Napraattopic 19
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 januari 2015 om 22:36
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 22:17:
[...]
Was het gezellig?
Ja, en zoooooooo lekker! Ik heb genoten!
Maar zit ook vreselijk in te kakken nu en de wekker gaat weer om 6 uur, dus ik ga lekker m'n bedje in
Sweet dreams voor straks, ladies
[...]
Was het gezellig?
Ja, en zoooooooo lekker! Ik heb genoten!
Maar zit ook vreselijk in te kakken nu en de wekker gaat weer om 6 uur, dus ik ga lekker m'n bedje in
Sweet dreams voor straks, ladies
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 4 januari 2015 om 22:38
Ephina, wat lief, die twee katten van jou!
Hier geen katten, maar 2 honden.
Een half jaar geleden waren dat er nog 3.
En om de puzzel compleet te maken: ik gok dat ik over een half jaar nog maar 1 hond heb.
De oudste die nog over is gaat namelijk ook best snel achteruit. Ik herken de aftakeling, het is net als bij zijn moeder, waar ik dus een half jaar geleden afscheid van heb moeten nemen.
En om de puzzel compleet te maken: ik gok dat ik over een half jaar nog maar 1 hond heb.
De oudste die nog over is gaat namelijk ook best snel achteruit. Ik herken de aftakeling, het is net als bij zijn moeder, waar ik dus een half jaar geleden afscheid van heb moeten nemen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 4 januari 2015 om 22:39
zondag 4 januari 2015 om 22:40
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 22:23:
[...]
Nee hoor, ik heb hele korte teentjes!
Heb je nog smeuïge verhaaltjes?
Sorry
Het is niet altijd feest in het hoofdstedelijke. Nou ja, vast wel feest maar geen issues
Zag dat de mod wat had gepost in het verhuizen-naar-de VS topic plus melding van maatregelen. Welke maatregelen dan?
En Snarfie postte hier?
[...]
Nee hoor, ik heb hele korte teentjes!
Heb je nog smeuïge verhaaltjes?
Sorry
Het is niet altijd feest in het hoofdstedelijke. Nou ja, vast wel feest maar geen issues
Zag dat de mod wat had gepost in het verhuizen-naar-de VS topic plus melding van maatregelen. Welke maatregelen dan?
En Snarfie postte hier?
Je bent zelf een theepot
zondag 4 januari 2015 om 22:40
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2015 @ 22:38:
De oudste die nog over is gaat namelijk ook best snel achteruit. Ik herken de aftakeling, het is net als bij zijn moeder, waar ik dus een half jaar geleden afscheid van heb moeten nemen.Oh
De oudste die nog over is gaat namelijk ook best snel achteruit. Ik herken de aftakeling, het is net als bij zijn moeder, waar ik dus een half jaar geleden afscheid van heb moeten nemen.Oh