Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 21:07
Zoon is weggegaan naar vrienden en heeft ongeveer de helft van alle baksels meegenomen. Dochter zit met vriendje op haar kamer. Als man geen vuurwerk had gekocht gingen we lekker naar bed. Het is zo saaaaai.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 31 december 2014 om 21:08
woensdag 31 december 2014 om 21:10
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:08:
[...]
Niet saaier dan andere avonden toch?Jawel, er is geen criminal minds op tv. Man zit op Eurosport of zo van die sportbloopers te kijken en ik zwerf een beetje over het forum.
[...]
Niet saaier dan andere avonden toch?Jawel, er is geen criminal minds op tv. Man zit op Eurosport of zo van die sportbloopers te kijken en ik zwerf een beetje over het forum.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 31 december 2014 om 21:11
woensdag 31 december 2014 om 21:14
woensdag 31 december 2014 om 21:14
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:12:
Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is.Balen! Die van mij zijn gelukkig binnen, want het klinkt hier als een oorlogsgebied. Maar die van jou zit waarschijnlijk ergens op een lekker veilig plekje te wachten tot het over is.
Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is.Balen! Die van mij zijn gelukkig binnen, want het klinkt hier als een oorlogsgebied. Maar die van jou zit waarschijnlijk ergens op een lekker veilig plekje te wachten tot het over is.
Tjezus, wat vals
woensdag 31 december 2014 om 21:15