niet in mijn hoofd zitten als ik dat aankaart. Zit echt in jouw gedachte.

Je reageert heel instemmend op Istar's post waarin ze mij quote en / of op mij reageert. Heel makkelijk om het zo te draaien, maar zo werkt het niet natuurlijk.

En wb dat jezelf belangrijk maken: dat is projectie natuurlijk want als iemand zichzelf belangrijk zit te maken ben jij dat wel op B's topic. Is ook wel erg prettig voor jou, dat begrijp ik best.
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 16:19:

[...]

Gaat het meid?Ja hoor, ik heb lol.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:23:

[...]

Dat bedoel ik. Bente is weg, geband. Stop maar met schieten.Ik zie niks staan in het bantopic??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven