Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BrutusExemplaar schreef op 04 januari 2015 @ 21:15:

Hee even he.. Die topic hier over ruzies met zesjarige dochters, vriend met contactsverbod, HELP! tandenborstel in mijn kut etc. zijn toch allemaal niet echt he?

Mensen mijn wereldbeeld Die tandenborstel niet, de rest weet ik niet.
quote:BrutusExemplaar schreef op 04 januari 2015 @ 21:15:

Hee even he.. Die topics hier over ruzies met zesjarige dochters, vriend met contactsverbod, HELP! tandenborstel in mijn kut etc. zijn toch allemaal niet echt he?

Mensen mijn wereldbeeld Die eerste twee wel, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:mniekske schreef op 04 januari 2015 @ 21:15:

Shit ik was niet snel genoeg met lezen in dat vreemdgaantopic. Zijn er nog interessante antwoorden gegeven door Chris? Is het al bekend met welke forummer is vreemdgegaan?Volgens mij helemaal niets aan antwoorden.
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 21:16:

[...]

Och valt mee, ik kreeg een 24 uurs ban omdat iok voor de 2e x in 3 maanden tijd ergens vroeg of het wel echt waar was Dat vraag ik mij af bij 80% van de topics
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:BrutusExemplaar schreef op 04 januari 2015 @ 21:18:

[...]

Dat vraag ik mij af bij 80% van de topics Er zijn heel wat rare mensen op de wereld.
Life is short. Eat dessert first.
als je kind vanaf zijn geboorte naar nudistencampings gaat is het oké op 12-jarige leeftijd, maar als je op je 12e voor het eerst gaat, dan niet?

Wat een bijzondere redenering hebben sommige mensen toch...
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 21:21:

als je kind vanaf zijn geboorte naar nudistencampings gaat is het oké op 12-jarige leeftijd, maar als je op je 12e voor het eerst gaat, dan niet?

Wat een bijzondere redenering hebben sommige mensen toch...Van baby af aan met beide ouders is imo idd anders dan op je 12e voor het eerst met je moeder en je stiefvader. Mag je best gek vinden .
quote:mniekske schreef op 04 januari 2015 @ 21:15:

Shit ik was niet snel genoeg met lezen in dat vreemdgaantopic. Zijn er nog interessante antwoorden gegeven door Chris? Is het al bekend met welke forummer is vreemdgegaan?Niks helaas
quote:Ephina schreef op 04 januari 2015 @ 21:25:

[...]

Van baby af aan met beide ouders is imo idd anders dan op je 12e voor het eerst met je moeder en je stiefvader. Mag je best gek vinden .Als je een kind tegen haar zin meeneemt: ja. Als een kind er geen probleem mee heeft, snap ik niet dat anderen er zo over vallen.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 21:21:

Wat een bijzondere redenering hebben sommige mensen toch...

TO geeft aan dat de puber het oke vond om mee te gaan met haar en d'r stiefvader terwijl ze niet weet wat een nudistencamping inhoud, dat lijkt me net toch even anders.

Ineens op je 12e met vreemde mensen naast rond te lopen de hele dag lijkt me wat anders dan thuis vanuit de douche wel eens wat zien.
Nog iets gebeurd hier?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 21:26:

[...]

Als je een kind tegen haar zin meeneemt: ja. Als een kind er geen probleem mee heeft, snap ik niet dat anderen er zo over vallen.

Kind weet niet eens wat het is hoe kan ze dan er wel of geen probleem mee hebben.

Ga als moeder gewoon wat anders doen met je kind dan.

[...]

Van baby af aan met beide ouders is imo idd anders dan op je 12e voor het eerst met je moeder en je stiefvader. Mag je best gek vinden .Plus 1. Te idioot.

[...]

Van baby af aan met beide ouders is imo idd anders dan op je 12e voor het eerst met je moeder en je stiefvader. Mag je best gek vinden .Als mijn kinderen met veel plezier met hun vader en vrouw naar zo'n camping zouden gaan zie ik het probleem niet.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 21:26:

[...]

Als je een kind tegen haar zin meeneemt: ja. Als een kind er geen probleem mee heeft, snap ik niet dat anderen er zo over vallen.Mja, dat leg ik uit in dat topic. Ik vind niet dat kind daar over kan kiezen.
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 21:28:

[...]

TO geeft aan dat de puber het oke vond om mee te gaan met haar en d'r stiefvader terwijl ze niet weet wat een nudistencamping inhoud, dat lijkt me net toch even anders.

Ineens op je 12e met vreemde mensen naast rond te lopen de hele dag lijkt me wat anders dan thuis vanuit de douche wel eens wat zien.

Dat heb ik niet gelezen, ze vertelde toch dat ze naakt rondliepen thuis en dochter ook en dat ze het geen probleem vond naar zo een soort camping te gaan?

Of mijn ogen bedriegen me...
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 21:29:

[...]

Als mijn kinderen met veel plezier met hun vader en vrouw naar zo'n camping zouden gaan zie ik het probleem niet.Hoe weet zo'n kind van te voren dat het met veel plezier zal zijn?
quote:Ephina schreef op 04 januari 2015 @ 21:29:

[...]

Mja, dat leg ik uit in dat topic. Ik vind niet dat kind daar over kan kiezen.Dat kan een kind die vanaf kleins af aan meegaat net zo min.
En dan zijn er nog de kinderen die van klein af aan op nudistencampings hebben gestaan maar in hun (vaak beginnende) pubertijd hier geen zin in hebben. Mensen mogen in mijn ogen kiezen om in hun blote derrière vakantie te gaan vieren. En één gezinslid dat 'nee' voelt zou hier een echt een veto betekenen voor een gezins- vakantie als nudisten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 21:29:

[...]

Dat heb ik niet gelezen, ze vertelde toch dat ze naakt rondliepen thuis en dochter ook en dat ze het geen probleem vond naar zo een soort camping te gaan?

Of mijn ogen bedriegen me...Moeder zelf dacht nog dat het misschien wel een goed idee was om dr eerst een dagje mee te nemen naar een nudisten strand. Kind heeft nog nergens met wild vreemden naakt gelopen.
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 21:29:

[...]

Hoe weet zo'n kind van te voren dat het met veel plezier zal zijn?Omdat ik zou weten dat ze zich vrij zouden voelen als ze naakt zijn.
quote:Ephina schreef op 04 januari 2015 @ 21:29:

[...]

Mja, dat leg ik uit in dat topic. Ik vind niet dat kind daar over kan kiezen.Plus 1
En nee, ik ben geen nudist.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 januari 2015 @ 21:30:

En dan zijn er nog de kinderen die van klein af aan op nudistencampings hebben gestaan maar in hun (vaak beginnende) pubertijd hier geen zin in hebben. Mensen mogen in mijn ogen kiezen om in hun blote derrière vakantie te gaan vieren. En één gezinslid dat 'nee' voelt zou hier een echt een veto betekenen voor een gezins- vakantie als nudisten.Helemaal mee eens.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 21:31:

[...]

Omdat ik zou weten dat ze zich vrij zouden voelen als ze naakt zijn.Met 12 en met vreemden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven