Napraattopic 165, met geklets en pepernoten

15-11-2023 07:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 165! De pepernoten editie!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 163:
overig/napraattopic-163-met-geklets/lis ... 01081/120#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:yes:
Gatver, pepernoten...
:shout: Maaaaarsepeeeeeeiiiin

🎵Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten
PEPERNOTEN!!!!🎵
Alle reacties Link kopieren
:cheer: (Hey, oude Man!)
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren
Geen pepernoten ook hier, ben op dieet :P lust ze waarschijnlijk niet eens meer (al weken geen snoep en koek meer en mis het totaal niet)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Mogguh.

Marsepein vinnik zo vies, brrrr.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik lees ook weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik lust het allebei.
Alle reacties Link kopieren
Ben geen fan van pepernoten, geef mij dan maar marsepein, maar wel die zonder chocolade en ook weer niet te zoet. Ben helemaal niet kieskeurig. :roll:
Jaja.
Ik vind die marsepeinen staven met chocolade er omheen zo onwijs lekker. Helaas zitten er gluten in.
Morning!

Pepernoten met witte chocolade :lol:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Nu in de wachtkamer voor de scan.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Of mag er in het pepernoten topic niet meer over ziektes, kwalen en andere lichamelijke ongemakken worden gesproken?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:20
Goedemorgen. Nu in de wachtkamer voor de scan.
Succes!!! Ik duim voor een goede scan, qua uitkomst.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
15-11-2023 08:12
Ik vind die marsepeinen staven met chocolade er omheen zo onwijs lekker. Helaas zitten er gluten in.
Ik vind die marsepein wel lekker, vaak minder zoet, maar chocolade pel ik er dan af. Echt balen, er is zeker geen gluten vrije lekkere variant van marsepein? :-|
Jaja.
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:21
Of mag er in het pepernoten topic niet meer over ziektes, kwalen en andere lichamelijke ongemakken worden gesproken?
Zeker wel ! En heel veel succes oudebaas!
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
15-11-2023 08:12
Ik vind die marsepeinen staven met chocolade er omheen zo onwijs lekker. Helaas zitten er gluten in.
Ja die!!

Dat ze maar een paar maanden per jaar verkrijgbaar zijn draagt mee in de feestvreugde denk ik.
...
Goedemorgen
Pepernoten zijn niet zo mijn ding
Pepernoten
Pepernoten
Pepernoten heeyyyy.
Ik mag ook alleen maar vegan pepernoten 😅 scheelt dat ik die ook niet lust Hahaha
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:20
Goedemorgen. Nu in de wachtkamer voor de scan.
Succes!

Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf hier niet zo vaak mee, maar veel sterkte voor alle mensen hier die kampen met akelige medische toestanden. Als ik jullie lees, vraag ik me soms af waar jullie de geestkracht vandaan halen om er dag na dag mee te dealen. En het lijkt me fijn om dat af en toe even van je af te kunnen schrijven.
Rooss4.0 schreef:
15-11-2023 08:28
Ja die!!

Dat ze maar een paar maanden per jaar verkrijgbaar zijn draagt mee in de feestvreugde denk ik.
Ik at in die paar maanden iig genoeg voor een jaar :$
oudebaas schreef:
15-11-2023 08:21
Of mag er in het pepernoten topic niet meer over ziektes, kwalen en andere lichamelijke ongemakken worden gesproken?
Toi toi!
LuciFee2023 schreef:
15-11-2023 08:25
Ik vind die marsepein wel lekker, vaak minder zoet, maar chocolade pel ik er dan af. Echt balen, er is zeker geen gluten vrije lekkere variant van marsepein? :-|
Vast wel, maar dan niet te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Zere schouder is miraculeus genezen, 4 dagen dik onder de pijnstillers en ik ben weer aan het werk. Ik hou het op een reactieve artritis, volgens mij was ik met een frozen shoulder veel langer onder de pannen geweest. Het leven is pijnvrij (of zo goed als) toch een stuk leuker!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven