Napraattopic 165, met geklets en pepernoten

15-11-2023 07:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 165! De pepernoten editie!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 163:
overig/napraattopic-163-met-geklets/lis ... 01081/120#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:yes:
Echt, fascinerend voor iemand die geïnteresseerd is.
Gatver, pepernoten...
:shout: Maaaaarsepeeeeeeiiiin

🎵Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
PEPERNOTEN!!!!🎵
:cheer: (Hey, oude Man!)
What would Patsy do?
Geen pepernoten ook hier, ben op dieet :P lust ze waarschijnlijk niet eens meer (al weken geen snoep en koek meer en mis het totaal niet)
Veni, vidi, vici. Ik kwam, zag en overwon.
Mogguh.

Marsepein vinnik zo vies, brrrr.
BIL = Buitengewoon Interessant Leven (buiten het forum uiteraard)
Ik lees ook weer mee.
Goedemorgen. Ik lust het allebei.
Ben geen fan van pepernoten, geef mij dan maar marsepein, maar wel die zonder chocolade en ook weer niet te zoet. Ben helemaal niet kieskeurig. :roll:
With the body you were given.. Your life are living
Have you sight or no vision..Are you tired with the game?
Ik vind die marsepeinen staven met chocolade er omheen zo onwijs lekker. Helaas zitten er gluten in.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Morning!

Pepernoten met witte chocolade :lol:
Het ergste moet nog komen.
Goedemorgen. Nu in de wachtkamer voor de scan.
‘We doen alsof we het land zijn van Spinoza, Vincent van Gogh en Cruijff, maar we zijn het land van Johan Derksen, prins Bernhard en Gerard Joling.’ (Raoul Heertje)
Of mag er in het pepernoten topic niet meer over ziektes, kwalen en andere lichamelijke ongemakken worden gesproken?
‘We doen alsof we het land zijn van Spinoza, Vincent van Gogh en Cruijff, maar we zijn het land van Johan Derksen, prins Bernhard en Gerard Joling.’ (Raoul Heertje)
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:20
Succes!!! Ik duim voor een goede scan, qua uitkomst.
Moiren schreef:
15-11-2023 08:12
Ik vind die marsepeinen staven met chocolade er omheen zo onwijs lekker. Helaas zitten er gluten in.
Ik vind die marsepein wel lekker, vaak minder zoet, maar chocolade pel ik er dan af. Echt balen, er is zeker geen gluten vrije lekkere variant van marsepein? :-|
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:21
Of mag er in het pepernoten topic niet meer over ziektes, kwalen en andere lichamelijke ongemakken worden gesproken?
Zeker wel ! En heel veel succes oudebaas!
Het ergste moet nog komen.
Moiren schreef:
15-11-2023 08:12
Ja die!!

Dat ze maar een paar maanden per jaar verkrijgbaar zijn draagt mee in de feestvreugde denk ik.
...
Goedemorgen
Pepernoten zijn niet zo mijn ding
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten heeyyyy.
Ik mag ook alleen maar vegan pepernoten 😅 scheelt dat ik die ook niet lust Hahaha
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:20
Succes!
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Ik schrijf hier niet zo vaak mee, maar veel sterkte voor alle mensen hier die kampen met akelige medische toestanden. Als ik jullie lees, vraag ik me soms af waar jullie de geestkracht vandaan halen om er dag na dag mee te dealen. En het lijkt me fijn om dat af en toe even van je af te kunnen schrijven.
Rooss4.0 schreef:
15-11-2023 08:28
Ja die!!

Dat ze maar een paar maanden per jaar verkrijgbaar zijn draagt mee in de feestvreugde denk ik.
Ik at in die paar maanden iig genoeg voor een jaar :$
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:21
Toi toi!
LuciFee2023 schreef:
15-11-2023 08:25
Ik vind die marsepein wel lekker, vaak minder zoet, maar chocolade pel ik er dan af. Echt balen, er is zeker geen gluten vrije lekkere variant van marsepein? :-|
Vast wel, maar dan niet te betalen.
Zere schouder is miraculeus genezen, 4 dagen dik onder de pijnstillers en ik ben weer aan het werk. Ik hou het op een reactieve artritis, volgens mij was ik met een frozen shoulder veel langer onder de pannen geweest. Het leven is pijnvrij (of zo goed als) toch een stuk leuker!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven