Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:35:

[...]

Nee, natuurlijk niet.Oh, ben jij het, die vreemdgaande alcoholist. Mooi, kan ik daar ook weer omheen forummen. Trouwens, je nick heeft zeker wel te maken met je echte naam.
quote:larva schreef op 06 september 2014 @ 11:22:

Het is een christelijke site om nieuwe mensen te leren kennen. Gewoon, omdat je hier niet zo goed ligt Larva, queen of the understatement.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:57:

[...]

Welnee, ik denk dat ik een herkenbare schrijfstijl heb en dat ik dan bezig kan blijven met anonimiseren.Een herkenbare schrijfstijl zou ik het niet willen noemen; een herkenbaar stokpaardje is een betere omschrijving. Persoonlijk vind ik je dusdanig oninteressant dat ik je vorige nick ook al vergeten ben.Het is dat je er telkens op terug blijft komen........
quote:Annapalona schreef op 06 september 2014 @ 11:27:

Iedereen blijft ook reageren op haar.Ja, dom van ons eigenlijk. Als we haar nu met z'n allen totaal negeren is de pret vast snel voorbij.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 11:31:

[...]

Ja, dom van ons eigenlijk. Als we haar nu met z'n allen totaal negeren is de pret vast snel voorbij. Please do! Word beetje gek van die trollebol.
Die geheime liefde is ook best vermakelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat ik een cursus "op je handen zitten" ga ontwikkelen, speciaal voor forumsters!
quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 11:35:

Die geheime liefde is ook best vermakelijk. Zit het net te lezen. Meesterlijk
Jullie zijn echt te zielig voor woorden! Iemand voldoet weer niet aan jullie eisen en dat moet in elk topic naar voren komen. Het forum is niet van jullie hoor!! Jullie zouden hier weggepest moeten worden! Of definitief geband! Bah bah
quote:zoetzuurtje schreef op 06 september 2014 @ 11:47:

Jullie zijn echt te zielig voor woorden! Iemand voldoet weer niet aan jullie eisen en dat moet in elk topic naar voren komen. Het forum is niet van jullie hoor!! Jullie zouden hier weggepest moeten worden! Of definitief geband! Bah bahNou, Rvvd en je alterego, je hoort het.
Ochguttegut, weggepest nog wel.

Je bent wel aardig meer zuurtje dan zoet hè.
Bah bah.

Boeh boeh

Je bent een domme koe

Bah bah

Boeh boeh

(ik eet net chocopasta)

(edit: het moet natuurlijk zijn: aardbeien- en hopjesvla)
quote:zoetzuurtje schreef op 06 september 2014 @ 11:47:

Jullie zijn echt te zielig voor woorden! Iemand voldoet weer niet aan jullie eisen en dat moet in elk topic naar voren komen. Het forum is niet van jullie hoor!! Jullie zouden hier weggepest moeten worden! Of definitief geband! Bah bahWie bedoel je precies?
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 11:50:

Ochguttegut, weggepest nog wel.

Je bent wel aardig meer zuurtje dan zoet hè.Hoe wil je het dan noemen? Jullie zijn er pagina's lang over aan het doorgaan! Jullie maken het forummen voor haar onmogelijk!
quote:ThunderassMan schreef op 06 september 2014 @ 11:50:

Bah bah.

Boeh boeh

Je bent een domme koe

Bah bah

Boeh boeh

(ik eet net chocopasta)Pas je wel op dat het niet tegen je beeldscherm aan spettert?
quote:zoetzuurtje schreef op 06 september 2014 @ 11:52:

[...]

Hoe wil je het dan noemen? Jullie zijn er pagina's lang over aan het doorgaan! Jullie maken het forummen voor haar onmogelijk!Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik mis StoraH. ook
quote:zoetzuurtje schreef op 06 september 2014 @ 11:52:

[...]

Hoe wil je het dan noemen? Jullie zijn er pagina's lang over aan het doorgaan! Jullie maken het forummen voor haar onmogelijk!Euh....dat doet ze zelf.
Ah, de zaterdagochtendruzie is begonnen. Net op tijd.
quote:yasmijn schreef op 06 september 2014 @ 11:53:

[...]

Pas je wel op dat het niet tegen je beeldscherm aan spettert?Ik heb een doekje bij de hand, voor het geval dát...
Nee hoor, wij zijn helemaal niet zoveel met haar bezig, maar zij komt telkens weer terug en blèrt hier constant over hetzelfde als wij het over andere dingen hebben. Dan ben je dus een zuigert en tja, daar wordt niet positief op gereageerd. Is echt een kwestie van krijgen waar je om vraagt.
quote:ThunderassMan schreef op 06 september 2014 @ 11:50:

Bah bah.

Boeh boeh

Je bent een domme koe

Bah bah

Boeh boeh

(ik eet net chocopasta)Tjemig TAM, niet zo intellectueel op de zaterdagmorgen hè, straks gaan mijn hersencellen nog aan.
quote:ThunderassMan schreef op 06 september 2014 @ 11:54:

[...]

Ik heb een doekje bij de hand, voor het geval dát...Verstandig
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 11:54:

Ah, de zaterdagochtendruzie is begonnen. Net op tijd.
Zoetzuur, lees de boel nou eens rustig over voor je begint te loeien. Wij gaan er niet pagina na pagina over door, dat doet ze helemaal zelf. En sommigen van ons zijn dan zo beleefd om af en toe op haar te reageren, zodat ze niet helemaal voor de kat zijn kut zit te forummen.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 11:56:

[...]

Tjemig TAM, niet zo intellectueel op de zaterdagmorgen hè, straks gaan mijn hersencellen nog aan. Ik ben ook erg intr intelluk interl slim. Ik heb op de uniteit gezeten en had les van een hele slimme processor. Dus mij maak je de kat niet snel wijs.

Mijn hersen werkt al op volle toeren.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven