Napraattopic 19
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 januari 2015 om 20:40
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:37:
[...]
Ik snapte het ook niet, ik kon opeens niet meer reageren of niets. Normaal zetten de mods wel een berichtje in het oude topic, met een link naar het nieuwe.Fijn, dat ik niet de enige was
[...]
Ik snapte het ook niet, ik kon opeens niet meer reageren of niets. Normaal zetten de mods wel een berichtje in het oude topic, met een link naar het nieuwe.Fijn, dat ik niet de enige was
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 4 januari 2015 om 20:40
quote:doornroosje9 schreef op 04 januari 2015 @ 20:30:
[...]
Ik kan zeker lief zijn hoor, maar als je er 'schattig' uitziet, denken mensen nogal snel dat ze over je heen kunnen lopen en dat valt dan vies tegen.Je komt hier ook voor jezelf op, maar altijd op een redelijke manier, met ruimte voor de ander. Maar misschien komt dat ook omdat je Belgisch bent? Dat je wat minder direct / bot bent?
[...]
Ik kan zeker lief zijn hoor, maar als je er 'schattig' uitziet, denken mensen nogal snel dat ze over je heen kunnen lopen en dat valt dan vies tegen.Je komt hier ook voor jezelf op, maar altijd op een redelijke manier, met ruimte voor de ander. Maar misschien komt dat ook omdat je Belgisch bent? Dat je wat minder direct / bot bent?
zondag 4 januari 2015 om 20:42
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 20:40:
[...]
Nu zijn jullie een groepje Yeah, eindelijk hoor ik erbij
[...]
Nu zijn jullie een groepje Yeah, eindelijk hoor ik erbij
tbl1966 wijzigde dit bericht op 04-01-2015 20:44
Reden: Typen op de ipad is echt k*t
Reden: Typen op de ipad is echt k*t
% gewijzigd
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 4 januari 2015 om 20:44
zondag 4 januari 2015 om 20:44
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 20:40:
[...]
Je komt hier ook voor jezelf op, maar altijd op een redelijke manier, met ruimte voor de ander. Maar misschien komt dat ook omdat je Belgisch bent? Dat je wat minder direct / bot bent?
Dat kan zeker zo zijn. Belgen zijn vaak wat minder direct.
De laatste jaren ben ik ook wat milder geworden. 'Vroeger' ging ik nogal ver in het verdedigen van mijn mening en hoe ik de wereld zag. Nu heb ik geleerd dat het soms de moeite niet waard is en dat ik het moet laten gaan.
[...]
Je komt hier ook voor jezelf op, maar altijd op een redelijke manier, met ruimte voor de ander. Maar misschien komt dat ook omdat je Belgisch bent? Dat je wat minder direct / bot bent?
De laatste jaren ben ik ook wat milder geworden. 'Vroeger' ging ik nogal ver in het verdedigen van mijn mening en hoe ik de wereld zag. Nu heb ik geleerd dat het soms de moeite niet waard is en dat ik het moet laten gaan.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 4 januari 2015 om 20:45
quote:fiool schreef op 04 januari 2015 @ 20:44:
[...]
Loopt een topic over. Je weet wel, die dingen waar hier wel eens over nagepraat wordt
Als je wil kijken, zou ik snel zijn als ik jou was, want er wordt een forummer bij nick genoemd, dus hij zal zo wel offline gehaald worden.
Tsss niet eens een linkje?
Ik zal gaan lezen.
[...]
Loopt een topic over. Je weet wel, die dingen waar hier wel eens over nagepraat wordt
Als je wil kijken, zou ik snel zijn als ik jou was, want er wordt een forummer bij nick genoemd, dus hij zal zo wel offline gehaald worden.
Tsss niet eens een linkje?
Ik zal gaan lezen.
zondag 4 januari 2015 om 20:46
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 20:45:
http://forum.viva.nl/foru ... orum/list_messages/251043
http://forum.viva.nl/foru ... orum/list_messages/251043
zondag 4 januari 2015 om 20:47
quote:doornroosje9 schreef op 04 januari 2015 @ 20:44:
[...]
De laatste jaren ben ik ook wat milder geworden. 'Vroeger' ging ik nogal ver in het verdedigen van mijn mening en hoe ik de wereld zag. Nu heb ik geleerd dat het soms de moeite niet waard is en dat ik het moet laten gaan.Ja, dat is een voordeel van ouder worden, dat je milder wordt
[...]
De laatste jaren ben ik ook wat milder geworden. 'Vroeger' ging ik nogal ver in het verdedigen van mijn mening en hoe ik de wereld zag. Nu heb ik geleerd dat het soms de moeite niet waard is en dat ik het moet laten gaan.Ja, dat is een voordeel van ouder worden, dat je milder wordt