Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 00:04
zondag 7 september 2014 om 00:04
zondag 7 september 2014 om 00:08
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:59:
[...]
Ik ben alleen maar ik zing in koor. Heb geen groep nodig.
je word straks uit de groep geknikkerd als je nu niet ophoud.
je mag het alleen indirect over mij hebben zoals de rest van de groep het nu doet. toch thordis?
[...]
Ik ben alleen maar ik zing in koor. Heb geen groep nodig.
je mag het alleen indirect over mij hebben zoals de rest van de groep het nu doet. toch thordis?
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
zondag 7 september 2014 om 00:09
quote:Nouschi schreef op 06 september 2014 @ 23:59:
Waarom heb ik onderaan omhoog kruipende reclame terwijl ik een ad blocker heb?
Huh, echt?
En je browser is? Ik heb firebox + adblock, heb (nog) nergens last van.
Waarom heb ik onderaan omhoog kruipende reclame terwijl ik een ad blocker heb?
Huh, echt?
En je browser is? Ik heb firebox + adblock, heb (nog) nergens last van.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
zondag 7 september 2014 om 00:10
zondag 7 september 2014 om 00:13
quote:Linaisa schreef op 07 september 2014 @ 00:08:
[...]
je mag het alleen indirect over mij hebben zoals de rest van de groep het nu doet. toch thordis? Ik doe wat ik wil en heb geen toestemming nodig. Maar aangezien je niet eens argumenten in de discussie kan brengen, ben ik hier wel klaar mee. Word wel een beetje zielig voor je, op deze manier .
[...]
je mag het alleen indirect over mij hebben zoals de rest van de groep het nu doet. toch thordis? Ik doe wat ik wil en heb geen toestemming nodig. Maar aangezien je niet eens argumenten in de discussie kan brengen, ben ik hier wel klaar mee. Word wel een beetje zielig voor je, op deze manier .
zondag 7 september 2014 om 00:14
zondag 7 september 2014 om 00:17
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 07 september 2014 00:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 00:14</a>:</b>
Kan ik hier ook napraten over de ruzie van mij en mijn man?</div></blockquote>
Ik zou een topic openen op Relaties.
Maar dan wel even met een fake nick he, anders valt het zo op. Idd! Heb je een suggestie? Ik zat zelf te denken aan Illilullinaasiiiz
Kan ik hier ook napraten over de ruzie van mij en mijn man?</div></blockquote>
Ik zou een topic openen op Relaties.
Maar dan wel even met een fake nick he, anders valt het zo op. Idd! Heb je een suggestie? Ik zat zelf te denken aan Illilullinaasiiiz
zondag 7 september 2014 om 00:18