Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:33:

En willen dat natuurlijk wel even onder de aandacht brengen dat zij nog wel contact hebben met B.Voor al uw online therapieën
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 16:33:

De zwangere/niet zwangere juf van gister is er ook weerGaan we die nog even pesten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:32:

Ze mailen uiteraard.Nou, niks aan de hand dan toch? Kan de hulpverlening/het luisteren gewoon worden voortgezet zonder risico op vervelende posts/PB's en zonder dat die vervelende mods de boel elke keer offline gooien. Ik zeg win-win.
Damn. Is ze echt geband?

Mooie boel. Post je dat je geen laxeerpillen neemt, word je geband omdat er het woordje 'laxeerpillen' in zat. Of is er een andere reden?
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 16:34:

En wie roept er nou dat ze gestalkt wordt? Ook dat lees ik namelijk nergens terug....Neehee. Dát is Barbie, voor zover ik alles meekrijg.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:34:

[...]

Het is zo. Van haarzelf gehoord.Als jullie nog gezellig mailen heeft ze toch aandacht? Waarom al dat gedoe dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:33:

En willen dat natuurlijk wel even onder de aandacht brengen dat zij nog wel contact hebben met B.Ja, natuurlijk. Het draait alleen om onze ego's uiteraard.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik kan me niet voorstellen dat B geband is zolang dat topic nog niet officieel is verwijderd.

Misschien denkt B dat vanwege een melding die je ziet als je op een verwijderd topic klikt.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 16:35:

[...]

Nou, niks aan de hand dan toch? Kan de hulpverlening/het luisteren gewoon worden voortgezet zonder risico op vervelende posts/PB's en zonder dat die vervelende mods de boel elke keer offline gooien. Ik zeg win-win.Jij zegt het beter! Precies wat ik bedoel.
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 16:35:

Damn. Is ze echt geband?

Mooie boel. Post je dat je geen laxeerpillen neemt, word je geband omdat er het woordje 'laxeerpillen' in zat. Of is er een andere reden?Zou het geen optelsommetje zijn inmiddels? Van de week is er ook een nogal heftige post van haar weggemodderd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 16:34:

En wie roept er nou dat ze gestalkt wordt? Ook dat lees ik namelijk nergens terug....Barbie heb ik ut over
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:34:

[...]

Gaan we die nog even pesten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En waarom wordt dat niet in het bantopic gezet dan? Wie zegt dat het waar is dat ze geband is? Als je topic offline is krijg je ook een melding U hebt geen toegang tot dit forum- melding. Terwijl je wel gewoon kan inloggen en op een ander topic kan kijken. Ik vind het raar dat de afspraken met een afspraken/gedoogforummer dusdanig ver gaan dat er dan ook geen melding in een bantopic wordt gedaan. Ik dacht dat het bantopic er juist is om dit gespeculeer tegen te gaan...
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 16:35:

Damn. Is ze echt geband?

Mooie boel. Post je dat je geen laxeerpillen neemt, word je geband omdat er het woordje 'laxeerpillen' in zat. Of is er een andere reden?Ach ik werd geband omdat mijn "toon" negatief was, wat dat ook moge zijn..
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:35:

[...]

Ja, natuurlijk. Het draait alleen om onze ego's uiteraard.Neuh vast niet alleen maar. Maar goed prima oplossing zo toch?
Ban of permaban?
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:35:

[...]

Als jullie nog gezellig mailen heeft ze toch aandacht? Waarom al dat gedoe dan?Als jullie zo gezellig over haar willen keuvelen, mogen we toch wel mee keuvelen over Bente. Of ga je ook nog bepalen over wat, wie en waar wij over mogen forummen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 16:22:

Consuela wat is jouw doel dan in dat topic als je het er mee eens bent dat ze professionele hulp nodig heeft en hulpverlenertje spelen door forummers geen enkel nut heeft?

Mijn doel is naar haar luisteren en waar ik kan, proberen haar angsten te ontkrachten maar ook begrip te tonen voor waar ze mee worstelt .

Ik ben mij absoluut bewust van het feit dat dat koorddansen is op zijn tijd.

Maar ik denk gewoon niet dat hier schrijven een dusdanige impact heeft dat het goed of slecht is voor haar.

Die impact komt uit hele andere hoeken.

Ik zie niets liever dat ze zich tot adequate en intensieve hulpverlening went, ik denk alleen dat niet hier schrijven haar niet meer beweegt dat te gaan doen.

Ze lijkt mij gewoon zo vreselijk eenzaam, dus ja ik schrijf met haar.

Dat is heus niet makkelijk voor mij of belangrijk voor mijzelf, integendeel zelfs.
Dan moet het in het bantopic staan en heeft ze mail gehad van de CM.

Wat voor ban? 24, 48, week, permanent?
Ja, dat dacht ik ook.
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:35:

[...]

Als jullie nog gezellig mailen heeft ze toch aandacht? Waarom al dat gedoe dan?Nou inderdaad. Wat is dan de meerwaarde van zo'n openbaar forumtopic nog?
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 16:34:

[...]

Gaan we die nog even pesten lekker chik!
Ik geloof niet dat ze geband is, dwz nù niet.

Als je toch ccontact hebben: als ze kan inloggen is ze niet geband.
Je bent zelf een theepot
O wacht. Niet zonder kwoot reageren in een topic wat zo snel gaat, KW, anders slaat het nergens mee op.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 16:38:

[...]

Als jullie zo gezellig over haar willen keuvelen, mogen we toch wel mee keuvelen over Bente. Of ga je ook nog bepalen over wat, wie en waar wij over mogen forummen?Uiteraard mag je hier mee keuvelen, daar is dit topic voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven