Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 januari 2015 om 18:31
quote:valentinamaria schreef op 02 januari 2015 @ 18:30:
die puist zit er nog steeds, die gaat gewoon mee.
mezelf ben ik altijd, wat ik ook draag.
het gaat een keurig jurkje worden, past beter bij mijn ongewassen auto met mos op de rubbers....
Na alle aanloopstress willen we natuurlijk ook wel een uitgebreid verslag he....
En een foto van zijn billen
die puist zit er nog steeds, die gaat gewoon mee.
mezelf ben ik altijd, wat ik ook draag.
het gaat een keurig jurkje worden, past beter bij mijn ongewassen auto met mos op de rubbers....
Na alle aanloopstress willen we natuurlijk ook wel een uitgebreid verslag he....
En een foto van zijn billen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 2 januari 2015 om 18:35
vrijdag 2 januari 2015 om 18:39
vrijdag 2 januari 2015 om 18:39
quote:*Ginger* schreef op 02 januari 2015 @ 18:35:
[...]
Orzo met kool en heekfilet. Maar eigenlijk wil ik dat de pizzaboer hier een enorme pizza komt brengen, met kaas en ansjovis en kappertjes.... Ik hou alleen niet van eten weg moeten gooien. Hmm, principes versus lekkere trek... Dan morgen orzo met kool en heekfilet. Scheelt stress, hoef je niet na te denken wat je gaat maken morgen.
[...]
Orzo met kool en heekfilet. Maar eigenlijk wil ik dat de pizzaboer hier een enorme pizza komt brengen, met kaas en ansjovis en kappertjes.... Ik hou alleen niet van eten weg moeten gooien. Hmm, principes versus lekkere trek... Dan morgen orzo met kool en heekfilet. Scheelt stress, hoef je niet na te denken wat je gaat maken morgen.
vrijdag 2 januari 2015 om 18:41
vrijdag 2 januari 2015 om 18:46
quote:valentinamaria schreef op 02 januari 2015 @ 18:41:
[quomisspoez schreef op 02 januari 2015 @ 18:38[/message]:[/b]
[...]
Iets wat makkelijk uitkan.[/quote]
ook weer niet te makkelijk.
en ik wil natuurlijk eerst koffie na zo,n rit.
hopelijk verdwaal ik niet, mijn tomtommen hebben het leven gelaten.....Als je frittata's het maar doen!
[quomisspoez schreef op 02 januari 2015 @ 18:38[/message]:[/b]
[...]
Iets wat makkelijk uitkan.[/quote]
ook weer niet te makkelijk.
en ik wil natuurlijk eerst koffie na zo,n rit.
hopelijk verdwaal ik niet, mijn tomtommen hebben het leven gelaten.....Als je frittata's het maar doen!
vrijdag 2 januari 2015 om 18:47
quote:*Ginger* schreef op 02 januari 2015 @ 18:35:
[...]
Orzo met kool en heekfilet. Maar eigenlijk wil ik dat de pizzaboer hier een enorme pizza komt brengen, met kaas en ansjovis en kappertjes.... Ik hou alleen niet van eten weg moeten gooien. Hmm, principes versus lekkere trek... Vandaag pizza en morgen koken wat je vandaag wilde koken.
[...]
Orzo met kool en heekfilet. Maar eigenlijk wil ik dat de pizzaboer hier een enorme pizza komt brengen, met kaas en ansjovis en kappertjes.... Ik hou alleen niet van eten weg moeten gooien. Hmm, principes versus lekkere trek... Vandaag pizza en morgen koken wat je vandaag wilde koken.