Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 10:55:

[...]

Jij bent echt niet normaal! Wat doe je hier nog? Niemand zit op jou te wachten, met je obsessieve aandachttrekkerij. Blijf lekker weg hier.Het is gewoon al jaren gebleken dat sommige mensen niet thuis horen op een forum. Die het niet snappen en nooit zullen gaan snappen.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 10:55:

[...]

Jij bent echt niet normaal! Wat doe je hier nog? Niemand zit op jou te wachten, met je obsessieve aandachttrekkerij. Blijf lekker weg hier.Ik vind het juist weer obsessief om out of the blue met mij bezig te zijn, maar als ik daar dan wat van zeg, ben ik obsessief aandacht aan het trekken. Tsja.
Daar is zij wel een schoolvoorbeeld van.

Vermoorde onschuld spelen en ondertussen.....

Bah!
Zuigert.
Stora, balen joh! En zo onterecht.

Veel plezier met het inrichten van je nieuwe huis en tot gauw.
quote:rdvv schreef op zaterdag 06 september 2014 10:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Merisi in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Merisi schreef op 06 september 2014 @ 10:55</a>:</b>

[...]

Jij bent echt niet normaal! Wat doe je hier nog? Niemand zit op jou te wachten, met je obsessieve aandachttrekkerij. Blijf lekker weg hier.</div></blockquote>Ik vind het juist weer obsessief om out of the blue met mij bezig te zijn, maar als ik daar dan wat van zeg, ben ik obsessief aandacht aan het trekken. Tsja.

Gaaaap

Amaze ons eens op een andere manier; hoe is het met je relatie/vreemdgaan?
Amazing Grace.
Personen uitschelden en herhaaldelijk persoonlijk aanvallen; het mag niet en dat staat gewoon in de huisregels. Verder heb ik ook nooit op haar persoonlijke aanvallen of scheldwoord gereageerd hier.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:57:

[...]

Welnee, ik denk dat ik een herkenbare schrijfstijl heb en dat ik dan bezig kan blijven met anonimiseren.

Too much credit
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:larva schreef op 06 september 2014 @ 10:35:

Schatje degene die deze nick niet weet te koppelen aan je oude is niet helemaal bij de tijd.. Ben je in je omgeving omringd door mensen die niet helemaal in orde zijn?Ik heb geen idee waar het over gaat. ik lees alleen interessante types en nu lees ik dat stora in de bench moet? Waarom?
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 11:04:

Personen uitschelden en herhaaldelijk persoonlijk aanvallen; het mag niet en dat staat gewoon in de huisregels. Verder heb ik ook nooit op haar persoonlijke aanvallen of scheldwoord gereageerd hier.Stop toch eens met zuigen! Je maakt jezelf echt nog belachelijker.
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 06 september 2014 11:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 06 september 2014 @ 10:35</a>:</b>

Schatje degene die deze nick niet weet te koppelen aan je oude is niet helemaal bij de tijd.. Ben je in je omgeving omringd door mensen die niet helemaal in orde zijn?</div></blockquote>Ik heb geen idee waar het over gaat. ik lees alleen interessante types en nu lees ik dat stora in de bench moet? Waarom? Ze heeft weer boe gezegd tegen *****..
Omdat zij die zuigert geprovoceerd zou hebben. De mods hebben die opmerking ook al uit haar reactie verwijderd.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 00:55:

[...]

Maar ze is zo te lezen anti-mannen, anti-seks, anti-one night stands en nog veel meer. Hoe kan ze dan een versie van mij zijn?En hoe komt het dat jij en de mods ervan overtuigd zijn dat het om jou zou gaan? Beetje teveel ego wellicht? Nee, ik ga verder niet op jje reageren want jij bent overduidelijk uit op het het bannen van anderen. Anderen die je wellicht niet 'lief' vindt? En dat mogen de mods wat mij betreft ook wel eens gaan snappen. Jij bent als je iemand niet mag bewust aan het kielhalen om vervolgens te staffen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:larva schreef op 06 september 2014 @ 11:07:

[...]

Ze heeft weer boe gezegd tegen *****..

Antonio?

De blauwe bloem?

Mattheoosio?
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 september 2014 @ 11:11:

[...]

Antonio?

De blauwe bloem?

Mattheoosio?Of tegen Sebastiaan die gek op calzone is.
quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 11:11:

[...]

En hoe komt het dat jij en de mods ervan overtuigd zijn dat het om jou zou gaan? Beetje teveel ego wellicht? Nee, ik ga verder niet op jje reageren want jij bent overduidelijk uit op het het bannen van anderen en dat mogen de mods wat mij betreft ook wel eens gaan snappen.Zo helder als een glas jenever.
quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 11:11:

[...]

En hoe komt het dat jij en de mods ervan overtuigd zijn dat het om jou zou gaan? Beetje teveel ego wellicht? Nee, ik ga verder niet op jje reageren want jij bent overduidelijk uit op het het bannen van anderen en dat mogen de mods ook wel eens gaan snappen.Hoe bedoel je dat de mods dat weten? Ik denk dat de mods dat niet eens hebben gelezen. Stora is geband omdat ze toch echt schold (pagina's terug) en spot met een ziekte/persoonlijk aanvalt. Ik ben oprecht niet uit op bannen, maar ik vind wel dat er iets aan gedaan mag worden. Het is al tijden zo; in veel topics waar ik dan postte, moest zij iets vervelends persoonlijks zeggen. En nu nog steeds. Als ik zeg dat ik iemand niet ben, komt er weer een lullige opmerking overheen over iets persoonlijks.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:57:

[...]

Welnee, ik denk dat ik een herkenbare schrijfstijl heb en dat ik dan bezig kan blijven met anonimiseren.Mens, vóór je in dit topic begon te zeuren had ik zelfs nog nooit van je gehoord, en ik was vast de enige niet. De enige die telkens weer de aandacht vestigt op jouw o-zo-interessante persoontje ben je zelf.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 11:15:

[...]

Hoe bedoel je dat de mods dat weten? Ik denk dat de mods dat niet eens hebben gelezen. Stora is geband omdat ze toch echt schold (pagina's terug) en spot met een ziekte/persoonlijk aanvalt. Ik ben oprecht niet uit op bannen, maar ik vind wel dat er iets aan gedaan mag worden. Het is al tijden zo; in veel topics waar ik dan postte, moest zij iets vervelends persoonlijks zeggen. En nu nog steeds. Als ik zeg dat ik iemand niet ben, komt er weer een lullige opmerking overheen over iets persoonlijks.

Ken je het woord 'negeren'? Of de functie "negeerknop"?

Of nog beter, zet het vivaforum uit.
Rdvv misschien kun je hier nieuwe vrienden maken:

https://www.funkyfish.nl
Het is een christelijke site om nieuwe mensen te leren kennen. Gewoon, omdat je hier niet zo goed ligt
Ik vond die opmerking van Stora (die waarom ik denk dat ze geband is) wel grappig. En niet geheel bezijden de waarheid.

Heb alweer spijt dat ik erover begonnen ben... het was maar een grapje hoor schat. En als ik een tip mag geven: laat je anonimiseren en ga iets nuttigs doen, het is niet gezond hoe je hier mee bezig bent. En heul kinderachtig.
Wat zei Stora dan? Ik heb het gemist.

Maar als het een opmerking tegen Rvvd is, dan neem ik voetstoots aan dat het terecht was.
Iedereen blijft ook reageren op haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven